Grzesiek10314

Spalanie ciągników Renault

Polecane posty

Grzesiek10314    196

Chciałbym się dowiedziać jakie jest spalanie waszych Renaultów w poszczególnych pracach, jaki model ciągnika, z jakim sprzętem, jaka szerokość robocza?

 

Mój Renault 103.14(93KM):

-orka pług Fortschritt B200 4 skibowy szerokość robocza ok 180cm spalanie od 10-13 l/ha przy prędkości roboczej do 9,5 km/h

-przygotowanie do siewu kultywator 3,7m spalanie od 5-6 l/ha prędkość robocza do 11 km/h

-zbieranie zielonki na pryzme przyczepa zbierająca Kemper S800 ok 20m3 prędkość robocza do 12 km/h spalanie dokładnie nie mierzyłem bo nie było czasu, ale w tym roku napewno zmierze

-pracuje jeszcze w transporcie i w ugniataniu pryzm spalania też nie mierzyłem

-teraz jeszcze dojdzie praca z agregatem uprawowo siewnym 2,7m sam jestem ciekaw ile mi spali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Renault 103.14 + pług vogel noot 4 skibowy 4x 45. w spalaniu wyszedl 10 litrów na hektar natomiast w głęboszu 3 spalił 11 litrów. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Renault 110.54

orka; pług Naud 4x40, Renata zeszła poniżej 10l/ha przy obrotach 1500-1600, ziemia 3 klasa, głębokość w granicach 25cm.

siew; agregat uprawowo-siewny 3m, spaliła w granicach 8l/ha, uprawa samym agregatem około 7l/ha

podorywka; agregat ścierniskowy 2.6m, spalanie w granicach 12l/ha


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

2 II i na zającu


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Moja renia 113-14 w pługu 4x35cm na 2,5ha czyli około 5 godzin jazdy bo pole ciulowe spaliła około 15 litrów na godzinę. Moim zdaniem dużo, jeżdziłem na 4 II i 3 II bo miejscami glina i góry.

Edytowano przez wisniak222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Chyba na 4 I i 3 I, bo II to przeciesz biegi szosowe. A tak poza tym to trochę dużo pali twój Renault. Co prawda niewygodny kawałek, glina i górki, ale przy takiej szerokości roboczej i naprawdę dużych możliwościach tych ciągników to za dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Jeździłem na tych średnich biegach, fakt że to było z poprzyczniakami i ze wszystkim i płyg mały zagonówka a wychlała dużo. A jeśli filtry powietrzne są mocno brudno może więcej spalic????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

kolego wisniak222 tak masz rację z tymi biegami, bo zapomniałem że masz skrzynię 12x12. a z tym filtrem to nie wiem. jak filtr brudny to ciągnik może przygasać i mocy mu może brakować, a w efekcie tego może więcej spalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Moja renia 75.14 z Pługiem KRONE obracalny 3 skibowy 3x45 spala 10-12 l/ha przy głębokosci 25cm. obroty silnika 1800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Po wymianie filtrów powietrznych w agregacie 2.80 :D spaliła niecałe 5l na hektar !!! bo zrobiłem 8 hektarów i wlałem jej 40 litrów w tym jeszcze przejazdy z pola na pole. Jeździłem 4 na średnich biegach i nie miała co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Po wymianie filtrów powietrznych w agregacie 2.80 :D spaliła niecałe 5l na hektar !!! bo zrobiłem 8 hektarów i wlałem jej 40 litrów w tym jeszcze przejazdy z pola na pole. Jeździłem 4 na średnich biegach i nie miała co robić.

no mało tobie spaliła ;) ja mam agregat 3,15m i ciągam renio 7514 też na drugim zakresie a 4 bieg główny, to powiem ci ze miał juz troche co robic, zwłaszcza przy rozpędzaniu się B) ale spalanie wieksze 6 litrów/ha (tankowałem przed pracą i po pracy pod korek i tak wyszło na wiosne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

No tak moja już 6 cylindrów to mocniejsza, ja tak samo mierzyłem bo to niezawodny sposób i tu sie nie można pomylić :) moja spokojnie pociągnęłaby 4,5m agregat i spalanie wyszło by pewnie tak samo bo mniej przejazdów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

czas żeby odświeżyć temat i podać jakieś nowe informacje

Renault 103.14 + agregat uprawowo siewny Rolmako U659/1 z siewnikiem Poznaniak spalanie 8-9 l/ha

Edytowano przez Grzesiek10314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

moja 85.14turbo w orce pługiem krone 3 skiby szerokosc robocza ok 150cm na 1 biegu szosowym spaliła 8l na godzine,przy siewie siewnikiem o szerokosci ok 250 moze wiecej ok 6l na godzine praca na obrotach 1500-1800,zastanawiam sie jeszcze nad dodaniem 4 skiby

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MOJA renatka 106.14 98km z pługiem zagonowym 4x40 na mocnej glinie na mocno pagórkowatym terenie wychlała ok 12 l na ha czy to dużo???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Skoro warunki takie jak piszesz choć w sumie wiosenna orka jest trochę płytsza ale myślę że nie jest źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Renault 110.54

orka; pług Naud 4x40, Renata zeszła poniżej 10l/ha przy obrotach 1500-1600, ziemia 3 klasa, głębokość w granicach 25cm.

siew; agregat uprawowo-siewny 3m, spaliła w granicach 8l/ha, uprawa samym agregatem około 7l/ha

podorywka; agregat ścierniskowy 2.6m, spalanie w granicach 12l/ha

Troche dziwne pług 1.6m i niecałe 10l/ha a gruber 2,6m i 12l/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

na to się składa kilka czynników ,w jakin stanie są końcówki wtrysków ,jakim stanie filtry paliwa i powietrza oraz jakie paliwo lejemy oraz czy masz ciężką nogę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kolejna sprawa to silnik jaki był montowany MWM-Man , Perkins, Johnn Deere. Niech użytkownicy piszą jaki silnik ma Renia.

Edytowano przez masseyferguson6140

Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158
Napisano (edytowany)

Moje 155.54 z MWM power przy orce nie schodzi poniżej 20l/h, no chyba że idzie po prostej i pług nie za głęboko to spala 16l ( odczyt z komputera ) ile faktycznie to nie wiem, nie mierzyłem. Przy odśnieżaniu gdzie góry śniegu i sporo gazowania spaliła 20 l

 

Śmiac mi się chce gdy czytam że komuś silnik o mocy powyżej 130 KM pali 7 lub 8 litrów na h.

Edytowano przez andrejus
  • Like 1

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to jeszcze koledzy moze podajcie jakie obroty

7-8 to moze 133.14/54 w scierniskowym, no ale nie zaprzeczysz, ze sa to oszczedne silniki,

ja tez nie mierzylem dokladnie, ale w orce jakies 9-11l/h (113.14)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj