Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
niutekTM140

problem z wyłączeniam przedniego napędu w belarucie 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
niutekTM140    0

jeżeli temat taki był to przepraszam ale nie mogłem znaleźć.posiadam nowy ciągnik Belarus 820 z turem Pronar LC 3. kiedy włączę napęd a następnie chce go wyłączyć coś stawia opór i nie mogę tego zrobić. dopiero ja popukam w dźwignie przód się rozłącza. czy ktoś miał podobnie? co wtedy zrobiliście?

Edytowano przez niutekTM140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Może jakaś dźwigienka ci blokuje mi zahaczaja sie od recznego gazu z tą od napędu. A probowałeś cofać przy wyłączaniu? Wtedy powinien się wyłączył też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolatek    0

Napęd musisz wyłączać przy prostych kołach i gdy napęd jest nieobciążony (nie ciągnie). Mało tego dźwignia często się się blokuje tuż pod podłogą na skutek zabrudzenia zapadki (kulki).To jest tak spaprane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rami    6

ja jak chce wyłączyć przód to zawsze cofam bo inaczej sie nie da bo jest zazębiona i żeby zwolnić trzeba cofnąć tak już maja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperMTZ10    0

Ja tak miałem. I jak nie moge wyłączyć "przodka" to rzymam jedną ręką dźwignię napędu a w tym samym czasie ruszam ciągnikiem w sensie ze trzymam na sprzęgle i ruszam wiecie o co chodzi. Ale po czasie przyjechal mechanik i cos tam pokrecil i smiga naped :D i sie nie zawiesza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jozin007    86

ja tez tak muszę robić i mocno mnie to denerwuje nie wiesz co ten Twój mechanik tam zrobił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    11

A ja rozwiązałem ten problem tak: najpierw wyjąłem cały wodzik który jest od dźwigni w kabinie do skrzynki rozdzielczej. Następnie zeszlifowałem trochę te 2 garby między 3 dołkami i skróciłem sprężynkę , która dociska kulkę i wszystko dokładnie osuszyłem ze smarów i złożyłem i jest git. Nie wolno tego smarować bo się syf szybciej łapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperMTZ10    0

ja tez tak muszę robić i mocno mnie to denerwuje nie wiesz co ten Twój mechanik tam zrobił ?

 

Nie powiem ci bo nie wiem. W tym czasie co był mechanik ja byłem drugim traktorem na żniwach. Ojciec stał przy nim . Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×