Polecane posty

donborys    3

Traktor miałby być głównym w gospodarstwie, ale na moje areały 80KM jest wystarczające tylko nie wiem jak ten silnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioootrek    0

wiatam ja sie dołacze do tematu mam kilka pytań do nh TD5030

- spalanie w kilku pracach

- z jakim pługiem on moze biegać

- cena w standardzie i w wersji komfort

- wogóle ile jest tych wersji i jak sie nazywają bo jestem zielony

- planuje zakup na wiosne i moze wiecie kiedy jest najtańsze euro

wybaczcie niedociagniecia jestem nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioootrek    0

a czy ten nh td5030 jest jeszcze produkowany i czy długo bedzie produkowany bo powtarzam jestem zielony :blink: :blink: :blink:

 

a czy nh t 5030 to jest nowszy czy starszy :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Oba modele są stare. Tylko że T5030 jest lepiej wyposażony i nieco wyższa półka od TD5030.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioootrek    0

aaa a czy na wiosne luty marzec będą jeszcze produkowane bo wtedy planuje zakup a jeśli przestaną ich produkować to jaki model będzie ich odpowiednikiem i jeśli ktoś wie jaka cena tych nowych bedzie pewnie duuuuża

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Kolego pioootrek , więc tak odnośnie spalania to u mnie się prezentuję to tak: jak ma naprawdę lekko, praca z turem, wokół gosp i takie tam pyrtanie to wychodzi coś koło 4 - do 5L na 1mth , w polu z pługiem 3 obrotowy (mały - bierze do koła) to coś 8-10L ale prędkość co najmniej 10 km/h, odnośnie pługa to u mnie biega z takim jak pisałem, za ciągnik dawałem w sierpniu 120tys brutto, z tym że trochę stał na placu bo rocznik 2010 :P , wersja td jest najtańsza , porównywując do wersji T to coś ok 20 - 30 tys tańszy, w zależności od wyp. ;) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Piootrek byłem dzisiaj u dilera w moim rejonie, pojeździłem TD5050 z rewersem hydraulicznym(!). Maja je produkować jeszcze jakiś czas. Co do TD5 to dostałem informację, że będzie nie wcześniej jak koniec 2012 roku.

 

ps.Rewers hydrauliczny ma być tylko w TD5030 82 KM, TD5050 95KM, ale o wiele ciekawiej się nim pracuje niż mechanicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Witam , posiadam nh jak w temacie i mam do użytkowników tego modelu pytanie: czy podczas orki, czy tam jakiejś innej uprawy jak zatrzymacie ciągnik na polu to aby ruszyć bez unoszenia maszyny musicie tak jak ja startować na ponad 1500obr co by się rozbujał??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Witam , posiadam nh jak w temacie i mam do użytkowników tego modelu pytanie: czy podczas orki, czy tam jakiejś innej uprawy jak zatrzymacie ciągnik na polu to aby ruszyć bez unoszenia maszyny musicie tak jak ja startować na ponad 1500obr co by się rozbujał??

 

Niestety to jest chyba normalne mocy do tych 1500 to on nie ma ... nie wiem czy to jest dziura turbo czy po prostu ten silnik tak ma. Ale również zauważam ten problem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

beznadziejna jest charakterystyka tego silnika, nie ma co się dziwić że na sprzęgła w tych modelach tak się narzeka, jak ta tarcz musi się spalić jak się z takich obrotów rusza, a inaczej nie idzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

A może ktoś wie czym jest to spowodowane ? czy w tym silniku jest egr lub coś innego odpowiadającego za czystość spalin co ogranicza ten silnik ... ten silnik w ogóle nie dymi, a może jakieś regulacje na pompie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

główną przyczyną są normy spalin czyli dławienie nowych silników, a spalanie schodzi na drugi plan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

jak tam nikt z użytkowników tegoż to smerfa nie wpadł na pomysł co by go trochę usprawnić, co by trochę lepszej kity nabrał?? pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16
Napisano (edytowany)

No to jest tłumik właściwy.

 

Myślałem raczej że to jakiś katalizator.

A co się stanie jeśli to wywalę bo myślę o tym i przy okazji tłumik przy słupku puścić. Myślę że przez to nieco żwawiej wchodził by na obroty pod obciążenie. Ogólnie silnik ma moc ale po przekroczeniu tych 1500 obr/min...

Edytowano przez ursuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

u mnie jest wydech przy słupku, ale to z racji adaptacji do tura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Też mam ładowacz i tłumik przeszkadza przy zakładaniu go ... i myślę o przeniesieniu go na słupek i przy okazji spróbuje wywalić to urządzenie przed rurą. Mógł byś zrobić zdjęcia jak wyglądają mocowania przy kabinie oraz czym to połączyłeś ? Na allegro widziałem elastyczne rury wydechowa i myślę o zastosowaniu jej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

wujek przerabiał tłumik w td80d na słupek i wygląda to bardzo ładnie dużo lepsza widoczność my moze zimą przerobimy w td5030 .Mam problem z rewersem czasami ciążko wchodzi musze wiżąćś do tyłu i póżniej do przodu żeby wskoczył tak się sieka blokuje sie nie wiem czy to jest spowodowane oddałem kiedys na serwis i to zrobili teraz sie to powtarza a po gwarancji ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Musisz podciągnąć linką która idzie od sprzęgła do rewersu, ona odpowiada za to że tylko przy naciśniętym sprzęgle idzie sterować rewersem (normy bezpieczeństwa), przynajmniej ja taką przyczyne miałem, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj