Polecane posty

Piotrek14    218

czy uważacie że gałka przy kierownicy w ciągniku bez wspomagania ( c 360 ) jest przydatna ? a pozatym zdaję na prawko T + E więc już nie będe musiał się ukrywać przed policją i czy oni mogą się o taki drobiazg doczepić ??


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Oni się nie doczepią. A czy gałka zda egzamin w 60-ce to musisz się przekonać sam. Ja kiedyś założyłem i zaraz zdjąłem bo bardziej mi przeszkadzała niż pomagała. Ona się przydaje ale w ciągnikach które mają orbitrol i trzeba kierownice odkręcać z zakręty a w 60-ce wystarczy puścić i sama wraca do położenia na wprost.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HARRY877    0

ja mam już w 60 od 10 lat i bardzo mi się przydaje bo trudno jest co najwyższej w miejscu kręcić ale tego się nie robi podczas jazdy z przyczepami lub nawet bez bez problemu tym się kieruje także warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Oczywiście że warto. Załóżmy kosimy trawę, na równej łące 4 biegiem i co na zakręcie zdążysz skręcić kierownicą? Na gałce tak, i do tego skręcasz 1 ręką a nie 2. Chyba że strasznie ciężko kierownica chodzi lub masz za mało siły w 1 ręce to może gałka się nie przydać :D


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

ale jak masz jakieś luzy w ukladzie kierowniczym to dla własnego bezpieczeństwa nie zakładaj bo jak Ci "odbije" kierownica to ręce połamane... wg mnie gałke mozna sobie zamontować w ciągniku ze wspomaganiem,

 

@milanreal1 to zdrowa musi byc sześćdziesiątka zeby na 4 biegu trawe kosic:) chyba że w moich okolicach trawa jakaś mocno duza rośnie:)

Edytowano przez lukaszek410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

no , u mnie jest spory luz , upiłem ją z 2 miesiące temu , (bo wcześniej miałem 3P) luz jest cholerny , że można jkierownice obrócić o 180 % , i najgorsze jest to że luz jest w przekładni ;/


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

to lepiej nie zakładaj gałki;) bo koło gdy wpadnie w dolek to ostro szarpnie kierownicą, bezpieczeństwo ponad wszystko:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

W C-360 tak mocno kierownicą nie szarpie więc ręki nie połamie jak już mowa o łamaniu rąk to w C-330 mogą być takie duże siły na układzie kierowniczym.

 

a pozatym zdaję na prawko T + E ...

 

Nie ma kategorii T+E, jest tylko samo T, które uprawnia do ciągania 2 przyczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Odbije w 60-ce bez problemu choćby na bruzdzie. Dla tego napisałem niech założy i spróbuje. Różnym ludziom różne rzeczy pasują. Mi to jakoś nie grało.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Ja mam gałki założone w C-360 i C-385 ale tylko ojciec ich używa, ja wole normalnie za kierownice łapać. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

Ja mam kulkę przy C-360 z turem i powiem że nawet się dobrze kręci,nawet z belką siana, słomy a z sianokiszonką trochę gorzej ale jedną reką go uprowadzi :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

ja się jeszcze zastanawiam , najrpiew może zrobie coś z tym luzem w kierownicy , wydaje mi się że jest w przekładni , co to może być ?


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

asharot , jesteś niezły , nie ma żadnego luzu :D:D


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djthomas    1

Gałka jest niekiedy potrzebna ale w większości przypadków przeszkadza:)

Jeśli będziesz miał luz na kierownicy to gałka nie zda egzaminu:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Ja mam gałki w obydwu ciągnikach i są super. Mam te mocowane na dwie śruby, nie przekrzywiają się na kierownicy i bardzo dobrze się kieruje. W C-360 chwile na wiosnę nie miałem to nie było za ciekawie. Oczywiście w żadnym ciągniku nie mam wspomagania. Moim zdaniem policja o gałkę nie będzie się czepiać, ale to zależy na kogo trafisz.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Moim zdaniem policja o gałkę nie będzie się czepiać, ale to zależy na kogo trafisz.

A co ma policja do gałki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam555dt    0

nie ma prawa sie przyczepic.ja miałem w escorcie 450 (ma wspomaganie) to odrazu ja zdjolem bo glupio sie kreciło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Kolego @Piotrek14 trochę dziwnie sie zachowujesz, bo najpierw pytasz o luz w kierownicy i mówisz, ze musisz coś z nim zrobić, a 2 posty niżej piszesz, że nie ma żadnego luzu i kogoś, kto udzielił pomocnej odpowiedzi wyśmiewasz. Życzę powodzenia w zdawaniu, skoro uważasz, że jest kategoria T+E.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

nie wyśmiałem odpowiedzi kolegi asharot tylko mu podziękowałem bo mi pomógł i udało mi się wyeliminować ten luz , może źle to zrozumiałeś , a co ma zdawanie na prawko na ciągnik do tego jak je zapisuje ,T+E to moja pomyłka , i co z tego ?


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj