bocian13

Jak palą wasze R-ki i M-ki w te mrozy??

Polecane posty

brawo    1

ciekawe czy jest wybór, i właściwie jaki pwinien być ten mocniejszy, szczerze niezabardzo jestem w tym biegły. Pomużcie, może jakieś przykłady oznaczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Gdzieś widziałem, że chyba jest mozliwość zamówienia większego akumulatora. Jednak wraz z akumulatorem założą oczywiście mocniejszy alternator. Napewno nie możliwe bedą jakieś kombinacje typu mocniejszy altek słaby aku. Ciagnik jest na gwarancji i wszystko ma stanowić komplet a nie jakiś szczep. Co do palenia to gadałem z kumplem, który sprzedaje jd. 5m faktycznie lepiej pali od 5r. Dlatego smieszne są niektórych opisy, że im pali od strzała. Chyba, że u kogos od strzała to kilka obr wału korbowego. Lub przesiadł się z c 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brawo    1

dzisiej dzwoniłem do dilera to zaproponował mi grzałkę, Na temat macniejszego aku nie umiał mi odpowiedzieć od razu i mamy się spotkać żeby to omuwić. A poza tematem co sądzicie o hamulcach hydraulicznych zamiast pneumatyki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Grzałka dobra rzecz, jakby ci nie zaproponował to byś jej nie miał?? Powinien być jakiś wgląd na litanie co można a co nie można.

Co sądzi my takich hamulcach, a co ty sądzisz?? Masz przyczepy pod hydraulikę, jeśli masz na pneumatykę to hydrauliczne są ci w ogóle nie potrzebne, nawet nie pożyczysz przyczepy, ani nikt nie da ci używać takich hamulców w swojej przyczepie żeby nie mieszać olei, chyba że bez hamulców będziesz jeździł. Pewnie masz przyczepy na powietrze więc bierz pneumatykę jedno i dwu obwodową.

U siebie mam instalację tylko dwuobwodową ale jak podłącze przyczepę jednoobwodową pod żółtą końcówkę to też działa :blink:


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad1234    0

dzisiej dzwoniłem do dilera to zaproponował mi grzałkę, Na temat macniejszego aku nie umiał mi odpowiedzieć od razu i mamy się spotkać żeby to omuwić. A poza tematem co sądzicie o hamulcach hydraulicznych zamiast pneumatyki

jak pomedykujesz to i z zetora wmontujesz sam montowałem do 6610 koszt około 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Co do grzałek lepiej pare zł dołożyć aby zamontowali odrazu w serwisie. Przy ogolnej sumie koszt niewielki a łatwiej napewno będzie palił. Ale to tylko jeśli ktoś musi korzystać z ciągnika zimą. Ja bym bez grzałki się obył. Kiedyś ktoś wrzucał niemiecką liste dodatków do 5r. Był tam chyba aku 140 ah, kosztów nie pamiętam,ale zawsze można dealera zapytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Raczej 154 Ah-jak obecny mi się skończy (ma 8 lat więc jak na obecne standardy to już staruszek :D ) to sobie zafunduję ten większy (ciekawe kto robi te akumulatory do JD ?-znalazłem zamienniki Varty i Boscha).

Ten większy akumulator w specyfikacji łączony jest z alternatorem 115 A ten mniejszy 90 A.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Jakiej firmy byś nie kupił, żaden nie wytrzyma tyle co montowany fabrycznie. Nawet jeśli ten drugi będzie tego samego producenta.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brawo    1

podaje konkretnie, można zamówic mocniejszy alternator 14V / 150A, i akumlator 12V / 154 AH/ 700A , bo tak mam napisane w specyfikacji, Natomiast grzałke można sobie dokupić w późniejszym terminie bo kwota netto już przekroczona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kepa416    1

Witam mam problem 6105R stał miesiąc. Przyszły mrozy wróciłem z wyjazdu chciałem go odpalić. Grzałka w ramię podłączona do gniazda, wg komputera temp oleju około 10 stopni. Paliwo połowa baku aku podaje jak szalony. Po 8-12 obrotach słychać było ze coś załapał. Aku padł podłączony znów naładowany i dalej to samo wody w filtrze nie ma, paliwo w odstojniku jest i jest płynne. Możliwe że na listwie jest paliwo które wtrąciło się i stąd brak reakcji? Jutro chce spróbować wystawić go na słońce i włączyć nagrzewnice pod spodem. 

 

Chyba ze odma lub jakieś inne ustrojstwo zamarzlo i stąd problem? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kepa416    1

Tankowanie było w grudniu, zawsze śmigam z paliwa z jednej stacji. Nie wiem jakiej jest jakości, w sumie to już po fakcie bo teraz czy dobre czy nie to trzeba by spróbować się pozbyć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    17

Odkręć filtr paliwa i zabierz go w ciepłe miejsce. Załóż, odpowietrz, powinien zapalić. Miałem podobnie, niby w odstojniku było wszystko od, a filtr był niedrożny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Anetka1    255

Kup na zimę MTZ ta i po problemie a jelonka na lato

Edytowano przez Anetka1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    205

Taa bo mtz pali super na mrozie, na forum temat o odpalaniu ruskich w zime jest na 47 stron...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

U mnie tez wczoraj przy probie odpalenia zakręcił 2 razy, zagadał ale po chwili zgasł. Potem żadnej reakcji. Chyba zakleiło filtr paliwa. Świeciłem do zbiornika to na dnie jest parafina, w odstojniku tez widać z pół cm parafiny. Chyba sobie daruję i poczekam jak cieplej się zrobi i wtedy będę odpalać. Dziwne tylko że ogólnie paliwo płynne, nie mętne tylko strasznie dużo jakoś parafiny się wytrąciło...


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kepa416    1

No u mnie się udało po długich próbach. Tylko teraz wyrzuca błędy 94.17 i 94.18 o niskim ciśnieniu na listwie i o sprawdzeniu paliwa. Filtry były robione przed zimą. Zamówiłem drugi komplet wymienię i zobaczymy. Do tego zaczął nierówno chodzić.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Ja dzisiaj patrzyłem to na załączonej masie czyli że pompka pracuje na powrotnym wężyku prawie ciągle małe bąbelki powietrza szły więc dalej coś jest lekko zapowietrzone tylko nie wiem co. Może przez tą parafinę. Zobaczę jak cieplej będzie efektów. Ty napisz swoje efekty jak zmienisz filtry. U mnie żadnych błędów nie wyrzuca.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71
4 godziny temu, kepa416 napisał:

No u mnie się udało po długich próbach. Tylko teraz wyrzuca błędy 94.17 i 94.18 o niskim ciśnieniu na listwie i o sprawdzeniu paliwa. Filtry były robione przed zimą. Zamówiłem drugi komplet wymienię i zobaczymy. Do tego zaczął nierówno chodzić.. 

Dzisiaj na stacjach paliwo nie daje gwarancji że było zimowe najprawdopodobniej zawaliło filtry parafiną

Polecam obejżeć: 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Oglądałem, ciekawe porównanie :) 


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kepa416    1

I problem pozostał po wymianie filtrów błędów nie ma, ale problem jest z nierówna praca na biegu jałowym. Silnik wpada w wibracje w dodatku coś postokuje. Najgorzej jest jak się doda na chwilę gazu i puścić obroty spadają i zaczyna wibrowac silnik i kabina. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Może któryś z wtrysków padł? Objawy podobne jak przy braku odpalania mieszanki na którymś z cylindrów. Dużo godzin masz?


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

To dalej obstawiam coś z paliwem. Ciężko powiedzieć.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kepa416    1

Paliwo przy obecnych temp. Wykluczam. 

 

Zostaje uszkodzony układ wtryskowy lub pomocnicza pompa pomocnicza paliwa. W błędach w historii nie ma żadnych błędów związanych z silnikiem poza jednym z DPF który pojawił się raz. Mocy jakoś nie brakuje drastycznego spadku nie ma nie wyczuwam. W tygodniu zostaje serwis i JD. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj