Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Filipkowski15

Wózek zawadza o rame w d 47

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wózek

Witam. Tak jak w temacie w mojej bardzo wysłuzonej d 47 jest juz troche wygięta rama i jest tak że wózek jak sie skręca zawadza o nią i cięzko chodzi ale mam pomysł jak to naprawić i chce sie was zapytać czy to wypali. Tak więc myslę żeby zrobić tak podniesść rame odjechać przednim wózkiem z obrotnicą i na obrotnicę nałozyć taki pierścień z blachy o grubości 0.5cm o identycznej szerokości i wymiarach jak obrotnica zrobiłbym w tym pierścieniu dziury żeby były w tym samym miejscu co te z obornicy i podjechał pod ramę opuścił skręcił wszystko fajnie tak jak było i wydaje mi sie że było by dobrze bo rama by sie troche podniosła i juz by nie zawadzało co o tym myślicie ??? POZDRO:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

obrotnicę kiedyś smarowałeś-to ona jest wyrobiona,i dlatego tak się dzieje-może ją odkręć i zobacz w którym miejscu obrotnica osiada,możesz przesunąć o 180 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ale ja jasno napisałem że rama jest troche wygięta i zawadza o ten wózek co się skręca a obrotnica jest dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidg2    30

Według mnie to takie podkładanie to na krótką metę bo zaraz znowu Ci się może zgiąć i znów będzie haczyć. pozatym szkoda blachy bo jak to wytniesz? Najlepiej by było na giętarce płaskownik wygiąć. Ale to koszt. Na moje weź to zrób raz a porządnie czyli trzeba conieco powycinać i na nowo pospawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale co da takie wycinanie i wspawanie. Nie lepiej dac tak jak pisałem taki pierścień z blachy i wszystko zostaje tak jak było tylko że między rama a obrotnicą jest blacha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Zrobisz dużo większą przerwę przy okazji wzmocnisz to miejsce. a tak będziesz się bawił z pierścieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A apropo wycinania blachy to mam znajomego który ma przyżady do wycięcia takiego pierścienia wiec nie będzie problemu

 

Ale danie takiego pierścienia wydaje mi się pewniejsze i wiem że w tym nic nie ucierpi. A z tym wycinaniem to zaraz jakies problemy pewnie będą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

W miarę dokładnie dognie ci pierścień z płaskownika i będziesz miał dystans. Przy okazji sprawdź tą obrotnicę, przesmaruj i przestaw w razie konieczności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

gdzie ty masz tą ramę skrzywione że o wózek haczy,jak rama jest pogięta od wywrotu na środku w łuk to wózek powinien przodem w górę zadzierać,a przy skręcie na resorze usiąść-chyba że ją przegiąłeś w świder.

mam doświadczenie w remontach przyczep(zimami usługowo kiedyś się tym bawiłem),zamiast czas tracić na dorabianie pierścienia o mizernej grubości 5mm,wyprostuj ramę(dwa dni spawania i po sprawie)-robisz następująco:unosisz lewarkiem w miejscu przegięcia i kładziesz ładny gruby spaw w dolnej części od wewnątrz,kilkucentymetrowymi odcinkami,spaw jest nieobciążony i jeszcze ściągnie.w ten sposób można wyprostować ze nawet nikt tego nie pozna.nie robisz tego w jednym miejscu tylko w miarę to rozkładasz,no i w kilu miejscach lewarkiem unosisz,w zależności od przegięcia.

nic na siłę-sposobem.pierścień se daruj-prostuj ramę.

roboty pewnie tyle samo a rama będzie prosta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    35

@wiesmag dobrze gada spaw ci naprostuje tak samo jak palnik B) dorobisz pierscien a za jakis czas znowu bedzie ocieralo i co kolejny pierscien az przyczepa sie wkoncu zlamie albo z obrotnica wyjedziesz jepiej raz a pozadnie zrobic i przy okazji powzmacniac calosc


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    620

to ze odkopales stary temat eszcze bym przebolal, ale takie glupoty o oponie nie przepuszcze

co ma szersza opona do wozka?

mozna nawet zalozyc opony 10.00 i nic nie bedzie sie dzialo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Papina
      Czy te przyczepy dobrze zdają wam egzamin ? Jak sprawa wygląda z ramą ? siłownikami ? Nie ciekną ? Blacha czy jest dobrze zabezpieczona przed eksploatacją ? Czy ceny są dość przystępne ?
    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez sinyou135
      Witam, czy ma ktoś foty takich przyczep, zachowały się jakieś egzemplarze? Na stronie autosana, jest zdjecie pewnie do folderu, z burtami tłoczonymi w koperty, ostrosłupy? Daję linka bo nie wiem jak to nazwać fachowo, widział ktoś z forumowiczów  takie poszycie? Trzeba na sam dół zjechać, 1957 rok produkować zaczeli. Następna strona to foty jej, w wersji wywrotki i też są takie burty dziwne.
      http://autosan.cba.pl/historia/historia05.html
      http://autosan.cba.pl/historia/historia06.html
    • Przez stiwi6
      Witam
       
      Zakupiłem przyczepe marki Pronar postawiłem w garażu i spuściłem hamulec zasadniczy. Teraz gdy chciałem ruszyć przyczepa ma zaciągnięte hamulce. Podłączyłem ciągnik nabiłem powietrze do przyczepy i hamulce niechcą puścić. Może ktoś z użytkowników miał taki problem i może mi podpowiedzieć co zrobić
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.