Zaloguj się, aby obserwować  
Majk

Zweżanie/poszerzanie C-360

Polecane posty

Po dzisiejszym wypadzie do lasu i emocjach na trawersach pomyślałem o poszerzeniu mojej 3P. Wyszukiwarka milczy na ten temat- czy może ktoś u siebie to zrobił skutecznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli tylne koła poszerzam odwracając felgi- jednocześnie zmieniam koła miejscami, żeby zachować kierunkowość bieżnika. Z przodu natomiast odkręcam śruby mocujące półosie w osi i przesuwam je na boki. Co wtedy z poprzecznym drążkiem kierowniczym? Wystarczy regulacji czy trzeba kupić dłuższy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Oryginalnie to jeden przegub środkowego drążka ten bez gwintu ma być dłuższy i ma mieć nacięcia na śruby w takich odstępach jak te na osi.

Przestawiasz oś, przestawiasz drążek, ustawiasz zbieżność i po sprawie.

http://www.farmexpert.pl/przegub_kulowy_dlugi_bez_gwintu_c_360_produkt335.aspx


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. Moja 3P jest z 1987 roku i ma nakręcone dopiero 1190 Mth. Całe zawieszenie jest fabryczne i nie było w nim nic wymieniane, czyli może jeden przegub będzie dłuższy. Ciekaw jestem czy ktoś eksloatuje tak poszerzony ciągnik? Podejrzewam, że nie ma nic darmo i skutkiem tej operacji będzie trudniejsze kręcenie kierownicą i większy promień skrętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

niekoniecznie musisz odwracać koła możesz od gwiazdy odkręcić felgę i ją max wysunąć bo aż tak ekstremalnie chyba nie jest krzywo <_< a na drążku poszukaj śruby z taką jakby opaską i tam go rozsuń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak już mam teraz i subiektywnie nadal odczuwam niedosyt...

 

EDIT: byłem widziałem- jednak mogę jeszcze przestawić obręcz w stosunku do gwiazdy o szerokość mocowań. Może faktycznie to wystarczy?

Fotka przesłana przez @Seweryna jest trochę mało czytelna (jeśli mogę prosić o lepszą na maila: jarekstryszawa@wp.pl) ale według mnie obecnie mam rozstaw drugi z kolei (czyli 1425 mm). Bez odwracania gwiazd mógłbym max. osiągnąć następną wartość 1500- po 75 mm na stronę poszerzenia.

Jak tak patrzyłem na gwiazdy i kołnierze do mocowania obciążników to zastanowiła mnie jeszcze jedna kwestia: co z obciążnikami po ewentualnym odwróceniu gwiazd? Czy kołnierz można przekręcić na zewnątrz odwróconej gwiazdy czy też obciążniki pozostaję wewnątrz koła? Jeśli tak, to podejrzewam, że efekt poszerzenia zostanie częściowo zniwelowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarucki    3

Panowie i Panie!

Czy ktokolwiek slyszał bądź widział, dodatkowy Reduktor biegów do C-360 z silnikiem 3P ???

Generalnie muszę zmniejszyć prędkość bez zmiany obrotów silnika (kombajn porzeczkowy) i tu pytanie czy ktoś coś wie na ten temat ???

 

Wiem że w ursusach 2812 i 3512 jest taka opcja ale dla C-360 3P nikt nic nie wie :(((


Zetor 7340, Ursus 2812, JD 5410N, Lamborghini Runner 450, Lamborghini RS80
Joanna#1, Joanna#2, KPS-3...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pewnie chodzi ci o reduktor biegów pełzających. Prędkość w setkach metrów na godzinę.

Nie przypominam sobie żeby coś takiego było do 60-ki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To nawet jedynka terenowa jest za szybka?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie uwierzył byś jakie pełzające są wolne. Mam w swoim to ustrojstwo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja patrze ze w ksiązce od C-360 jest przełożenie na każdy bieg-maleje wraz ze wzrostem biegu...

 

reduktor bez reduktora

1bieg - 1,116 - 4,773

2bieg - 1,661 - 7,102

3bieg - 2,314 - 9,896

4bieg - 3,553 - 15,192

5bieg - 5,934 - 25,375

wsteczny - 1,457 - 6,229 km/h

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/1803-predkosci-c-360-na-poszczegolnych-biegach/

#6 post

może wam to pomoże

Edytowano przez --U--R--S--U--S--

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Koledze chodzi o bieg na którym ciągnik na większych obrotach silnika przejedzie nie więcej niż kilkaset metrów na godzinę. Najwolniejszy w 60-ce jest szybszy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Raz 360 jechałem na piątce terenowej to ja szybciej szedłem od tego ciągnika :P


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padd    1

Witam da rade poszerzyc c 330 tak zeby zasadzic zeimniaki na roztawie 75 zm ? i zeby pasowal w redliny :) ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewolt    0

Mam pytanie na które mam nadzieje mi odpowiecie :)

 

 

Czy po złożeniu tylnych kół w C360 będę musiał zwężać również przednią belkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Złożeniu czy zwężeniu. Jeśli przednie mieszczą się w śladzie jakie robi tył to po co je zwężać?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewolt    0

Chodzi mi o ich odwrócenie żeby opony schowały się za błotniki, ponieważ przycinają mi gałęzie w sadzie oraz pędy malin :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A rozumiem. Będziesz widział. Jeśli przednie będą szły poza śladem tylnych to zwężysz. Będzie trzeba tylko zrobić dodatkowy otwór w zwrotnicy na bolec jarzma.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie ma sprawy.

Jeśli chodzi o przednie koła często do jazdy w krzaczkach odwracają przednie błotniki. Może przed tylnymi też zrobić coś co będzie je delikatnie rozsuwać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Badylarz    15

Panowie jak zmienia się rozstaw tylnych kół w C-360? Mam obecnie 140cm a chcę poszerzyć na 150cm (redliny 75cm w ziemniakach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez Axd529
      Od czego to może być silnik? Chodzi o mocowanie do osi przedniej. W silniku jest mocowanie na śruby m12,a w c 360 na m16 jak dobrze pamiętam. Czy c4011 maiły wspornik na m12? Ścianka do której przykręca się wspornik osi jest cieńsza względem silnika S4002 (c355).

    • Przez Mateusz100
      Czy zawór przelewowy pompy wtryskowej w ursusie c 330 jest taki sam jak do c 360? Zakupiłem tego z firmy archimedes kosztuje ponad 10 zł niby pasuje lecz wydaje mi się ze przez niego ucieka paliwo z pompy cofa sie i za kazdym razem ciagnik ma ciezko palić. Z różnic widzę to ze ma jeden otwór a ten do c 360 ma dwa otwory jak wciskam kulkę w środku to ten do c 330 archimedes lekko sie wciska ten do c 360 o wiele ciężej i nie wiem czy to jest winowajca prosze o pomoc czy to te same zawory czy jednak nie??
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent ursus c360 mianowicie mam problem z odpaleniem  niechce odpalić.Rozrusznik obróci wałem 1 obrót i staje akumulator 12v rok temu kupiony sprawdzałem go na innym aku też nie dał rady przewody masowy i plusowy ok rozrusznik sprawdzałem na sucho na kablach ładnie kręcił jakiś czas temu zmieniany był elektro magnes i bendix a dzisiaj zwymieniłem  wszystkie tulejki nowe szczotki na jednej starej była stopiona izolacja myślałem że to był powód nie odpalania. Miałem na jesieni już z nim taką sytuację ale podłączyłem prostownik 10 minut i odpalił,ale co to ma do tego skoro aku jest w dobrym stanie jeszcze podczas prób odpalania przewód plusowy przy klemie akumulatorowej strasznie się nagrzewa 
      Co Panowie sądzicie o tym? Proszę o poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj