Skocz do zawartości
international856XL

Opis części Case International 856XL

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

Witam Państwa

 

Mam kilka pytań związanych z budową case 856XL,a mianowicie chciałbym się dowiedzieć od czego są filtry oznaczone numerami od 1 do 5 na niżej zamieszczonych zdj.

post-27991-0-83361700-1299255727_thumb.jpg

post-27991-0-99965200-1299255739_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

Nie jestem pewny na 100% ale 1 - filtr hydrauliki, 2 - chłodniczka oleju silnikowego, 3 - filtr płynu chłodzącego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parcho1988    1

1. filtr hydrauliki zewnętrznej 2. chyba chłodnica oleju hydraulicznego 3. filtr płynu chłodzącego a 4 i 5 to pierwszy raz widzę. Napisz skąd przewody dochodzą do nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

A 4 to również hydraulika i 5 to nie wiem być może od wspomagania z regulacją ciśnienie bo w tych metalowych hydraulicznych jest kulka tłocząca wywierająca ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

1-filtr oleju hydraulicznego (podnośnik i hydr.zew.), 2-???- brak kilku stron w instrukcji, 3-filtr płynu chłodzącego, 4-filtr oleju hydraulicznego (wspomaganie), 5- tłumaczenie: blok ciśnienia sterującego (z własnego doświadczenia wiem że to żaden filtr a służy on do rozdzielenia oleju na wspomaganie i sterownie podnośnikiem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Tak są wymienne. Odkręcasz kielichy i tam są tzw. wkłady jeden jak kupiłem jakieś 4 lata temu kosztuje coś koło 150zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    0

WITAM, ja też posiadam case 856xl

1-to jest filtr od hydrauliki zgadzam się z kolegami on dużo nie kosztuje od chyba 60 - do 100zł

2-jest to chłodnica oleju tak w nim i z prawej strony u dołu powinna być taka śrubka do spuszczania olej, służąca do opuszczania oleju podczas wymiany na nowy.

3- jest to też filtr cząsteczkowy wyłapuje brudy z chłodnicy i płaszczu wodnego silnika i podobno jak masz zalanym samym płynem chłodniczym,przy orginalnym filtrze wyłapuje cząsteczki wody i w nim ostaję czyli się gromadzi i trza go co jakiś czas wymieniać.

4-a co do czwórki to jest też filtr dużo nie powinien kosztować też tylko jak dobrze pamiętam on jest podłączony do układu wspomagania ten filtr przynajmniej jest tak u mnie.

5- jest to taki niby zawór rozdzielający płyn hydrauliczny tak jakby on zbijał ciśnienie podawane z pompy on steruj i podaję do układu wspomagania tak jest u nie w moim tak rurki wskazują.

ALE jeszcze jedne go nie znalazłeś kolego, mianowicie od skrzyni biegów chyba że w tym modelu nie było zamontowane.U mnie się znajduje pod kabina jak wysiadasz to jest po lewej stronie kabiny pod spodem na obudowie skrzyni jest zamontowany i jak chciałem wymienić i krzyknęli cenę 826zł za sam wkład nie normalni w tym case w płocku bo tam za mawiałem ale rzeczy przyszły z Torunia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm...co do tego filtru od skrzyno biegów to jakoś go niewypatrzyłem....ale bede musial sie wziac za wymiane tych pozostałych bo jak widac dawno ich nikt nie ruszał..paliwowy,olejowy i powietrzny juz wyieniłem teraz pora na reszte ...kurcze jeszcze czeka mnie wymiana uszczelek bo cos olej wysadza na silniku no i z tyłu na feldze cos sie pojawia.. niezbyt pocieszajace ale jak sie zrobi to bedzie smigać..ciężko jest kupic cos zeby nietrzeba samemu nic poprawiać lub wymieniac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Korek powinien być z boku skrzyni biegów z lewej strony ciągnika tj. na wprost schodków gdzieś 15cm od dołu skrzyni biegów , jest to duża śruba na klucz 22-24. Jeżeli masz jeden obieg oleju to olej przekładniowo-hydrauliczny, jeżeli dwa obiegi oleju tzn. oddzielny zbiornik do hydrauliki to zwykły przekładniowy. Te traktory co kilka lat wychodziły w innej wersji więc może nie być w tym miejscu korka , ale musi być gdzieś z boku skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co oznaczają poszczególne kontrolki oznaczone numerami od 1 do 6.Kontrolka pod numerem 3 zapala mi sie tylko gdy jest włączony zapłon,po odpaleniu silnika gaśnie.To jest coś nie tak..?

 

Czym różnią sie te trzy kontrolki kierunkowskazu..?

 

Na drugim zdj. widać białe pokrętło,do czego ono służy..?

 

zdj nr 1 http://www.fotoszok.pl/show.php/448066_licznik.jpg.html

 

zdj nr 2 http://www.fotoszok.pl/show.php/448075_gaa-ki.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Jeśli świeci się któraś z nich to:

1. za wysoka temperatura oleju

2. działanie grzałki/świecy

3. małe/brak ciśnienie oleju w silniku

4. małe/brak ciśnienie oleju w skrzyni

5. załączona blokada tylnego mostu

6. zanieczyszczony/niedrożny filtr powietrza

 

Te trzy kontrolki od kierunkowskazów odpowiednio pokazują działanie lub brak działania lamp kierunkowskazów. Pierwsza sam ciągnik druga kontrolka to pierwsza przyczepa a trzecia kontrolka druga przyczepa. Jeżeli nie miga nam trzecia kontrolka przy skręcie w lewo to znaczy że mamy spalona żarówkę lub nie ma dojścia napięcia na lewy kierunek drugiej przyczepy

 

Na drugim zdjęciu jest pokrętło pracy podnośnika. pracuje w trzech trybach pływające-mieszany-pozycja. Na forum już nie raz opisywałem jak to ustawić, ale w skrócie napisze ci tak: Żeby ustawić podnośnik na danej pozycji ustawiasz pokrętło do tył ciągnika strzałą (symbol ramienia podnośnika), dźwignie żółtą ustawiasz w pozycje 2 i możesz dźwignią czerwona wybrać sobie dana pozycję. Można to używać w na kilka sposoby: możesz opuszczać do zera a podnosić do wybranej pozycji (jeżeli jest zbędne podnoszenie urządzenia do max położenia) lub podnosić na max a opuszczać do danej pozycji (np. głębosz lub pług bez kółka kopiującego co daje nam docisk tylnej osi coś jak w ursusach siłowa)

Edytowano przez macin87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    0

Witam, kolego sprawdzi za wyjścia na szybko złączki z tyłu niema tam żadnego wlewu? jak nie to zrób zdjęcie całkiem od tyłu nie na skos oki. lub idź po przewodach to one cię doprowadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    0

witam masz po lewej stronie dwa wlewy widzę, ten pierwszy na górze powinien mieć przy korku bagnet przymocowany do korka ale jak niema to jest pewnie tak że się urwał i trzeba zrobić nowy. najlepiej znajdź sobie drugi bagnet i przymierz go na długość tego zbiornika zboku, a potem wkładaj go i mierz sobie poziom płynu hydraulicznego.jak nie to pisz oki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    0

może być 110 tylko nie ch moc rozruchowa wjęjsza bedzie conajmniej 950 lub 980 radził bym taki kupywać sam mam 125 z mocą rozruchową 980 i jest oki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×