Skocz do zawartości
Majk

Zweżanie/poszerzanie C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360
Majk    0

Witam :) mam takie pytanie Jak zwezic 60-tke? na czym to polega? jak to sie robi? czy mozna zrobic to samemu? a moze macie jakies namiary na kogos kto wykonuje cos takiego. mozna by ja tez obniżyć i skrócić- podobno sie da. prosze o wskazówki :) z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Po Ci taka C 360? Nie lepiej zaopatrzyć się w mniejszy ciągnik, np. C 330. Obniżyć to sam możesz demontując kabinę i skracając tłumik :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    16

Przednia oś jest łatwo zwęzić, tył na zwolnicach się zwęża,ale jak to nie wiem. Spotkałem się też że koleś odjął pochwy i tylko przejście sobie dorobił i zwolinice miał tuż przy moście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    25
Po Ci taka C 360? Nie lepiej zaopatrzyć się w mniejszy ciągnik, np. C 330. Obniżyć to sam możesz demontując kabinę i skracając tłumik :).

za zwolnicach mozna tez obnizyc (przestawic o dziure)

a swoją dorga to jak poszezyc to wiem (odwraca sie gwiazdy w kolach) ale zwezyc to nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Versus na jakich zwolnicach??? Zeby zwezic 360 na tyle trzeba przelozyc felgi o 180 stopni i opony na przeciwny kierunek. Wtedy ciagnik automatycznie jest wezszy o 10 cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majk    0

taka 60-tka potrzebna mi jest do sadu bo ja mam tylko sad i przydalby sie waski ciagnik a na nowy sobie nie pozwole. mowiac o obnizeniu mialem na mysli zmniejszenie przeswitu Trzeba bedzie przespawac przednia os Teraz mam tylnie kola przestawine jak najweziej sie dalo ale jeszcze za szeroko Dzieki za zainteresowanie tematem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolwiesz    3

Mój kolega zwęził już 10 ciągników, po lekkim liftingu wygląda naprawdę nieżle jak sadownik a ma wiekszą moc niż 3502.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    72

polecam www.sadownictwo.com.pl tam na forum jest o tym dużo. Kilka lat temu to bylo dosyć drogie, obecnie mozna kupić w sklepach z częściami - okolice Grójca- gotowe krótkie pochwy i wałki. Polecam także okrągłe błotniki i tylne koła od 330. Przód się zwęża diaksem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

no jasne ja zmieniałemw c 330 na 1400 mm tył, nie buja tak na boki, wygodniej się jeździ pasuje w ślad z rozrzutnikiem, a przód mam fabrycznie 125cm i pasuje z tyłem w ślad,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z przodu to normalnie rozjeżdżasz oś na boki a tył to chyba wystarczy zamienić koła stronami ale pewien nie jestem też planuję ciapka poszerzyć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Też mam instrukcje ale dużo mi to nie mówi... Rozumiem że żeby zrobić największy rozstaw należy odwrócić felgę i przykręcić na odwrót???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Tak. Jeżeli chcesz mniejszy rozstaw, to na obwodzie wewnętrznym felgi masz kilka śrub, które odkręcasz i zmieniasz położenie tarczy koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

przy okazji pasowałoby poszerzyć też błotniki, żeby koła za bardzo nie wystawały, wie ktoś czy dużo by było zachodu z tym bo planuje po remoncie takie coś zrobić i czy po poszerzeniu koła będą pasować w bruzdę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

po poszerzeniu na 1400mm pasuje w bruzdę lepiej niż na fabrycznym ustawieniu bo jak tył jest 1,4m a przód 1,25m to przednie koło idzie przy krawędzi bruzdy a tylne środkiem bruzdy, do rozrzutnika też lepiej bo już prawie w ślad idzie z rozrzutnikiem, nie buja na boki i w ogóle super jest bo wąski przód to ta sama zwrotność a szerszy tył to też dużo łatwiejsze zawracanie z pomocą jednego hamulca, tyle z jazdy, a poszerzyć na 1400mm to już jest problem, bo trzeba postawić ciągnik na pniaczkach tak żeby odkręcić oba tylne koła bo prawa obręcz z oponą idzie na lewo a lewa na prawo, przy poszerzaniu na 1350 wystarczy odjąć jedno koło i przykręcić gwiazdę do obręczy z 2giej strony, tył jak najbardziej polecam poszerzyć ale przodu nie ruszać!!! przy 1400mm nie ma problemu z błotnikami, poszerzyłem tylko podłogę żeby równo z błotnikiem starczała

 

ps. najśmieszniejsze to jest jak "fachowcy" jak już jakiś "mądry" pozna się że coś nie tak z tą c 330 że jakaś szersza to zaraz doszukują się tylnego mostu od innych ciągników, że koło wypadło ze zwolnicy i inne fantazje, ale że na feldze można przestawić to nieliczni wiedzą :D he he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Ale po przekręceniu felg już nie ma możliwości założenia obciążników ?? :D

a po co chcesz te felgi przekręcać!!! nawet 1500mm można zrobić bez obracania felg, a większe poszerzenie to już chyba mija się z celem no chyba że w bardzo stromych górach jesteś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

a przy rozstawie 1400 koła będą pasowały do redlin w ziemniakach? te 1500 i więcej to stanowczo za dużo jak na ciągnik tej mocy i nie ma to już takiego samego wyglądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×