Skocz do zawartości
mix

Claas Tucano

Polecane posty

Tc56    3

Dane są na stronie claasa. Najmniejszy ma 204 km. Seria 300 nie ma wstępnego bębna porzed młocarnią tak zwanego przyspieszacza(400 już ma). Mi się coś wydaje ze seria 300 zastąpi mediona , a 400 megę tylko po co wypuzczają nową Megę też . Teraz chyba w claasie kombajny będą się różnić szczególami tak jak w NH CS a CSX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Tego nie wiadomo, czy cokolwiek zastąpi i produkcji jakiego modelu zaprzestanie się.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinPL    0

Najpierw niech Claas sprawdzi czy podoba się on klientom a dopiero puźniej zastąpi tym modelem mediona i mege

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Podoba?? To nie samochód że ma się podobać. On ma być wydajny i tani, bezawaryjny i dobrze czyszczący zboże oraz ma mieć małe straty zboża. Wygląd jest ważny ale to nie jest pierwsza rzecz na którą się patrzy przy wyborze kombajnu.

Może ma jeszcze wyciągać 100km/h w 10 sekund i mieć odtwarzacz DVD w standardzie?? :P


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor11441    1

Niewiem czy zauwazyliscie że komabjm jest stosuknkowo dlugi co może mieć korzystny wpływ na czystość wymłucoego ziarna.


Od kołyski aż po grób jedna wiara jeden klub John Deere

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
według mnie-słabego wykonania mniejszych modeli.

Zastosowano go wraz z ulepszoną konstrukcją w modelach Medion i Mega,

1 wykonanie - co dokladnie masz na mysli?

2 konstrukcja - system omlotu i separacji ziarna sie nic nie zmienil, a wiecej konstrukcji nie widze


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    4

No tak sobie poczytalem i .... przychyle sie do opinii coniektorych. Rozmawialem z przedstawicielem DHK i tucano prawdopodobnie zastapi mediona i mege. Ale to wszystko zalezy od przyjecia modelu na rynku. Puki co beda produkowane rownolegle. A jesli chodzi o cene to moge powiedziec o najmniejszym modelu, bo do takiego sie przymierzam. Medion 310 + 5000 euro = Tucano B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pejus94    1

teraz na stronie claasa nie ma atlesa ciekawe czemu może wejdzie na jego miejsce axion a potem niżej arion

 

sory żę nie na temat ale mnie ciekawi


W moim gospodarstwie żądzą MF 255 i URSUS C330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

axion i arion to inna liga niz atles, wiec albo zrezygnowali z tego segmentu, albo niedlugo zobaczymy nastepna premiere. pisalismy juz o tym w innym temacie


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    4

Witam. Przymiezam sie do kupna Tucano 320 ( grudzien/styczen). Ktos moze jeszcze? Bo interesowaly by mnie porady w sprawie dodatkowego wyposarzenia. Zarowno jesli chodzi o sprawy techniczne jak i do poprawy komfortu. U korbanka w Pasleku choc przedstawiciel bardzo fajny chlopak, to trudno od niego wyciagnac takie rzeczy, ale jak sie nie znajdzie jakis master w tym temacie, to bede go musial pomeczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek16m    102

Raczej tutaj ciężko będzie znaleść osobe, która posiada taki kombajn, bo jego premiera w Polsce była na AgroShow czyli nie dawno. I jak dobrze pójdzie to możesz być pierwszym posiadaczem tej maszyny w Polsce. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

znajomy bierze tucano 460 i chyba bedzie predzej bo ma nr w pierwszej setce, takze darolee dam znac i mozemy razem pojechac obejzec tukana :lol:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    4

Hehe zabawne. Obejrzec?? Bylem w Pasleku stoja 2 Aresy i 3 MF. Zreszta brzozak2 wiesz jak jak jest w HDK na placu "2 ciagniki i jakis kombajm jak dobrze pojdzie", nie to co w AgroSerwisie JD ...caly sznurek maszyn. A z zakupem kombajnu to na pewno nie bedzie predzej, bo ja nie biore na PROW :lol: Tylko mam dylemat bo kolega JacekNH zabil mi gwozdzia. Pogadalem z nim troche na gg i poleca bardziej NH TC5000. Podobno jakosc omlotu nieporownywalna i sam nie wiem. Ma chlopak pojecie,bo 110 ha marchew nasienna, kasolki i takie tam. Ja HN odrzucilem na dzien dobry, bo sam wiesz jaka u nas opinia o tej marce kombajnow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

tak wiem jaka jest opinia, wez jeszcze to pod uwage co ja ci mowilem o omlocie na priv, pewnie bedzie to pokrewne z tym co mowil jaceknh. wiem jedno ze pracuje juz pare sezonow rownolegle z porownywalnymi kombajnami marki df i jd, na tamte napewno bym sie nie zamienil, a ten nh to wlasnie mozna sie nad nim zastanawiac, ciekawe co postanowisz, bo to ciezka sprawa :lol:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2

ja również się sie przymierzam do kupna Tucano. nikt mnie nie przekona do innej marki niz claas. jeśli ktos chciałby porozmawiać na ten temat to zapraszam na gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    64
ja również się sie przymierzam do kupna Tucano. nikt mnie nie przekona do innej marki niz claas. jeśli ktos chciałby porozmawiać na ten temat to zapraszam na gg

 

Na ile hektarów go kupujesz...?? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Wogóle to wie ktos ile ta maszynka ma kosztować???? Bo co do wyposażenia to jak sobie oglądnołem to podobnie jak w lexionie.....moze zamiast tucano lepiej bedzie najmniejszego lexionka kupic, bo chodzi mi o maszyne z silnikiem kolo 200-230KM :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2

mam do koszenia 150ha ale jest również możliwość wykonywania usług u znajomego bo ma 1800ha i trochę nie wydala, za najmniejszego chcą 100000euro (Tucano 320), mnie interesuje 430 i czekam na przyjazd przedstawicela, który ma przyjechać ze specyfikacją. co do najważniejszych elementów wyposarzenia ---> przesyłam link

 

 

 

http://www.korbanek.com/domhandlowy/pl/cla...techniczne.html

 

co do lexiona... nie stać mnie :( a jeżeli powiększe swój areał [a jest taka możliwość] to będzie w sam raz :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
mnie interesuje 430

bez sensu, wez 440 i tak spore pieniadze chcesz zainwestowac to doluz troche i bedziesz mial spokoj, a tak wezmiesz 430 i po 2 latach uzytkowania bedziesz zalowal ze ma tylko 5 wytrzasaczy


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Lepiej kupic cos o numer wieksze niz pozniej zalowac :(

 

A co do linka to widze ze korbanki wreszczie zadbali o strone internetowa :(


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    4

No jeśli chodzi o cenę to ja mam podpisaną już umowę w PLN na Tucano 320. W euor 113 tyś. - 410 tyś PLN netto. Euro za 3,62 i już jestem spokojny. Stracę to stracę myślę ze nie wiele, ale mogę też zyskać. Do standardu dołożyłem kola 800 przód i 500 tył, stół do rzepaku z 2 kosami, wózek, automatyczny zaczep i climatronic. Jeśli chodzi o różnicę między Tucano 320 a jego starszym bratem Mediomem 310 to było koło 5 tyś euro, więc myślę, że na dzień dzisiejszy sie nie opłaca zawracać gitary. Technologia identyczna, a gadżety ściągnięte z Lexa ... myślę, że warto dołożyć parę zł do komfortu. Większe modele w porównaniu z Megą przedstawiają sie podobnie. Jeśli chodzi o wielkość kombajnu, to jestem zwolennikiem, żeby był zapas!!

 

A jeśli chodzi o witrynę internetową DHK no to chyba lysyrolnik kawał czasu tam nie zaglądałeś :(

 

P.S. Okazyjnie dla wszystkich najlepszego w Nowym Roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

ech opon i climatroniku to ci zazdroszcze :( cebis tez fajny bajer, jak zrealizujesz zamowienie to przyjade obejzec cudo :(


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys14iek
      Witam, chcę wymienić Bizona na Claasa (na 150 ha Bizon trochę za mały). Myślę o Claasie 108s i chciałbym się o parę rzeczy zapytać kogoś kto posiada taki. Chodzi głównie o to czy taki o to kombajn posiada przyspieszacz (tj Bizon) i czy kombajn jest przystosowany do wysuwanych motowideł, i jakby była możliwość to mniej wiecej opisać sterowanie w kabinie, najlepiej na zdjeciu mniej wiecej co do czego służy. U mnie w okolicy nie znam nikogo kto ma takiego więc tutaj pytam. Chyba że jest ktoś z powiatu kościańskiego albo kawałek dalej to chętnie bym przyjechał obejrzeć taki kombajn. 
    • Przez mati123861
      Witam. Potrzebuję zaczerpnąć informacji na temat przygotowania kombajnu Claas Mega do kukurydzy. 
      W kombajnie zamontowałem osłony bębna, wymieniłem klepisko segmentowe na kukurydziane, zaślepiłem wy chwytacz kamieni zmieniłem górne sita na żaluzjowe kukurydziane. W tamtym sezonie kosiłem na górnych sitach kukurydzianych a dolnych zbożowych lecz dolne sita mi zaklejało. I o to moje pytanie czy da rade kosić tylko na górnych sitach? i czy jest możliwość wyłączenia podajnika kłosowego? Prosił bym o informacje posiadaczy kombajnów claas jak najlepiej przygotować kombajn pod kukurydze. Pozdrawiam
    • Przez cheecko
      witam, Mam problem z wadliwym czujnikiem od ciśnienia objawia się to w taki sposób że nie pokazuje ciśnienia na wyświetlaczu ciągnika a rzeczywiście ono jest. Czujnik już był wymieniany 3 razy serwis broni się tym że podobno teraz takie czujniki robią ... Odgłos podczas pracy jest nie do wytrzymania teraz zamierzam złożyć reklamację pisemną i niech się główia. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
    • Przez 343
      Witam.Wie ktoś jak skalibrować noże sprzęgło w claas ares 836rz.Szukałem na forum to tylko znalazłem jak skalibrować rewers i kalibracje sprzęgła w młodszym typie ciągnika.
    • Przez dacjan123
      Witam mam pytanie czy ktoś mial taki problem z lexionem ze po odpaleniu zaraz kombajn gasł i wysfietla sie kimunikat ze zadziałał zespół ostrzegawczy silnika i wysfietla ikone ze jest maly poziom oleju w hydrostacie a olej jest zaczelo sie pierwsze raz za jakis czas tak dziac ze mi zgasł ale odpalilem i dalej kosilem a teraz juz jest tak ze odpali i odrazu gaśnie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.