3sparrow

drżenie ciągnika 914

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
iron    1037

raczej na pewno sie wygieło ,oby nie wał choć to wydaje mi sie mało prawdopodobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Cały czas drży , czy tylko na okreslonych obrotach lub bez obciążenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3sparrow    0

Właściwie cały czas tyle że na niskich obrotach prawie nie czuć, a jak przygazuje to cały się trzęsie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

To tak jak u mnie... :( Na niskich nic nie czuć a przy ok 1500obr/min chce silnik z ramy wyrwać.Jak temu zaradzić? Silnik jest po całkowitej kapitałce i chodzi idealnie tylko te drgania :( Obstawiam koło zamachowe, gdyż przed remontem było tak samo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

a powyżej 1500 drgania są?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Te silniki bez jednostki wyważającej niestety tak już mają. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Po przekroczeniu 1500-1600 obr. nie ma najmniejszych drgań, silnik chodzi pięknie, na wolnych obrotach też. Najgorszy moment to przejście właśnie przez obroty ok 1500-1600 Masakra :( Mówię silnik chce wyrwać z ramy, cała kabina drży maska błotniki wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Ale w jaki sposób mam to zrobić? Bicie nie musi być wcale widoczne niewyważone koło w samochodzie kręci się tak samo jak wyważone a bicie powoduje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

To u mnie tez tak jest ;)

 

Najbardziej odczuwalne są drgania gdy ciągnk jedzie na pusto albo z małym ciężarem , przejscie przez obroty 1700 jest najgorsze - widac po tłumiku ...

Za to w pracy pod obciążeniem już jest ok .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przeciwwagi były montowane na wałach w latach 80. W starych ciągnikach i nowszych przeciwwag nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnio robiłem silnik JD zamontowany był w renault Ares bodajże i był sprowadzony skądś i urwane były śruby od przeciw wag a coś mi się wydaje że te traktory są z ok. 2000roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

jak dawałem wał do szlifu to pamiętam że miał przeciwwagi. Ciągnik to Z10145 z 89r. czyli takie 914 z turbo ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Przeciwwagi przestano stosować około 90 roku. To nie ma znaczenia czy są czy ich nie ma, gdy ciągnik ma jednostkę wyważającą to drgania takie nie występują. Pracuje coś jak 6stka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

ja niestety dałem na luz z tą jednostką - trochę za duży koszt (1,5 za używaną + 1-2 tysie za części).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Jakiś czas temu w naszym ursusie wymieniliśmy kompletne sprzęgło (felerne słoneczko) na cały układ od szóstki z 4 łapkami (teraz jest możliwość regulacji). (Koło, docisk, tarcza- wszystko) Ledwo się zmieściło w obudowę zostało po ok. centymetrze luzu po bokach. Drgania są identyczne nic się nie poprawiło. Ale teraz sprzęgło bierze jak poje*** Nie da się spalić praktycznie go :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj