Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

massey1997    0

Mam problem z napędem nie włącza mi się za każdym razem ale kontrolka świeci się po załączeniu.

 

Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


massey1997    0

Mógłbyś napisać gdzie on się znajduje

 

dzięki za pomoc

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



kkamilo94    0

Ja dzisiaj naprawiałem ten elektrozawór w zetorze proxima plus, znajduje się u mnie nad skrzynią biegów mniej wiecej pod nogami w kabinie. Zepsuł sie przez nieszczelność układu pneumatycznego w ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariusz(ZDUN)    167

Prawa strona ciągnika jest 5 sztuk drugi od dołu to przedni napęd a co do wypowiedzi na temat przedniego napędu w zetorze to nie jak się to ma do MFa po pierwsze jest pneumatyczny umieszczenie zaworu jest zupełnie inne i podanie ciśnienia napęd załącza a w MFie rozłacza

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

massey1997    0

Dzięki wielkie za pomoc jutro sprawdzę

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mariusz(ZDUN)    167

Hm dzieki że mnie poprawiłeś dobrze myślałem źle napisałem 1 od góry hamulec wom, 2 włączanie wom, 3 blokada, 4 przedni napęd, 5 przyspieszacz sorki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafal88    10

Niestety czasem tak bywa ;) dobrze myslimy a zle piszemy :rolleyes: a poprawilem bo co niektorzy zle bede sprawdzac i zrobi sie zamieszanie, a poza tym od 4x4 jest nizej i nawet lepiej go wykrecic niz WOM ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

massey1997    0

Dzięki za pomoc z napędem okazało się że to elektrozawór ale ma kolejny problem mianowicie:

mam skrzynie 16/16 bez przyspieszacza ale (po zdjęciu panelu EHR okazało się że jest kostka pod przełącznik przyspieszacza) jest u mnie 5 elektrozaworów od czego może być piąty czy możliwe że mam przyspieszacz tylko że ktoś wywalił wyłącznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariusz(ZDUN)    167

Tzn jest jeszcze jeden błąd na samym dole jest żółw zając a nie przyspieszacz, dlatego masz 5 elektrozaworów elektrozawór od przyspieszacza jest umieszczony bezpośrednio w skrzyni przed deklem z dzwigniami zmiany biegów. I tam musisz sprawdzoć czy on jest ktoś nie dawno pytał o znaczenie tego elektrozaworu na forum. kostkę mieć możesz bo instalacja była pewnie przygotowywana na to ale może go nie być fizycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×