Zaloguj się, aby obserwować  
niutekTM140

problem z wyłączeniam przedniego napędu w belarucie 820

Polecane posty

niutekTM140    0

jeżeli temat taki był to przepraszam ale nie mogłem znaleźć.posiadam nowy ciągnik Belarus 820 z turem Pronar LC 3. kiedy włączę napęd a następnie chce go wyłączyć coś stawia opór i nie mogę tego zrobić. dopiero ja popukam w dźwignie przód się rozłącza. czy ktoś miał podobnie? co wtedy zrobiliście?

Edytowano przez niutekTM140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Może jakaś dźwigienka ci blokuje mi zahaczaja sie od recznego gazu z tą od napędu. A probowałeś cofać przy wyłączaniu? Wtedy powinien się wyłączył też


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolatek    0

Napęd musisz wyłączać przy prostych kołach i gdy napęd jest nieobciążony (nie ciągnie). Mało tego dźwignia często się się blokuje tuż pod podłogą na skutek zabrudzenia zapadki (kulki).To jest tak spaprane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

ja jak chce wyłączyć przód to zawsze cofam bo inaczej sie nie da bo jest zazębiona i żeby zwolnić trzeba cofnąć tak już maja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperMTZ10    0

Ja tak miałem. I jak nie moge wyłączyć "przodka" to rzymam jedną ręką dźwignię napędu a w tym samym czasie ruszam ciągnikiem w sensie ze trzymam na sprzęgle i ruszam wiecie o co chodzi. Ale po czasie przyjechal mechanik i cos tam pokrecil i smiga naped :D i sie nie zawiesza :D


MTZ 82 + UNIA Combi 3,7 = Dobrze uprawione pole :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jozin007    134

ja tez tak muszę robić i mocno mnie to denerwuje nie wiesz co ten Twój mechanik tam zrobił ?


Ursus C-330
Escort 450
Mtz Belarus 820...xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

A ja rozwiązałem ten problem tak: najpierw wyjąłem cały wodzik który jest od dźwigni w kabinie do skrzynki rozdzielczej. Następnie zeszlifowałem trochę te 2 garby między 3 dołkami i skróciłem sprężynkę , która dociska kulkę i wszystko dokładnie osuszyłem ze smarów i złożyłem i jest git. Nie wolno tego smarować bo się syf szybciej łapie.


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Też tak mam,częste smarowanie WD40 załatwia temat na jakiś czas.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperMTZ10    0

ja tez tak muszę robić i mocno mnie to denerwuje nie wiesz co ten Twój mechanik tam zrobił ?

 

Nie powiem ci bo nie wiem. W tym czasie co był mechanik ja byłem drugim traktorem na żniwach. Ojciec stał przy nim . Pozdrawiam.


MTZ 82 + UNIA Combi 3,7 = Dobrze uprawione pole :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj