Skocz do zawartości
ferguson590

Szybki traktor 70-80 KM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
czarek6    1

Ursusc385 no widzisz sprawa wyglada tak na AF jaest tak ze karzda kurka chwali swoje piórka mało kto sie wypowiada obiektywnie jeżeli jakaś firma produkuje badziewne maszyny to nie wiedze w tym nic złego w tym ze ktoś sie źle o nich wypowie jeśli przedstawi jakieś agrumenty znam 10 osób które to kupiły Pronary albo jakies maszyny z tej firmy dla mnie to istny debilizm montowanie silników Deutz albo JD jeśli inne podzespoły zostają takie jak w belarusach albo hydrauliki Boscha a przewody i rozdzielacze standardowe. Tak samo z Farmtracami albo Farmerami oszczedzisz 20 tys. i co tydzień serwis ściąga z pola. Ale oczywiście i tak wiem ze zaraz ktoś powie ze są super i wogóle oczywiście ma do dego pełne prawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

nie zapominajmy o ścisłym powiązaniu firmy Pronar z białorusią. Zmiana stylistyki dodanie jakiś pierdół i mamy pronara a o jakiś żubroniach to już nawet nie wspomne no ale to wsumie nic dziwnego tak samo było z ursusem i zetorem tylko ze z tego wychodziło coś sensownego. Ci "profesjinaliści" z pronara słabo sie przykładają do wykonania mam nadzieje ze to sie wkrótce zmieni bo chyba karzdy z nas by chciał żeby była to firma doceniona na świecie a tylko jakaś ostra krytyka może sprawic ze da im to do myślenia może wreście przestaną wciskać chłam znajomy kupił kosiarke i wogóle nie dało sie nią kosić wytłumaczenmie ludzi z PRONARA " Trawa jest za duża" no sz ja pier... i pewnie za twarda doruwnywójąc stali co sprawiło ze skrzynia i cały mechanizm rozleciał sie po 1 hektarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    114

Jeśli chodzi Ci o te starsze to się zgodzę że to były MTZ z polskimi dodatkami ale te najnowsze już nic z białoruskimi konstrukcjami nie mają wspólnego :P Co do jakości to zapewne masz rację <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Tomi1910 @ MF 3060 nie jest taki oszczędny sam miałem go i nie widziałem dużej różnicy w spalaniu miedzy nim a Zetorem 9540 była minimalna.

Co do ciągnika to pomyśl nad Zetorem 9540 lub innym z serii 40 udane mocne i szybkie( jak miałem swojego to leciał 45 km\h na prostych) ciągniki tylko przy kupnie zwróc uwage na skrzynie bo w większości mają podjechane skrzynie i trzeba docisk z tarczo wymieniać koszt nowego oryginalnego docisku z tarczo to cena jakieś 800-850zł. Zwróc uwage na Volmeta ciekawe ciągniki szybkie i bardzo mocne i ponoć bardzo mało awaryjne z tego co mi się o uszy obiło.

Edytowano przez Gago

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

@Gago ale czy za ok. 25 000zł można kupic takiego Zetora - wątpie ;)

Podobnie z Valmetami zazwyczaj ceny od 30 000zł się zaczynają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Faktycznie zapomniałem ale moim zdaniem lepiej dołożyć i kupić coś lepszego bo do 25 tyś to raczej cięzko bedzie znaleźć coś szybkiego i dobrego B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

Jeśli chodzi Ci o te starsze to się zgodzę że to były MTZ z polskimi dodatkami ale te najnowsze już nic z białoruskimi konstrukcjami nie mają wspólnego :P Co do jakości to zapewne masz rację <_<

no może i też z tym masz troche racji :D a jeśli chodzi o jakiś szybki ciągnik to napewn JCB no ale to wiekszy wydatek sałaty ale może jakiś starszy model JD skrzynie mają szybkie no i bardzo solidne traktorki a i z cześciami nie powino byc problemu

http://allegro.pl/john-deere-4230-gorski-i1527866226.html no coś w tym stylu ale to wieksza moc

http://allegro.pl/john-deere-2250-1640-zadbany-i-ladny-i1528918090.html albo taki bardzo fajny

kurde tylko ze ten 2 to max 25 a drugi nie wiem nawet ile

Edytowano przez czarek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    2

JD w tych cenach nie znajdziesz szybkiego, góra 32km/h. Najlepiej jak masz trochę chęci i pojęcia to jakiś do naprawy wziąć, zawsze można na swoje wyjść i poznasz ciągnik. Ja tak teraz robię MB 800 i w koszty w 20k mam się wyrobić całych. Tylko ze już wiosna i od razu na pole by się przydał <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci polecił same roler 70 uzywanego do 60 tyś kupisz w bardzo dobrym stanie nowy to wydatek około 130 tyś w wersji standard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    50
Napisano (edytowany)

zapytam tu jaki ciagnik w granicach 70 KM ze skrzynia 40km/h do 40 tys zł polecacie?

moje wymaganic co do ciagnika

- skrzynia 40

- wygodny (biegi zmieniane po prawej stronie kierowcy nie pomiędzy nogami, cicho w kabinie. EHR nie koniecznie)

- moc ok 70km

- napęd 4x4

Edytowano przez Pajej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    12

Wybór raczej niewielki. Może Massej 3000 albo stary Fendt 307-308, te to chyba na 40 były. No i nie z Francji maszyny ale to pewnie wiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    12

To też ale mi chodzi o to, że tam prawnie obowiązywał kaganiec do 30 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    50

tego to nie wiedziałem.

Dziwne jest to ze za forda 8340 130km w fajnym wyposarzeniu dałem 40 tys a w tych pieniądzach cięzko znaleść cos sensownego 70km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    5

Pajej jestem zdania że zależy co znajdziesz w jakim stanie, osobiscie to szukałbym cos z mf serii 3060 70 itp. albo john deere seria 50 2650 2850 albo ew jakis pronar albo zetor, tylko nowszego zetora do 40tys nie kupisz chyba ze starą serię, ja osobiscie kupilem 2650 johna i nie załuje bo jest sprawny i poki co nie mam z nim problemów, także ja bym sie kierował w dużej mierze stanem technicznym i szukał cos z tego co napisałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    50

Napisz cos więcej o swoim janku, czym się rózni od serii xx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    5
Napisano (edytowany)

hmm chyba ym ze jest mlodszy, jest sznsa znalesc cos w lepszym stanie i ze ma szybka skrzynie, ogolnie ciezko znlesc cos dobrego, jestem zdania że z tych ciagnikow co Ci napisalem to jesli cos jest w dobrym stanie to brac i nei patrzec czy john czy massey czy zetor. a co z jankiem wiecej, specyficzny ciagnik bo kabina w nim okrągła ale mi się to podoba, komfort jest tez, nawet klime mam ale trzeby by do niej zaglądnąć bo niesprawna, trzeba dobrze wszystko sprawdzic aby na mine sie nie wepchac i tez nie przeplacac i pamietac ze kazdy z tych modeli ma jakis minus, a szczególnie te minusy wyjda gdy ciągnk był wczesniej zaniedbany, grunt to sie nie napalać przy zakupie. z jakich okolic jestes? 

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma internationala 585xl bez 4x4. Skąd go ściągnął nie wiem. Ale co ten ciągnik potrafi na drodze to przechodzi ludzkie pojęcie. Ma go na wysokich kołach chyba r38 to żaden nowy ciągnik nie podskoczy a nawet i skuter ma problem. Na zakrętach musi zwalniać bo strach. Także może w tym kierunku szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    50

hmm chyba ym ze jest mlodszy, jest sznsa znalesc cos w lepszym stanie i ze ma szybka skrzynie, ogolnie ciezko znlesc cos dobrego, jestem zdania że z tych ciagnikow co Ci napisalem to jesli cos jest w dobrym stanie to brac i nei patrzec czy john czy massey czy zetor. a co z jankiem wiecej, specyficzny ciagnik bo kabina w nim okrągła ale mi się to podoba, komfort jest tez, nawet klime mam ale trzeby by do niej zaglądnąć bo niesprawna, trzeba dobrze wszystko sprawdzic aby na mine sie nie wepchac i tez nie przeplacac i pamietac ze kazdy z tych modeli ma jakis minus, a szczególnie te minusy wyjda gdy ciągnk był wczesniej zaniedbany, grunt to sie nie napalać przy zakupie. z jakich okolic jestes? 

 

jestem z podkarpacia.

Kolega ma internationala 585xl bez 4x4. Skąd go ściągnął nie wiem. Ale co ten ciągnik potrafi na drodze to przechodzi ludzkie pojęcie. Ma go na wysokich kołach chyba r38 to żaden nowy ciągnik nie podskoczy a nawet i skuter ma problem. Na zakrętach musi zwalniać bo strach. Także może w tym kierunku szukać.

bez 4x4 to nie ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    5

Na podkarpaciu ciężko będzie coś znaleźć ale czasem może się trafić, sam tam kupiłem i z tamtad jestem, jest teraz ciekawy 2850 na olx za 38tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    50

Na podkarpaciu ciężko będzie coś znaleźć ale czasem może się trafić, sam tam kupiłem i z tamtad jestem, jest teraz ciekawy 2850 na olx za 38tys

 

przed żniwami jeszcze nie szukam, a i wycieczkie w obrebie 200km mozna tez robic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×