Skocz do zawartości
kkrzysiek

Ciągnik w przedziale 231-280 tysięcy złotych

Polecane posty

mlody89    1

To wielkiego wyboru nie mamy ale ja widze dwie opcje dla Ciebie.

 

Pierwsza to jak ktos juz pisał ursus 1674 w tej cenie mysle ze z przednim wom i tuz dasz rade sie wyrobic. Tutaj w podstawie jest za 233800 brutto http://allegro.pl/ciagnik-ciagniki-ursus-1674-perkins-158km-promocja-i1477547521.html

 

Druga to NH T6070 141km pod maska za podstawe zapłacisz ok 250 brutto. Tylko tutaj w tej kasie nie uda Ci sie kupic przedniego womu z tuzem.

 

Jeszcze alternatywa jest df agrotrac, ewentualnie cos z pronara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk141    0

Ewentualnie poszukaj po okolicznych dilerach maszyny z 2010 roku to cena jest niższa o 15-20 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

polecam ci Ursusa 1674 byłem na agrotech zaje88 maszyna bardzo masywna udźwig 7 ton biegów wystarczy silnik Perkins euro 3 jak już pisałem bardzo masywny piękny wygląd i co jeszcze pisać polski ;) !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pamo84    9

A jak sprawa biegów pełzających w ursusie bo chyba już nie są oferowane i jeszcze przedni WOM i TUZ trudno będzie coś znaleźć w tej cenie ale będę szukał a kolejne pomysły chętnie przyjmę:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Kolego Zetor53400 co to za wersja full bida bo nie bardzo się orientuję i druga sprawa to biegi pełzające nie wiem czy tu występują chodzi o to że ciągnik miałby pracować z dmuchawą do śniegu i pługiem do śniegu zależnie od obfitości surowca a tak to tylko transport i pewnie nigdy nie ujrzy pola może jeszcze kosiarka do poboczy i dlatego upieram się przy tych bigach

:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33

Koledze chodziło pewnie o wersję z najuboższym wyposażeniem.

Rozumiem, że ciągnik ma być maszyną komunalną.

Myślę, że te biegi pełzające nie będą konieczne do takich prac, bo prędkości rzędu 2-5 km/h można uzyskać na zwykłych przekładniach. Nie zastanawiałeś się nad ciągnikami droższej marki a o trochę mniejszej mocy? Za te pieniądze możesz dostać ciągnik o mocy ok. 120 km wielu producentów.

Do jakiej maszyny potrzebujesz 140 KM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

domyśliłem się co to za wersja pytałem dla humoru moc 140 i biegi pełzające to własnie typowo pod dmuchawę do śniegu 2,25 m lub 2,5 to tam przy pełnym obciążeniu powinno się jechać nie więcej niż 0,5-0,8 km \h mniejsze zaspy to wypchniemy pługiem 3m mogę zrezygnować z rozbudowanej przekładni ważne żeby był mocny i najlepiej ramowy.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miturskir    4

steyr kup będziesz zadowolony

ja mam 8150 używany niezawodny mam go 5 lat leje paliwo i ogień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

ciągnik musi być nowy a o tym G-MAX to nawet nie było myśli a jakie on ma parametry i ceny jeśli ktoś wie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kony111    2

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/34159-co-myslcie-o-mc-g-max/

 

Tutaj masz temat poświęcony temu modelowi. Jest on dostepny w 4 wersjach silnikowych tzn. różne moce od 117 KM do 157 KM z tego się orientuje.

Więcej danych jest na stronie Romanowskiego http://maszyny.romanowski.pl/

wejdź w McC i tam jest sporo inforamcji, jest to mechaniczny ciągnik pozbawiony elektroniki taki typowy "robol", jest ciężki bo ten 117 konny waży prawie 6 ton.

G-MAX kosztuje około 160 tys netto 117 konny a 133 KM jakies 20 tys więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

No zobaczymy co z tego wyniknie G-MAX nawet ładny ciekawe jakby to cenowo w naszym wypadku wyszło ale zapraszam do dyskusji może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł

:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

Wiatam.

To co pisze pewne osoby to az trudno sie czyta,za taka kase to juz mozna cos wybrac i to nie tylko w jednej marce!DFM620 spokojnie kupisz w roczniku2010 .Valtra T131 nie bedzie wiele drozsza w 2010r.Claas tez jest do wziecia ja sie potargujesz,bedzie to model o mocy120-130km. NH 155km z rocznika 2011 jest za 215 netto bez wom.

Edytowano przez benek79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Kolego benek79 piszesz o cenach netto czy brutto? jeśli brutto to naprawdę ciekawa sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor53400    2

za wom przedni i tuz zetor liczy sobie ok.15-20 tyś zł do tego klima i pneumatyczny gramer za ok.5-7 tyś i już sie robi 217tyś zł , i mamy lux ciągnik , ale jak kto woli , a full bida to miałem na mysli standardowe wyposażenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzipet    0

no ten zetor fajny moze i jest ale ma zaledwie ok 135 km wiec troche mało chyba bo kolega pisze cos os 140-160km ja bym obstawial jednak tego ursusa 1674 nie wiem tylko jak z tymi biegami pełzajacymi u niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Forterra była by super tylko moc za mała a w ursusie to albo wybieramy wzmacniacz albo biegi pełzające. Brat pracuje w urzędzie gminy i to właśnie tam ma być kupiony ten ciągnik dostaną na niego dofinansowanie ale właśnie te kryteria 250 tyś brutto i 140 - 160 koni przedni WOM i TUZ Ursus jak dla gminy to trochę za duży a Zetor nie spełnia kryteriów chociaż był by idealny nawet wystarczył by jakiś ciągnik ze 120 koni ale kryteria są nie ubłagane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33

Myślę, że te 5 km mniej to nie jest problem, powinien sobie poradzić.

Kryteriów nie można trochę nagiąć? Takie sztywne kryteria to trochę przesada.

Edytowano przez MichalR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

ten kto daje pieniądze ten ustala reguły gry a to akurat nie musi być racjonalne ani zrozumiałe dla człowieka który siedzi w temacie. Ostatnio wypatrzyłem w internecie promocję na DEUTZA AGROTRACKA 141 koni za170 tyś netto nawet jakby dołożył przedni WOM i TUZ to i tak chyba ceny by nie przekroczył 250 tyś brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem po co kupować ciągnik za 250 tys żeby wajchami machać ???? Przecież to 21 wiek ???

Racja bez jaj ludzie nie te czasy za te pieniądze to nowy ciągnik np JD6630 lub case maxxum 140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kony111    2

zgadzam sie z przedmowca. G-Max to bylaby bardzo ciekwa propozycja dla ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×