Polecane posty

prezes11    0

Panowie w moim NH podczas wlaczonego WOMu (ale bez podpietego walka) pojawia sie odglos taki jak z rozlecianego lozyska slychac to tylko na zewnatrz w kabinie cichutko odglos sie nie niesie po calym ciagniku , ale gdy dodam gazu czyli obroty sie zwieksza chalas znika. Czy to normalne czy cos sie dzieje zlego? Ciagnik ma 170 mtg z czego z WOMem przeprzcowal moze ze 15 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezes11    0

Odswiezam moje powyzsze pytanie dzisiaj z ciekawosci wlaczylem wom nadal chrobocze zadzwonlem do serwisu NH powiedzieli ze nie wiedza co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

To chyba norma w tych modelach,mam 5050 i to samo,a jak wam się włancza wom, ze zgrzytem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezes11    0

U mnie WOM wlacza sie cichutko ale tak jak pisalem uzywam go "od wielkiego swieta" dzieki za odpowiedz gesy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

Z tym chrobotaniem to mi serwis powiedział ze" to wom mechaniczny",i takie tam ....",ten typ tak ma." PAPROCHY. Znajomy w TD5030 jak porobił w prasie to nie mógł rozłączyć wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartosz49    41

Mam problem. W New Hollandzie TD5030 nie chce mi się rozłączyć przedni napęd. Gdy naciskam guzik, żeby wyłączyć, to kontrolka tylko przygasa. Słychać przekaźniki i przód się nie rozłącza. Co może być przyczyną i jak temu zaradzić?? :mellow:

Proszę o szybkie odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwo111    4

Mam pytanie co do tego ciągnika ogladałem go na placu fajny sprzecik , 140 tys full wersja i teraz moje pytanko bedzie pracował z prasą , rozrzutnikiem metal-fach 6 Ton i czy nie za duzy do niego rozrzutnik ? pługiem zagonowym 4 skibowym , bedzie to moj głowny ciagnik . Prosiłbym o opinie na jego temat czy polecacie czy dobry itd :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

mam takie pytanie czy w waszych ciągnikach też się rwioł , linki od sprzęgła chodzi mi o model td80 mój ma 5 lat 2150mtg i już 4 linka od sprzęgła.

 

Mam pytanie co do tego ciągnika ogladałem go na placu fajny sprzecik , 140 tys full wersja i teraz moje pytanko bedzie pracował z prasą , rozrzutnikiem metal-fach 6 Ton i czy nie za duzy do niego rozrzutnik ? pługiem zagonowym 4 skibowym , bedzie to moj głowny ciagnik . Prosiłbym o opinie na jego temat czy polecacie czy dobry itd :)

Moim zdaniem jak za tak prosty w wykonaniu traktor cena za wysoka , jestem użytkownikiem td 80 to wiem co pisze , jak bym miał kupować jeszcze raz to kupił bym coś innego , na twoim miejscu obejrzał bym claasa axosa 320 moc podobna moim zdaniem warto trochę więcej zapłacić i kupić coś lepszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GREMLIN    2

Czy to prawda że w modelu TD5030 jest silnik perkins, bo jeden tak mnie dzisiaj uświadamiał ,że posiada taki i pisze w książce że to PERKINS a ma go rok z rewersem przy kier. Ja wiem że w większych modelach jest oznaczenie silnika NEF ale to od 4,5 l poj. a w tych mniejszych właśnie jest inne , chyba że ten gość zielonego pojęcia niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Ten gość nie ma pojęcia co kupił :)

T5030 ma silnik F5C o poj. 3,2l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek91    0

jak myślicie cena 105tys netto za NH td5030 zrewersem hydraulicznym,pneumatyka,obciążniki tylne i inne to dobra cena??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotru5314    0

Jak myślicie 127 tyś. za td5030 z klimą, rewersem hydraulicznym i pneumatyką to dobra cena ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13
Napisano (edytowany)

td5040 rewers mechaniczny,pneumatyka walek 540 i 1000 przednie obciazniki pelne oswietlenie opony 480 i 360 Michelin nie cale 100netto

 

naped i blokade w przycisku tak?

Edytowano przez Pawell18

Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

a gdzie jeszcze stoja te modele?

skrzynie 20/12 ma? Wom zalączany servomotorem ma? przedni podnosnik ma? fotel pneumatyczny? zaczep automat?

 

jak z oponami bo jak tur bedzie to by sie cos szerokiego przydalo?


Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rokokoko25    0

Mam TD5030. w zasadzie nowy, fabryczny, nie nadaje sie do żadnej roboty.. zglaszalem wielokrotnie w serwisie ze niema mocy (momentu obrotowego) jak nie dasz 200obr/min to nie ruszysz z 4 tonową przyczepą na polu na pierwszym biegu. tosamo przy oraniu -jak plug w ziemi niema mowy o normalnym ruszeniu z miejsca. musi byc gaz do dechy zeby cokolwiek robic.. Sprawdzalem inne nowe na skladnicach i to nie tylko moj tak ma ale wszystkie... A rozwiazanie problemu okazalo sie banalne. zwiekszenie dawki paliwa. jedna śruba na pompie wtryskowej, -zaplombowana kapturkiem. jeden obrót i moment obrotowy podwoił się na wolnych obrotach, a na wysokich też jest o wiele mocniejszy.. Ludzie mowia ze sprzęgla siadają -siadaja dlatego ze mozna nim pracować normalnie, tylko na pelnych obrotach.. Zeby nie ten zabieg, zwrócil bym ten ciągnik bo nadawał sie tylko do ciągania grabarki a to przecież 82 KM..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
camre    0

Widocznie Twój pierwszy ciągnik z TURBOdziurą...

Ile pali Ci po takiej "naprawie"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
risen21    12

Też miałem to samo i dawka zwiększona. Z serwisu powiedzieli, że niby będzie więcej palić ale specjalnie różnicy nie widze. Pewnie przez to, że ciągnik ma po prostu lżej i może pracować na ciut mniejszych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

może jeszcze Ci kupić :D

pierwsze pytanie to czy da się wymienić :D

zadzwoń do serwisu i zapytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rolnicy,ja rowniez mam chec na NH td 5030. Pracowal by przy turze,podstawowe czynnosci: wywozenie obornika wstawianie bel sianie ciecie trawy. O oraniu nie ma mowy. Co o nim myslicie? Jesli wiecie i jakichs ciagnikach o mocy ok 80km to piszcie jakie. Warunek to rewers hydrauliczny i cena brutto z turem max 170tys. Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marb80    8

Miał ktoś problem, ze wspomaganiem,  był nie podłączony kabelek na czujniku na pompie w sekcji od wspomagania, po podłączeniu po przekręceniu
stacyjni pika sygnał przerywany - czy to oznaka uszkodzonego czujnika czy pompy?. Podczas jazdy zauważalne jest lekkie ko rektorowanie kierownicy w jednym kierunku i tak np.po przejechaniu 4 km kierownica obrócimy w koło. (czujnik kupiony nowy zadnej poprawy pika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj