AndrzejWlkp

Paliwo w regulatorze otrotów

Polecane posty

AndrzejWlkp    0

Mam problem dziś po wykręceniu miarki w pompie wtryskowej zaczęło wylatywać paliwo. Po sprawdzeniu poziomu oleju w silniku stwierdziłem większy stan. Czy jest możliwe żeby przez pompę dostało się paliwo do silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest możliwe a jaki to ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

W regulatorze obrotów to jest tak gdy pompa do naprawy wtedy cieknie rurką od nadmiaru ta za pompą miałem tak kiedyś ,a w silniku to niewiem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zazwyczaj nadmiar oleju czy paliwa z olejem wycieka tą rurką na ziemie ale wałek który wchodzi w blok jest usytuowany niżej niż przelew i na pewno jest uszkodzony uszczelniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Masz mocno lejące wtryskiwacze poprzez zużycie pompa nie ma ciśniena ich prawidłowo otworzyć lub uszkodzenie np. sprężyny i paliwo przedostaje sie poprzez pierścienie tlokowe do oleju a także pewnie wyrzucane jest przez wydech.a pompie sekcje do wymiany. zawieź pompe i wtryskiwacze do kogoś kto się tym zajmuje


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Czemu od razu wtryskiwacze? Jeśli silnik nie ma objawów złej pracy wtrysków to na razie na nie nie patrz.

 

A jeśli silnik dymu, pali ciężko i dużo to obejrzyj taż wtryski. Ale ja stawiam na pompę.

 

W pompie wtryskowej możliwe że masz przelew zatkany i dla tego tak podniósł się poziom paliwa które wzięło się tam z winy albo zużytych sekcji albo pompki zasilającej. Paliwo nie ma ujścia przez przelew i przeciska go zimeringiem na pompie do silnika.

 

Spokojnie sprawdz ten przelew jest z tyłu za pompą i obserwuj co się będzie działo dalej. Jeśli ropa nie będzie się lała strumieniem to nie ma powodu do pośpiechu. Z tym da się żyć. Jeśli będzie lała się szybko to wymień pompkę zasilającom. Zazwyczaj przez nią dostaje się do pompy dużo palia. Jeśli to nie pomorze to zostają sekcje do wymiany.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja kiedyś miałem taką pompę w której nadmiar był zaślepiony.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj