modelarz

Kontrolki i czujniki w mtz 82

Polecane posty

modelarz    0

Witam, mam taki problem z moim mtz 82 z 96r. Ponieważ nie działają mi żadne kontrolki. Gdy zaciągne hamulec ręczny to kontolka tylko mignie i zaraz gaśnie, tak samo z kontrolką od kierunków, gdy włącze kierunkowskaz to kontolka raz mignie i koniec. Kupiłem nowy czujnik temperatury ale zegar dalej nic nie pokazuje ??? Tak samo z czujnikiem paliwa zegar jest cały czas do końca ??? Co może być tego przyczyną ??? Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc modelarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    1

prawdopodobnie zbrak pradu a jak nie dojdzies z co jest to wez se kup czuujnik oleju (zegar)wktrec pod silnik i jest okia paliwo se mozesz patykiem sprawdzic ale sa pod kierownica 2 kostki jak wchodzisz do mtz tam gdzi ejest ta wajha od podciagania zaslony od chlodnicy odkrec ta tapicerke i tam sa 2 kostki tam popatrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

na wskaznik paliwa to nie patrz mialem taki sam ciagnik z tego samego roku i od nowosci troche chodzil a potem non stop na pelnym i zegar wymienialismy i plywak i nadal to samo wiec ten typ chyba tak ma ale rezta do konca dzialala bez problemu wiec musiszpytac kogos kto zna sie na elektronice troche

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

jak zegar idzie do konca to znaczy ze kable sa odwrotnie do czujnika podlaczone a jak kontrolka mignie tylko taz to cos sie musialo poluzowac moze w kostkach ktorych wspomnial kolega wyzej lub gdzies masa pod zegarami slabo laczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Nie masz masy na konsoli, sprawdź, oczyść i dokręć wszystkie punkty masowe pod obudową deski rozdzielczej.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Ok to zobacze co z tę masą i czy jest prąd w pozostałych kontrolkach. A jeszcze jak dzisiaj patrzyłem obok kontrolek są takie przyciski gdy nacisne jeden to kilka kontrolek świeci, a gdy drugi to nastepne świecą. Więc napewno nie są po przepalane. I jeszcze takie pytanko: ponieważ przy klemach od akumulatorów prz każdej jest jeszcze jakiś dodatkowy przewód. Od czego one są ??? Bo u mnie te przewody są połączone prze jednym akumulatorze, a przy drugim przewód jest tylko do + klemy bo przy - klemie jest urwany. Czy to może być przyczyną takiego zachowania kontrolek i czujników ??? Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc modelarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

duze prawdopodobienstwo ze to jest wina tego urwanego przewodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zmija2a    1

Gdy już dojdziesz z tą całą elektryką, to proponuję na przyszłość zamiast kontrolki (tzn. żarówki) dioda + opornik. Tylko najpierw sprawdz na ile jest zasilanie kontrolki (żarówki), a następnie do sklepu i: dioda + opornik (dostosowany do Voltów i diody) + lutownica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, u mnie są chyba diody. Bo jest to cała tablica z kontrolkami do której są podłączone tylko dwa przewody prądowy i masowy. W sobotę będzie troche więcej czasu to zobacze co jest nie tak. A jak jest u was z tymi dodatkowymi przewodami przy akumulatorach ??? Dzięki za pomoc modelarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15371

Wskaźnik jak gdzie do końca to brak masy na wskaźniku w t25 tak mi się zrobiło. Oczyściłem i działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj