Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Witek2010    33

Chyba raczej mosiężne nie miedziane ? Miedziane to byłby koszt wielki :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

U mnie gorzej było te oryginalne wyjąć trzeba było grzać a nabić to chyba nabijesz tylko pewnie potem trzeba będzie delikatnie rozwiercić. Teraz są tylko mosiężne w sprzedaży? Bo oryginalne chyba były stalowe?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    1

Chyba nie ma stalowych przynajmniej tam gdzie ja brałem to były tylko mosiężne. A teraz kolejne pytanie jak wyjąć wahacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Żeby wyjąc sworzeń najpierw odkręć obciążniki przednie wraz z mocowaniem.Sam sworzeń jest przymocowany dwiema śrubami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Rozwiertak do tulei ma być wymiaru sworznia. Pasowania ma być suwliwe. Czyli bez stukania masz włożyć ręką i ma się dać obracać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Chodziło mi o bardziej precyzyjne wymiary. Np. pasowanie H7 (h7?) czy coś w tym rodzaju, albo ile dych ma być większy od sworznia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Rozumiem o co ci chodzi ale nie znam numeru pasowania.

I żeby to zrobić nie trzeba aż takiej dokładności. To nie pracuje na obrotach.

Rozwiertak jeśli już to co najwyżej powinien być w setkach większy od sworznia, bo dycha to już za dużo.

Wystarczy jak weźmiesz rozwiertak o równym wymiarze sworznia i to wystarczy. Sworzeń na pewno wejdzie jeśli przepościmy rozwiertak.

Jeśli uznasz że za ciasno to można przepuścić jeszcze raz i już nam tę setkę wyluzuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Panowie a jaki macie patent na usunięcie luzu we wsporniku przedniej osi? Nie ma tam tulejek a otwór zrobił trochę w kształcie jajka...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj