Polecane posty

pawel6467    1

Witam mam do naprawy sprzegło przedniego napedu i nie wiem ktore zastosowac kłowe czy tarczowe?? jak myslicie ktore lepsze??

Edytowano przez pawel6467

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kłowe będzie działać nawet jeśli mikro pompka będzie trochę "gubić" ciśnienie, a tarczowe może przepuszczać. Zmieniłem na kłowe i jestem zadowolony.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Bo sie nie wyrobiło :D Ja nawet nie wyłączam bo tylko w polu chodzi. Wczęsniej uprawa na mokradłach to była tragedia a teraz elegancko. Nie przejmuj sie i z czasem bedzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

a dużo jest przeróbek żeby zmienić na kłowe bo u mnie w 1014 napęd zaczyna czasem przerywać i pewnie nie można włączać napędu jak tylne koła mocno kopią tylko ze sprzęgłem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

własnie założyłem kłowe i ciężko i długo sie rozłancza??co moze byc??

 

Trzeba ruszyć przód-tył, wtedy odskakuje.

 

@jozin

trzeba odkręcić przystawkę i wyjąć tarczki. Sprzęło nie ma nic do tego, trzeba włączać na postoju.

Edytowano przez paktofonikas1987

sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

Polecam kłowe , napęd ciągnie w każdych warunkach prawdą też jest że gorzej się rozłancza,czasem trzeba kombinować tył-przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ale w awaryjnej sytuacji jak tył zaczyna buksować to chyba pod obciążeniem nie można włączać kłowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

Jeśli widze że jestem przed dwuznaczną sytuacją to zapinam napęd w trakcie jazdy,jeśli jeszcze nie boksuję. Z resztą nie jadę w ciężkie warunki bez zapiętego napędu,powiem wiecej zawsze mam zapięty napęd na polu nie zależnie od warunków.Kto pracował z napędem i bez to wie w czym sprawa.

Edytowano przez tomek15h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystalzts    14

Ja mam kłowe już ponad rok i nie wiem co jest ale nie mogę rozłączyć napędu , możliwe jest że rozdzielacz od włączania napedu przepuszcza olej i dla tego trzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Rozdzielacz jak przepuszcza to sprzęgło nie chce się włączyć, za wyłączanie jest odpowiedzialna sprężyna, chyba że masz zerwaną linkę i rozdzielacz cały czas puszcza olej na tłok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojjtas    2

witam wszystkich tez mielismy problem z napedem i po wstawieniu kłowego sprzegla jak ręka odjoł. kłowe na początku ciązko sie rozlanczało ale teraz jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

witam

jak powinien działać prawidłowo przedni napęd w ursusie 1224 bo u mnie ciągnie prawe koło tylko a lewe nie wzmacniacz momentu obrotowego działa

 

pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

bo jak masz stary typ napedu i nie masz blokady przedniego mostu to tak bedzie... bo przecież wszystko jest na satelitach i napedzie różnicowym i wiadomo, że jak jedno ma ciężko to stoi a te co ma lżej to sie kreci.

 

a co do napedu kłowego, to u nas montują te kłowe, też miałem sam montowac na wiosne w 1224 ale tylko dokręciłem dekielek który dociska mi tarczki w przystwce, bo mam naped zrobiony na stałe... ale jeśli bedzie mi potrzeba robic rozłączany to bedzie to kłowe, jak w PGR chodzi to i u mnie też bedzie...;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

witam

mysle ze nie mam az takiego starego ciagnik jest z 1999 i przedni napęd mam na przycisk załączany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

no ale masz układ róznicowy to przeważnie nie kręcą się stale dwa koła tak samo jest z tylnimi .. masz blokadę przedniego mostu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

dobra spoko wcześniej miałem mtz 82 i jak włączyłem przedni napęd to oba koła ciągneły myślałem ze w ursusie 1224 będzie tak samo jak w mtz ciagnąć to co to mam się nie przejmować mówisz ze tak powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jeśli oba koła będą miały jednakową przyczepność to będą ciągnąć oba, jeśli jedno będzie miało większą przyczepność niż drugie to będzie się kręcić to, które ma mniejszą przyczepność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

skoro móisz, że jedno sie kręci cały czas to proponuje wyrównać ciśnienie w oponach, bo pewno keci się te cały czas które ma większe cisnienie, a co za tym idzie mniejszą przyczepność, a te które ma mniejsze cicnienie to ma lepsza przyczepność i stoi w miejscu, wyrównaj cisnienie , a zobaczysz, że bedzie ciągnąć na zmiane... a i rada, jak sie bedziesz kopał to radze kręcić przednimi kołami w lewo i prawo na przemian, wtedy bedzie brać raz jedno raz drugie//


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Witam ,mam pytanie ,u mnie w 85 ce napęd nie daje się rozłączyć ,rożdzielacz niby dobry ,a przycisk od linki ani drgnie ,czy to wina linki? czy czegoś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja tak mam u siebie w 904...tylko u mnie byli kiedyś mechanicy i dołożyli jedna tarczkę więcej, mówili że będzie dobrze....a nie jest....


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Przyjdzie mechanik to zobaczymy co tam jest ,ale tak z ciekawości zapytam ,sporo rozbierania jest aby się dostać do tych tarczek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj