lukgro

Kubota L5040- Opinie

Polecane posty

Przemoo0    0

L5040 przy oponach 340 ma 142cm szerokości, zakładając węższe opony mozna zejśc o pare centymetrów. Sprawdzi się w sadownictwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volkov    0

Kubota L5040 jest ciągnikiem prostym jak budowa cepa, to prawda, i właśnie dlatego się nie psuje, jeśli ktoś szuka gadżetów to ma pod dostatkiem włoszczyzny która rozlatuje się po pierwszym roku.

znalazłem na tym forum informację  że dźwignia załączania przedniego napędu opada pod własnym ciężarem - xD bzdury. Pracuje tym ciągnikiem od 2009 roku i jestem pod wrażeniem jakości materiałów i bezawaryjności. Siedziałem w różnych ciągnikach, niebieskich, zielonych, srebrnych... żaden z nich nie dorównuje mu jakością wykonania. Spalanie jest bezkonkurencyjne, od 2 do 3 litrów.

Czepianie się że czegoś tam nie ma i porównywanie do włoszczyzny to nieporozumienie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Zdarzały się przypadki samowolnego załączania przedniego napędu ale obecnie montujemy takie plastikowe ograniczniki z dwoma położeniami więc problem jest rozwiązany.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barrybond    2

panowie posiada kubota takie cos jak blokowanie ramion podnosnikow tych z tylu ? bo w moim egzemplarzu toto :) sie podnosi i nie wiem jak zablokowac moze ktos cos wie na ten temat:)?

 

Pod fotelem masz przekretło, ktore blokuje opadanie tylnich ramion. Ciagnik lekki, bardzo zwrotny!!! prosty w budowie, do przelaczania biegow mozna sie nauczyc, do kierunkowskazow tez. W standardzie z tylu jest tuz I kategorii wiec albo trzeba jakies przejsciowki albo uciac i zalozyc tuz II kategorii. Niskie spalanie naped na przod, wiec jezeli ktos chce zamienic np c-360 na l5040 to bedzie super zadowolony, kabina fakt polska konstrukcja do najlepszych nie nalezy. W tej chwili sam sie zastanawiam nad jeszcze jedna l5040 ale bez kabiny cena okolo 72tys netto, z kabina i klima 82 netto, prawdziwy sadownik np 7040n okolo 130netto mccormick F80 125 netto, wiec roznica jest okolo 42tys netto wiecej. Tearaz w malej kubocie nie ma EGR w duzej jest (mam focusa z egr i wiecej tego błedu juz nie chce popelniac). Kazdy musi wiedziec do czego ma uzywac ciagnik bo 5040 opryskiwacz uciagnie, talerzowe, bronki mniejsza kosiarke itd, a jezdzic ciagnikiem o 50tys brutto drozszym tylko po to aby miec zapas mocy to bezsens, przeglady tez kosztuja, naprawy, wieksze spalanie itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Witam Użytkuje Kubotke od 3 lat 600 godzin. Jestem bardzo zadowolony z tego ciągniczka, do ogrodu idealny a takze do wszelkich prac polowych, jest to ciagnik bardzo uniwersalny, ma duzy przeswit co mu daje spora przewage nad typowymi sadownikami, wjezdczam nim wszedzie i nie musze sie bac ze cos zachaczy od spodu. Wykosiłem nią rozdrabniaczem takie góry ze kazdy sie dziwil jak to bylo mozliwe tak waskim i wysokim ciagnikiem, wbrew pozorom wcale nie tak latwo sie przewraca. W czasie tego koszenia powstala nietypowa awaria dla tego modelu otóz urwalem prawe ciegno podnosnika, dealer nigdy sie z czyms takim nie spotkal, nowego nie mieli wiec tata pospawal to i trzyma juz 1,5 roku. Mam 15 ha i drugi ciagnik Zetor 6245, który tylko stoi i odpalany jest na orke zimową, reszte sprawniej i szybciej robi Kubota oszczedzajac paliwo. Wywoże nią tez zboże przyczepa d47 10km gorzystej drogi. Gdy na przyczepie 4.5tony jeczmienia nie musze uzywac hamulca przyczepy (mam hydlauliczny) Ciagnik hamuje na 4 kola i to wystarcza. Tą trase jadę 27minut i spalam 3litry paliwa, powrot 22minuty i 2litry (mam w niej założony licznik paliwa) W lekkich pracach spala nawet 1.5 litra na h a w ciezkich np talerzowka, struna czy pług do 5litrow na h. Najwiecej mi spalila jak kosilem rozdrabniaczem bardzo wysokie chwasty siegajace po dach, bieg 4 terenowy miejscami 3 i 2 i 2000-2500obr silnika a i tak dusilo, wtedy poszło 5,92l na godz

Polecam Ciągniczek, Myślę że lepszego za te pieniądze się nie kupi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Narko    224

Witam. L5040 pociagnie na ziemiach lekkich brone aktywna z walem strunowym szerokosci 250cm?

Przymierzam sie do zakupu tej brony... ocencie jej wartosc.post-70385-0-67094200-1477766492.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez kubaguzik
      co myslicie o marce kubota wasze wrazenia plusy i minusy tych ciagników
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj