zbyszek42

Renault 103-54

Polecane posty

zbyszek42    0

Witam mam do kupienia ciągnik renault 103-54 za niewielkie pieniądze ze skrzynią 4-biegową i 3-półbiegami włączanymi przyciskiem pod obciążeniem bez sprzęgła ciągnik jest w najbogatszej wersji wyposażenia i posiada silnik FENDA jest zadbany. Co myślicie o tym ciągniku jak się sprawuje taki silnik z mocą 93 KM i czy skrzynia biegów nie jest zbytnio awaryjna, jak z częściami do tego ciągnika? Dziękuje za opinie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Montifan    0

4cylindry + turbinka. silnik jak najbardziej nie wiem jak skrzynia sie sprawuje w tych modelach. nie jestem zwolennikiem elektroniki wole manual ale to tylko moje skromne zdanie. sam posiadam modele 113.14 145.14 i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz2507    21

niewielkie pieniadze? hmm moglbys powiedziec ile?

 

silnik jak najbardziej ok, a co do skrzyni to tak, jak poprzednik-->brak danych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Skrzynia produkowana w kooperacji z Seyrem więc jest bardzo dobra trzeba tylko umiejętnie pracować na niej. A 103.54 to można powiedzieć że jeden z flagowych modeli Renaulta. Ciągnik średniej klasy nie za mały i nie za duży spokojnie poradzi sobie z 4 obrotową czy 3m uprawowo-siewnym, a i w opryskiwaczu czy rozsiewaczu mało spali ;)


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolTD90    1314

Witam mam do kupienia ciągnik renault 103-54 za niewielkie pieniądze ze skrzynią 4-biegową i 3-półbiegami włączanymi przyciskiem pod obciążeniem bez sprzęgła ciągnik jest w najbogatszej wersji wyposażenia i posiada silnik FENDA jest zadbany. Co myślicie o tym ciągniku jak się sprawuje taki silnik z mocą 93 KM i czy skrzynia biegów nie jest zbytnio awaryjna, jak z częściami do tego ciągnika? Dziękuje za opinie na ten temat

Silnik MWM a nie żaden Fend. Silniki MWM były montowane zarówno w ciągnikach Fend i Renault. Więc można by powiedzieć że Fend ma silnik Renaulta a Renault silnik Fenda :lol: Apropo ciągnika to raczej powinieneś być z niego zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

dokladnie, silnik MWM (Motoren-Werke Mannheim),

z tego co zauwazylem to renowki sa coraz chetniej kupowane wiec pewnie dobry sprzet


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Dokładnie tak, coraz więcej ich się robi. U mnie w okolicy jest ich na prawdę bardzo dużo. I jak narazie nie słyszałem złych opini. Wiadomo nie są to ciągniki nowe ale jak na ten wiek sprawują się bardzo dobrze :) Ja również jestem z nich zadowolony. I gdybym miał możliwość tak jak Ty kupienia takiego modelu za niewielkie pieniądze pewnie bym się nawet za bardzo nad tym nie zastanawiał tylko brał :) ładnie by chodził z rozsiewaczem 1200kg czy opryskiwaczem 2000L :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej1606    0

Witam i dołączę się. Jestem w trakcie poszukiwania ciągnika o podobnej mocy i proszę o poradę na temat własnie tego modelu.

Znalazłem niżej dołączoną ofertę i spytam,czy cena jest dobra i co o tym egzemplarzu sądzicie.Jestem dość bardzo zielony,

co do ciagników,bowiem od ładnych paru lat nie gospodaruję( wydzierzawiłem ziemię),a coś mnie ciągnie do niej z powrotem.

Posiadam ponad 20 ha i myslę,że tyle mocy wystarczy.Może jakieś propozycje innych marek ?

Pozdrawiam.

http://otomoto.pl/renault-103-54-A40658.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Cena za ten ciągnik nawet przystępna ale opony do wymiany także jeśli miałbyś negocjować to ze 2 tyś. pasowałoby urwać. ja mam 103.14 i nienarzekam. Wszystko dobrze chodzi noi co najważniejsze to małe spalanie. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej1606    0

Dzięki Camel :Jak sprawują się skrzynie w tym modelu,czy ona jest w pełni mechaniczna i nie ma z nimi problemów,

i jeszcze jak byś mógł napisać jakie są koszta kompletu ogumienia,lub podać choć rozmiar gum.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

na przodzie sa 14.9-28 , z tylu to chyba jakies 34 ale dokladnie nie wiem

koszt w zaleznosci od rodzaju i producenta


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Jutro sprawdze rozmiar jaki mam w ciągniku i napisze. Co do cen to tak jak kolega pisze zależy od producenta. W 103.54 o ile się nie mylę to w niektórych modelach mają biegi pod obciążeniem co jest bardzo przydatne. Za tydzień będę robił synchronizator w skrzyni bo wyrzuca mi pierwszy bieg cena to 2 tyś. za nowy także części może i nie są tanie ale sezon pracowałem nim bez jedynki i też dało radę. Niemam z nim problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

z tylu sa 16.9-38

oczywiscie moga byc zamienniki o innym profilu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Montifan    0

