rafal84

Trwałość dużych ursusów

Polecane posty

rafal84    0

Witajcie chciałbym prosić abyscie podawali jakie przebiegi wytrzymały wasze ursusy do remontu głównego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszko    1

914 znajomego miała 2700mth jak robili generalnke.


Kupię prasę John Deere 550, siatka sznurek, szeroki podbierak. Kontakt na pw. Cena do 22tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lok4    0

Witajcie chciałbym prosić abyscie podawali jakie przebiegi wytrzymały wasze ursusy do remontu głównego.

Ja mam c-385 turbo od czterech lat zrobiłem nim 1000mtg, a poprzedni właściciel mówił że remont generalny miał robiony pod koniec 89 roku. Ogólnie na liczniku mam przebieg ponad 8 tys, a ciśnienie trzyma prawidłowe 4atm. i jak narazie nie zapowiada się na generalny remont silnika, nawet nie kopci. Ważne żeby olej filtry itd. wymieniać na czas, i oczywiście żeby nie lać jakiegoś superolu nalewanego z beczki bo to nie jest dobry olej do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek902    26

mój ma już ponad 2000mtg po remoncie i jeszcze jak się nic nie stanie to drugie tyle pochodzi

i ważne żeby nie lać tanich olei do silnika bo lepiej dołożyć kilka zł i mieć spokój

ja jeżdżę na Turdusie

Edytowano przez ursusek902

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Witam. Ja jestem posiadaczem ursusa c-385 i jak go kupiłem miał na zegarze 2000 mtg ale ten licznik od x czasu nie chodził. Przez rok zrobiłem nim 1000 mtg i silnik cyka jak zegareczek.

 

A ten typ silnika przy prawidłowym urzytkowaniu powinien wytrzymać od 6000 do 6500 ( wiecej też wytrzyma ) jak sie dba i zmienia olej co 100 myg. Ja leje olej soperol fallo i jestem zadowolony ciśnienie na rozgrzanym silniku 4 - 4,5 atm czyli jest super.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

1014 przy 3700mth wymiana pierscieni,turbiny i tarczek zalanczania napedu(sprzeglo klowe).Wg mnie troche za wczesnie ale coz :P

Edytowano przez szczewko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

U mnie 902 ma 1.400 mtg i u poprzedniego miał pewno z 5000 mtg wiec około 6.400 mtg ma i remontu generalnego jeszcze nie miał. A nawet od starego właściciela dostałem komplet naprawczy do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

U mnie jest C-360 jeden z pierwszych egzemplarzy i na oryginalnym silniku wytrzymał 10tys mth, chociaż muszę dodać że pierścienie były wymieniane.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Nie robiłem nigdy jeszcze generalki silnika w ciężkiej seri, ale słyszałem że wału do szlifu się nie daje i nic staregon wszystko nowe oprucz bloku. Ale że wału do szlifu się nie daje tylko nowy, czy to prawda?????

Edytowano przez Dawid18

Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ktoś ci głupot naopowiadał. Coś podobnego słyszałem kiedyś o IFA ale znajomi koło mnie robili szlify i dobrze jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Panie moderatorze , ale w temacie chodzi o duże ursusy :)

 

Tak wiem, zapomniałem dodać że w ursusie 1014 po 4500mth były wymieniane pierścienie, regeneracja turbiny i głowic.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

ursus 912 z 87r około 10 tyś. mth bez remontu tylko głowica była regenerowana, wymieniane teraz będą tuleje i tłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W mojej 904 turbo z Finlandii jest obecnie prawie 6800 mtg, pół roku pracował z zepsutym licznikiem, ale nie wiem czy miał jakiś remont kapitalny. Ciśnienie oleju trzyma w granicach 4,5-5,5 bar. Za kilka dni, jak dotrze do mnie klucz dynamometryczny będę wymieniał uszczelkę pod głowicą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U znajomego mechanika stoi ursus 1212 i ma jakieś grubo ponad 12000mtg i tylko robi skrzynie a silnik od nowości jeszcze nie zaglądane do niego i nie zamierza bo niema sensu a dodam jeszcze że ciągnik chodzi w lesie przy zrywce i niema lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy1993    6

ursusy seri 12-- są najbardziej trwałe, nasz 1234 z '97 roku (ok 6000) pracuje głownie orce, narazie robiona tylko skrzynia i uszczelka pod głowicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@Scarface czemu znowu zadajesz idiotyczne pytanie tego typu?,nikt nie ma ''szklanej kuli'' i ciężko jest określić przebieg danego ciągnika co do motogodziny.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj