Skocz do zawartości
Grzegorz6180

Szkoły rolnicze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pawel250    1

Czy ktoś z was uczył sie lub się uczy na kierunku Rolniczym w PSW w Białej Podl.?Jeśli tak to prosze o opinie o tej szkole bo planuje w tym roku zacząć edukacje na tym kierunku w tej szkole .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Witam! Wiecie coś o takiej szkole jak technikum weterynaryjne?


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KACZOR12    0

Czy ktoś z was uczęszcz/ wybiera się do technikum rolniczego w smolajnach jakie są tam profile jaki jest poziom nauczania , a może ktoś uczęszcza do technikum mechanicznego w dobrym mieście?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    12

Znacie jakies CKU na terenie pomorskigo zach-pomorskigo albo kuj-pomorskiego z profilem rolnik albo tech rolnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macursus    111

ZSR CKP w Świdwinie  (Zachodniopomorskie)


Claas Tucano-500 tyś,John deere -400tyś, DF - 350 tyś -- Koszenie Bizonem przy otwartych oknach-BEZCENNE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil19873    1

PWSZ Suwałki kierunek Rolnictwo specjalność Agronomia. Nie długo obrona, co za czym idzie koniec szkoły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Chciał bym się zapytać. Jedzie ktos na kursy zawodowe do Brodnicy kierunek Mechanik i Operator maszyn rolniczych maj/czerwiec 2011


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
255    95

Ma ktoś może namiary na szkoły rolnicze w woj. Lubelskim. Chodzi mi o głównie o okolice Zamościa i Tomaszowa Lub.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adus    1

a ktoś chodził do jakiegoś technikum rolniczego w powiecie warszawsko zachodnim???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszko    1

A wiecie coś o szkole w Zduńskiej Dąbrowie. Proszę o opinię tej szkoły.


Kupię prasę John Deere 550, siatka sznurek, szeroki podbierak. Kontakt na pw. Cena do 22tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

potrzebuje opinie o studium policealne technik rolnik cku gronowo i cku przemystka bo sam nie wiem do której szkoly iśc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanRol95    2

Ja wybieram się na Blich na Turystyki wiejskiej lub Mechanizacji rolnictwa ale chyba raczej to pierwsze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    69

W piatek sa dni otwarte w Gronowie. Kto bedzie, bo ja sie wybieram :)


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    26

Czy są może jakieś szkoły rolnicze wieczorowe czyli zaoczne w kierunku technik rolnik lub jakaś zawodówka rolnicza która nie wymaga ukończenia szkoły średniej? Chodzę do 3 klasy technikum informatycznego a chciał bym skończyć szkolę rolnicza ale nie mogę bo większość szkół wymaga ukończenia szkoły średniej a ja ukończę dopiero w przyszłym roku. Jeśli ktoś zna takie szkoły w powiecie sokołowskim , siedleckim , węgrowskim to proszę o odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHT5040    0
Napisano (edytowany)

Czy wie może ktoś przez jaki okres czasu będą jeszcze szkoły rolnicze(zaocznie)??

Edytowano przez NHT5040

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawiu16    1

a ktoś chodzi do technikum mechanizacji rolnictwa albo agrobiznesu w Jasieńcu? Polecacie tę szkołę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dentka17    3

Wie ktoś gdzie są jakieś szkoły rolnicze ja jestem z pomorza ale przy szkole musi byc gospodarstwo pomocnicze a wiec poszukuje szkoły w wojewodztwach:

- kujawsko-pomorskie

- zachodznio-pomorskie

- warmińsko-mazurskie

W ostateczności

- podlaskie

- wielkopolskie

- Lubuskie

 

Dzięki i Pozdrawiam.

 

arek@ technikum weterynaryjne masz we Wrześni to jest w wo. Wielkopolskim kuzyn to szkołę kończył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massej    0

witam.wiem że może był już taki post lecz nie bede wertował tych stron a mam jedno pytanie.Czy znajduje sie technikum rolnicze w okolicach Bochni woj.Małopolskie.Z góry dziękim za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez garek
      Koledzy mam problem moja stara maszynka ( 20 letnia ) się wykończyła te wszystkie gilety machy polsilwery to se można wsadzić.Myśle nad taką http://facetaria.pl/merkur-klasyczna-maszynka-do-golenia-futur-satyna-merkur-solingen-niemcy-p-451.html ma ktoś może podobną i czy warto wydać tyle kasy ?
    • Przez jacu
      Witam, jak u Was wygląda z opadami deszczu, bo są miejsca że nie padało już od 2 tyg i nie widać deszczu ,zboża na lekkich ziemiach już schną jak tak dalej będzie to nie będzie po co kombajnem wjeżdzać. Piszcie jak u Was wygląda z opadami ?
    • Przez Zetor5340
      Szukałem,nic nie znalazłem wiec napisałem ten temat.
      No,własnie na pewno czesc z was ma komórke,bo to przydatne urządzenie
      Chciałbym wiedziec jakie macie marki i modele swoich sprzetów,jesli to nie jest tajemnicą..
      Co jest w nich dobre i przydatne a co raczej nie pasuje i wam przeszkadza.
      Piszcie ,chetnie zobacze jakie posiadacie sprzety.
      Ja mam aktualnie Nokie 3310 i jestem zadowolony,nie psuje mi sie,jest prosta w obsłudze.
      A wady to wiadomo jak w starych telefonach,a mianowicie brak polifonii,troche juz sie muli ze starosci ale jakos chodzi,juz mi sie cyfry na przyciskach zmazaly ale mam ja tak dlugo ze jak pisze cos to juz pamietam gdzie co jest.
      Tak wiec prosze o wypowiedzi.
    • Przez MARTINUS
      Ja pierwszy raz jechałem, a potem uczyłem się jeździć CIAPKIEM :huh:
      -U-R-S-U-S- C-328
      Pozdrawiam
×