Jutro sprawdze rozmiar jaki mam w ciągniku i napisze. Co do cen to tak jak kolega pisze zależy od producenta. W 103.54 o ile się nie mylę to w niektórych modelach mają biegi pod obciążeniem co jest bardzo przydatne. Za tydzień będę robił synchronizator w skrzyni bo wyrzuca mi pierwszy bieg cena to 2 tyś. za nowy także części może i nie są tanie ale sezon pracowałem nim bez jedynki i też dało radę. Niemam z nim problemów.

sprawdz czy to napewmo caly synchronizator. a czy cos tam zgrzyta? czy ta jedynka ciezko wchodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

sprawdz czy to napewmo caly synchronizator. a czy cos tam zgrzyta? czy ta jedynka ciezko wchodzi?

 

Nic nie zgrzyta poprostu na szosowych biegach niewchodzila wogole jedynka a na terenowych wyrzucalo ją. Wczoraj mechanik rozebral ciagnik a w poniedzialek bede zamawial synchronizator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Montifan    0

Nic nie zgrzyta poprostu na szosowych biegach niewchodzila wogole jedynka a na terenowych wyrzucalo ją. Wczoraj mechanik rozebral ciagnik a w poniedzialek bede zamawial synchronizator.

jezeji to sama koronka to kosztuje 200zł. a caly to tak jak mowisz 2k.

 

Wiesz nie wiem jak wygląda ten twój synchronizator ale z tego co wiem wymienia się tylko te mosiężne koronki co są na brzegach synchronizatora (U Ciebie pewnie była pęknięta albo miała starty stożek)Jeśli to tylko koronka to wiem że kosztuje 200zł Bo koronka jeśli jest dobra powinna lekko wystawać za synchronizator jeśli przylega na równo ma wytarty stożek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

a gdzie zamawiasz ten synchronizator????

 

Witam. Jednak tak jak pisał kolega wyżej że to nie wina synchronizatora na szczęście tylko koronka do wymiany. Ale jeśli chodzi o części to gdzieś z wielkopolski, na forum o renówkach mam post gdzie kupić części do renówki i tam są numery telefonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusik10    0

renault cóż moge powiedzieć ja mam ursusa ale renault jest spoko

;)

renaulty też fajne ciągniki ważne że chociarz są

;)

najlepiej iść na wakacje hehe B)

Edytowano przez milanreal1
zaśmiecanie forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Napisz kolego jaki koszt tego przedsięwzięcia i jak długo ci zeszło z naprawą i czy to skomplikowana operacja?????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Koronka 260 zł. a mechanik skasowal 300 zł. Niewiem czy to duzo czy malo za robote ale z tego co mowil to podnosil kabine i rozjezdzal renowke wiec wydaje mi sie ze 300 zł. za taka robote to nie jest duzo. Ciagnik stal u niego 5 dni, przy czym po 2 dniach mialem dopiero czesci. Teraz juz wszystko dziala tak jak powinno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Co sądzicie o Renault 106-54?

Czy nadaje się do jako główny ciągnik na niewielkie 30hektarowe gospodarstwo oraz pracę z ładowaczem czołowym?

Jakie są największe wady i jakie zalety tego modelu?

Czy hydraulika ma oddzielny obieg?

Jakie skrzynie w nich występuja bo na konedata.net znalazłem że ma 16/16 (40km/h) ale przecież jak jest z francji to powinno chyba max 30km/h jechac :huh:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Tak o tego mi się właśnie rozchodzi :lol:

Czyli będzie miał 3 biegi na jednym zakresie, czy jak bo nie bardzo zorientowany jestem ile biegów takie Renaty mają na jednym zakresie :huh:

A ciągnik przecież też do transportu bel z pola potrzebny ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kilian90    0

Koronka 260 zł. a mechanik skasowal 300 zł. Niewiem czy to duzo czy malo za robote ale z tego co mowil to podnosil kabine i rozjezdzal renowke wiec wydaje mi sie ze 300 zł. za taka robote to nie jest duzo. Ciagnik stal u niego 5 dni, przy czym po 2 dniach mialem dopiero czesci. Teraz juz wszystko dziala tak jak powinno.

 

Witam czy może Pan podać gdzie kupił te synchronizatory bo mam podobny problem z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj