RycerzNocy

Ceny Belarusów

Polecane posty

UrsusCzesio    310

Tak ale to tak jak pronar czy Grand oni maja prosto z fabryki je i załatwiaja polską homologację. I jest wtedy normalnie pierwsza rejetracja i w kraju i w ogóle w żywocie traktoru


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Db, tylko różnica w cenie robi swoje. Kupujesz ciągnik po to żeby nim pracować a nie po to, by gapić sie mu w dowód. Chociaż wszystko to ma swoje za i przeciw.


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

tylko nie wiem ile w dowodzie rejestracyjnym mają wbite te z litwy w polu mówiącym o DMC przyczep które można ciągnąć.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Ale tak jak Czesio wspomniał, dla importera bardziej opłaca sie jechać na Litwe po te belarusy niż do Mińska;]

 

A czy czasem nie da się ściągać z mińska? Wiadomo jak Białoruś jest nastawiona do Polski. Słyszałem że sprowadzają przez Litwę a koszt ciągnika to ok 20tys mniej niż w Polsce więc handlarze zarabiają na nich jeszcze więcej :P


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Hm, ograniczenie jakieś jest?

 

Ale sprowadzając przez LItwe warunki są korzystniejsze niż kupując go bezpośrednio z Mińska, prawa pośrednika;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A czy czasem nie da się ściągać z mińska? Wiadomo jak Białoruś jest nastawiona do Polski. Słyszałem że sprowadzają przez Litwę a koszt ciągnika to ok 20tys mniej niż w Polsce więc handlarze zarabiają na nich jeszcze więcej :P

 

Ściągac z rasiji sie nie da zbyt niekt nie ściaga bo wiadomo jakie tam są stosunki z białorusią lepiej


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiardo    0

Zainteresowanych kupnem Belarusów Euro 1, Euro 2 czeka niedługo niemiła niespodzianka, jeżeli będą za długo zwlekać z zakupem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Ja bym sie tego w ogóle nie obawiał;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiardo    0

A czego masz się obawiać, przecież juz masz swojego Belarusa.

Edytowano przez rysiardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Oczywiście, że mam, chodzi tylko o to, że tak czy siak da sie zarejestrować te ciągniki. W 2007 mieli zabronić już rejestracji silników z emisją Euro 0, później już z Euro 1 a jakoś dalej kupuje sie takie ciągniki, rejestruje i użytkuje;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RycerzNocy    0

Zainteresowanych kupnem Belarusów Euro 1, Euro 2 czeka niedługo niemiła niespodzianka, jeżeli będą za długo zwlekać z zakupem.

 

ale o co chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Chodzi o to, że nie da sie ich zarejestrować podobno, mają stare normy emisji spalin, a chodzi tak naprawde o Euro 0 i jc to o Euro I, ojjjro dwa powinno dać sie normalnie zarejestrować, z resztą-powiedzmy, że handlarz ma dziesięć sztuk z silnikiem euro zero i wchodzi owy przepis-on rejestruje je na siebie i Ty odkupujesz od niego ciągnik, piszecie umowe kupna sprzedaży, jest to umowa wiążąca nie z osobą fizyczną a z firmą-idziesz z fakturą do wydziału komunikacji, rejestrujesz ciągnik i jesteś w dowodzie teoretycznie pierwszym właścicielem;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

0604-755-584, 0606-881-196 tutaj znajdziesz najlepszą wg mnie oferte, zadzwoń i sam sie najlepiej dowiedz jeżeli to Cie interesuje.


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Jutro do lublina jade więc będe mógł w Parczewie sie zatrzymać i dowiedzieć sie o ceny


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o sprowadzeniu takiego belarusa wszystkie info mile widziane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Wydaje mi sie, że już chyba wszystko zostało powiedziane na forum, wystarczy przeczytać


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie bardzo konkretnie chcia;bym dowiedziec jakie sa ceny za granica wiecej szczegołow moze ktos se sprowadzal ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

A może mi ktos powiedziec czym sie różni silnik euro 0 I II CZY III jak takie wystepuja w mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

I, II, III itd.. to normy emisji spalin...silnik z każdą kolejną normą ma mniejszą emisję spalin od poprzednika, tzn. ma mniejszą zawartość szkodliwych związków w spalinach.

Edytowano przez Indiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Ok to rozumie ale czym sie te silniki różnią jakief filtry na tumikach czy co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bryl36    50

yahooo777 dowiadywałeś się może o ceny w parczewie

 

Eduardo jak masz za dużo kasy to znalazłem coś takiego http://allegro.pl/mtz-belarus-doradztwo-techniczne-i1454555560.html w dzisiejszych czasach za informacje się płaci więc ktoś za kase wytłumaczy Tobie że jednej sztuki nie opłaca się sprowadzać Nam nie wierzysz bo za darmo to tłumaczymy a tak zapłacisz i wtedy zrozumiesz

 

ZUCH1234 wtryskiwacze i pompy mają inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj