Skocz do zawartości
UrsusCzesio

Reduktor w skrzyni biegów z MTZ 50/550

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusCzesio    304

Witam chciałbym sie dowiedzieć na prośbę kolegi czy da się zrobić reduktor w MTZ 50 ponieważ ma takiego składaka silnik i obudowa sprzęgła z 80 a reszta 50 no i brakuje tych pólbiegów jednak. Z tego co mi sie wydaje to ten reduktor nie przychodzi bezpośrednio do skrzyni biegów bo nie widze tutaj żadnego wyjscia do dźwigni tylko przychodzi przed skrzynie? w korpus sprzęgła? czyli tu http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/62/90/61/1462906149 http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/78/54/53/1478545327_1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaml61    0

te koła z przodu skrzyni to reduktor ,kolejne jest na wałku sprzegłowym a dzwignia zamontowana jest w korpusie sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

No wiadomo rozjechać ciagnik na 2 części wymienić kilka trybów, kupić wajche widełki i pokrywe. Ale Pytanie Uda się to zrobić? Bo jednak na pierwszy rzut oka nie ma wielkiej różnicy w skrzynie z tego i z tego ciagnika tylko brak reduktora

Edytowano przez UrsusCzesio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    62

najpierw zdejmij pokrywę gdzie powinien być ten reduktor i rozeznaj się co tam jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

odswieżam temat panowie nie nie ma tam ani ukrytej dźwigni ani nic w tym stylu po prostu zwykła pokrywa i tyle. Jakie koła zębate trzeba dokupić lub wałki bo że pokrywe z wyjściem na reduktor, widełkami i dźwignią to wiem lecz co dalej :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

A jak tam jest w środku? Taki wielki łeb z amortyzacją gumami, czy tulejka jak u mnie

pod koniec filmu jest wałek

 

Niestety nie wrzuciłem filmiku jak wkładałem wałek z amortyzacją :(

 

Ja wymieniałem zwykły wałek sprzęgłowy na wałek z amortyzatorem, bo tulejka się zjechała a dorobienie by droższe było od używanego wałka. :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×