RycerzNocy

Ceny Belarusów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ursuspolski    0

My w marcu kupiliśmy 820 na moście stożkowym i wszystkie szyby uchylne radio daliśmy 67tyś brutto.Kupiliśmy w Jarocinie u Damiana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k61wp    0

820 na dzień dzisiejszy 69.450 netto cennik

 

820.3 (most krzyżakowy) 79.400 netto cennik

 

 


 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz89    0

952 95 brutto

 

952.3 105 brutto

 

podrożały średnio o 5-6 tysi :lol: i nie zapowiada sie że ceny spadną :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

hehe przy takich cenach tych ciagników to teraz nawet nie spojrze na nich, ceną doganiają konkurencję powolutku: zetora, farmtraca, ursusa czy farmera, szkoda że jakością, komfortem, ergonomią, niezawodnością jeszcze im daleko... gdyby te belarusy kosztowały o połowe mniej czyli 50-60tys brutto to bym milczał, ale przy takich cenach :lol: jeszcze trzeba dokupić zestaw kluczy, przecinak, młotek, wyjdzie ceną tyle co konkurencja, nie wspominająć o kosztach dzwonienia do serwisu co tydzień :lol: tylko tam sienie bulwersować :P po prostu za drogo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Z jakością i niezawodnością wcale nie jest tak źle na pewno lepiej jak w farmerach czy tez innym szajsie ...Co do ceny ogólnie to przegięcie pały ,i nie tyczy się to tylko tej marki ale i reszty ,jednym słowem ceny rosną a jakość spada <_<




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k61wp    0

kocham Ruska za spalanie. Z awaryjnością w moim przypadku na 10 lat użytkowania też nie mogę złego słowa powiedzieć. Jedynie sprzęgło było robione 3 lata temu :)


 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154
kosztach dzwonienia do serwisu co tydzień :lol:

 

Nie przesadzaj co 2 a jak niema za dużo roboty to nawet miesiąc :D


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek30    11

Ja kupiłem belarusa 820 i nie narzekam na koszty serwisu jak kolega który kupił JD i płacze że przegląd drogi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

za tą cene to niewiem czy ktoś jeszcze bedzie zainteresowany tymi ciągnikami

 

820 za ok. 70 tys. netto :blink: na wiosne można było go kupić za 58-60 tys. brutto :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

mój znajomy kupił nowego mtz 820 w marcu 2010r za 55 tys brutto!!!! co prawda bez gwarancji i faktury ale ma nówkę a to co się dzieje teraz z cenami maszyn to jest koszmar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

ja za swojego 1025 dałem 94 tys. brutto rok temu. Wiadomo że hydraulika nie jest bosha a most nie carraro, lecz wszystko jest na ich licencji. ( różnica w moście przednim jest aby taka że carraro robi półośki bodajrze 35mm a belarus 37 i to jest ta cała różnica)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

niby co się dzieje z WOM?? ojca mtz 80 od 5 lat chodzi w prasie belującej sipma, rozrzutnik obornika 4,5t, kosiarka rotacyjna, kosiarka bijakowa, opryskiwacz, rozsiewacz nawozu i do WOMU nie było wogóle zaglądane. Moj 952,2 w tym roku wykosił ok. 50 ha łąk kosiarka samasz 2,10m, zasiał agregatem aktywnym Lely+ amazone D7 ok 30 ha, troche chodził w prasie i z womem nie ma żadnych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

Ceny Belarusów szaleją;[. 1025.3 116000zł a nowe dostawy już po 126000zł bo Łukaszenka od października podniósł ceny. Chyba nowy Ursus 11034 stanie się alternatywą.

 

 

Sorry, poprawione.

Edytowano przez slaw17

antyfan AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Co tak tanio ? :D Cyba ktoś tu zera po zjadał :lol:

Edytowano przez SZYMANOX



Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

tak yahoo ma racje porównaj wszystkie ceny u dilerów i wybierz najlepszą ofertę i najlepiej to sprowadzony w całości z białorusi wtedy nie tyle usterek co montowany unas w kraju ja tam też swój miałem sprowadzony ale wtedy płaciłem w dolarach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

@GoodFarmer taśmy ślizgają się. Trzeba "podciągać" tą śrubą nad końcówką WOM albo motylkami. W innym wypadku wymiana taśm. Jeśli nie porysowanego bębna. Taki urok Belarusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PeriplPl    3

Ceny Belarus-ów to z nieba są wzięte...

Za model 920 monoblock euro II cena importera przekracza 120 tys. zł...coś chorego

Za taką cenę można kupić Zetora Proxima 80...

ta sama cena dwa różne odmienne maszyny...

 

Kupował ktoś z Panów w firmie Takspol w Wałbrzychu Belarusa ?


Chwytak do bel na jedne siłowym czy na dwa ? Co do czego.... ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

@GoodFarmer taśmy ślizgają się. Trzeba "podciągać" tą śrubą nad końcówką WOM albo motylkami. W innym wypadku wymiana taśm. Jeśli nie porysowanego bębna. Taki urok Belarusa.

Niestety nie mogę sobie z tym poradzić. Tą śrubą jak podciągnąłem było ok jakiś czas a później już całkiem nie ciągnął. Mechanik wyregulował mi od góry te taśmy i też na za długo nie starczyło bo przy dobijaniu w prasie staje. Więc co zawodzi? ciśnienie na siłowniku właściwe, był wymieniany zawór odpowiadający za ciśnienie załączania wom który się rozleciał i początkowe problemy były przez ten zawór. Wymienię taśmy i wtedy zobaczę jak będzie. WOM jest z szeroką taśmą a i tak problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

Ja mam obie 44mm. Wyregulowanie nie jest az tak klopotliwe, pod warunkiem ze nie przytrafi sie w czasie robienia pryzmy, czy wozenia obornika, bo cóż- czas ucieka. A wyregulowac jest ciezko, bo niby sie ustawi dobrze, ale podepniesz cos, co obciazy WOM i wychodzi na to, że jednak nie jest jeszcze podciagnieta odpowiednio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj