Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Maxer

Fendt Farmer i Favorit

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
JD1052    87

To zależy jakie masz wymagania... czy chcesz 4 półbiegi bez sprzegła czy starczą 3 ze sprzęgłem na 3 pierwszych biegach... czy chcesz podnośnik 5,1t i 75 litry czy 5,5t i 102 litry. Przy ewentualnych naprawach skrzynie z 5setki bedzie trudniej naprawić, ale te 50km/h kusi mocno.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Kusi i to bardzo, a ten ciągnik ma być do tura oraz służyć jako główny ciągnik.

Czy każdy Fendt Favorit ma skrzynie 50 km/h?

Edytowano przez Maxer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    87

Każdy ma taką możliwość, tyle, że francuzy mają 40(zablokowany 4 półbieg na 6 biegu elektronicznie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Nie tylko francuzi maja ograniczenie, w Niemczech coraz czesciej wlasciciele ciagnikow zmniejszaja maksymalna predkosc ze wzgledu na koszty.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Hmm ubezpieczenie drogie może..po zatym duzo poczytałem, że Fendt haben scheiss Bremsen(lipne hamulce), ale nikt nie będzie przy 50 na hamulec raczej naciskać tylko silnikiem będzie hamować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Chodzi zapewne o koszty okresowych przeglądów na stacjach diagnostycznych. Dla ciągników mogących się poruszać 50km/h lub szybciej opłaty są znacznie większe.

 

W Polsce nie ma tego problemu bo szybciej jak 30km/h ciągnikiem nie można jechać wedle kodeksu, a tych co osiągają prędkość powyżej 44km/h nie chcą za bardzo rejestrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

A Fendt nie ma chamulców na 4 koła?

Czy półbiegi w Fendtach Farmerach da się załączyć podczas jazdy?

Edytowano przez Maxer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Fendt ma hamulce na 4 koła(na przód: tarcza i dwa zaciski na wale napędowym tuż przed przystawką od przedniego napędu). Półbiegi da sie załączać podczas jazdy- najpierw przelączasz przelącznikiem, potem dajesz sprzęgło..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Wyzsze koszty sa zwiazane z ubezpieczeniem a w szczegolnosci z czestrzymi przegladami. Do tego dochodzi obowiazek badania stanu i skutecznosci hamulcow na stacjach diagnostycznych


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Przecież ubezpieczyciel nie wie dokładnie jaką prędkość osiąga ten ciągnik więc można mu powiedzieć że jeździ 40 km/h a nie 50 km/h.

Konstrukcyjnie która wersia jest lepsza Favorit czy Farmer?

Czy da sie zwiększyć w nich moc poprzez dodanie chipa?

O co chodzi z sprzęgłem turbo i czy je posiada seria Favorit?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Po pierwsze predkosc maksymalna wpisana jest w papierach ciagnika, a po drugie pomysl o konsekfencjach w razie wypadku. Jesli podales predkosc maksymalna 30 lub 40 km/h, a rzeczoznawca stwierdzi ze predkosc dopuszczalna byla wyzsza wtedy bedziesz mial problem i juz do konca twojego zycia bedziesz "nieszczesliwym czlowiekiem". Procedura zmainy szybkosci maksymalnej w ciagniku Fendt nie polega tylko i wylacznie na przeprogramowanieu maszyny, najpierw musza byc spelnione pewne warunki. Przy kazdej zmianie predkosci trzeba powiadomic o tym zamiarze firme Fendt, ktora wystawia nowe pozwolenie (deklaracja zgodnosci)...i dopiero na tej podstawie warsztat moze przeprogramowac ciagnik. Takie sa procedury i z pewnoscia kazdy AUTORYZOWANY dealer Fendt bedzie trzymal sie tej zasady.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Sprzęgło Turbo to sprzęgło hydrokinetyczne, posiada je i Farmer i Favorit. Chipa do nich raczej nie wsadzisz bo silnik jest sterowany w pełni mechanicznie(najprościej podkrecić na pompie, ale ja bym dał spokój tym bardziej z najmocniejszą czwórką).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Dzięki kosti68 dobrze wiedzieć dało mi to dużo do myślenia.

Ja myślałem z chipem do 509 bo mam taką na oku.

Czy na jakim półbiegu najlepiej jeździć przy dużym obciąrzeniu ( który jest najbardziej wytrzymały)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

Oba egzemplarze przeszły odnowę biologiczną, pytanie jak wyglądały przed zabiegiem upiększania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

A jaka jest w nich szkrzynia ma same koła zębate czy posiada też tarczki?

Ten 509 nie posiada przycisków od EHR na jednym błotniku więc musiał być walnięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Jasne, że ma tarczki, ze 4 kosze beda od półbiegów, potem od wałka, w sprzęgle od przedniego napędu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

W drugim ciagniku miga prawdopodobnie lampka diagnozy EHR.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Ale gostek co robił te zdjęcia to miał farta żeby trafić jak dioda sie zapaliła.

A o co chodzi z tym przełącznikem na dzwigni? zdjęcie z tą diodą

Edytowano przez Maxer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Hmm no niekoniecznie musi to być miganie, bardzo prawdopodobne jest, że traktor został co dopiero odpalony, nic nie było robione podnośnikiem i Diagnose świeci sie ciągle co jest normalne... Co do przycisku to może on być do trzeciej sekcji do ładowacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Czy można wyłączyć amortyzowanie przedniej osi i czy trzeba to robic przy podnoszeniu turem cięrzkiego ładunku?

Pytałem się ubezpieczyciela o tą niby większą opłate za ciągnik rozwijający 50km/h i powiedział że wpisuje się ciągnik rolniczy i jest jedna stawka na wszystkie nic nie słyszał o jakiś wiekszych opłatach.

Edytowano przez Maxer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash1986    0

Witam, Maxer w Polskim prawie ubezpieczeniowym nie ma zapisku, że ubezpieczenie na ciągnik który osiąga prędkość powyżej 50 km/h jest inna stawka. Stawka jest wszedzie taka sama firm y tylko różnicują stawkę na dwie albo zryczałtowana czyli bez względu na wiek zniżki itp jest stała kwota i stwaki obliczeniowe tzn gdzie ważna jest ilośc posiadanych zniżek wiek itp. Wychodzi to podobnie wiem bo mam dość dużą agencje ubezpieczeniowa od ponad 5 lat.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
    • Przez Adam0401
      Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Czy w końcu ktoś mi powie gdzie w fendcie farmer 309 sidzą elektrozawory (lub coś w tym stylu) oraz czujniki od półbirgów oraz rewersu
      Bardzo bym prosił o zdjęcia lub dokładny opis.
    • Przez pawelol111
      Jak w temacie: Jadąc na wom 540 nie ma problemu. Jadąc na 750 jakiś czas działa a potem rozpina. Gaśnie lampka na guziku i dopiero po dociśnięciu dźwigni od zmiany prędkości i ponownym wciśnięciu guzika działa ale znowu tylko jakiś czas w zależności od kaprysu ciągnika.... Jest tam jakaś regulacja do lepszego spięcia a może cegłe na dźwignię położyć? Pytam bo jak przytrzymałem ręką dźwignię to nie rozłączało. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.