Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuba12345    0

Witam jak w temacie w moim T-25 wymieniam przedni lewy sworzeń w ośce i takie oto pytanie zakupiłem do tego swożnia odrazu nowe tuleje i teraz jak wbije nowe tuleje to muszę je rozwiercać w środku czy samo wejdzie. Pytam gdyż ktoś mi powiedział że będzie trzeba rozwiercać co otym sądzicie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Tulejka po wbiciu może się ścieśnić. Dużo zależy od tego jak została wykonana, jak dokładnie. I jak zostanie wbita, wciśnięta. Ale Najprawdopodobniej będzie trzeba rozwiercić rozwiertakiem ręcznym, jednocześnie otwór obu tulejek się wyosiuje i sworzeń wejdzie bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

Nie wiem jak jest we władku, ale przy 330 jak robiłem to tuleje się zacisły po wbiciu i trzeba było szlifować środek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Trzeba szlifować ale kupiłeś mosiężne?

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Wszystko zależy jak wejdą. Jedne mogą wejść na wcisk a inne mogą same wypadać z powrotem jak luźniutko wejdą. Ja ta u siebie miałem


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Robiąc remont przedniej osi w wakacje w sklepie mi powiedziano żeby włożyć do zamrażarki na 1-2 godz jak wbijaliśmy pierwszą tuleje prosto że sklepu t trzeba było ją pilnikiem szlifować a następne z zamrażarki były idealne bez żadnego szlifowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Ze stalowymi to powodzenia :/


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Ale co ciężko będą iść?? Zorbie tak jak kolega wyżej mówi do zamrażarki włożę może to coś da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Na pewno cos da bo metale chłodzone się kurczą a podgrzewane rozszerzają. Fabrycznie wszelkie pierścienie, sworznie itp na wcisk mrożą ciekłym azotem, można tez podgrzać obudowę na jedno wyjdzie. Chyba że tulejki są źle wykonane i nie ma odpowiedniego pasowania wtedy kicha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

a powiedzcie mi jedną rzecz dziś spróbowałem te tuleje stare z obudowy wybić no i już wiem że to tak łatwo nie pójdzie nie mam żadnego palnika ani nic w tym rodzaju żeby obudowę podgrzać a mogę włożyć nowy sworzeń w te stare tuleje czy koniecznie muszę je wymienić na nowe???

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

będzie luz z powrotem. Ja dawałem do tokarza to i on stare zwrotnice dotoczył względem tulejek


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Ja, natomiast musiałem jechać ze zwrotnicami do mechanika na prasę i nawet tam ciężko szło. Wcisnął mi nowe mosiężne i pasowały do ośki bez toczenia czy szlifowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Duży młot,metalowy pręt tak z 70 cm i trzeba co najmniej 3 osoby do tej roboty.Ja nic nie dotaczałem tylko wybiłem stare tuleje,wbiłem nowe,zwrotnice na początku ciężko chodził ale po tygodniu wszystko chodziło lekko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Można naciąć stare brzeszczotem o ile sie da bo nie wiem jak one tam w środku siedzą bo nie rozbierałem tego ale to je osłabi i bedzie lepiej wybić, no i WD40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Brzeszczot po oryginalnych tulejach ślizga się jak łyżwy po lodzie, nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

z Ruskiej stali B) Powinni zrobić taki gatunek. Ruska stal najlepsza :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Temat może iść do zamknięcia gdyż poradziłem sobie z problemem dzięki wszystkim za rady :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    1

Witam wymieniał ktoś tuleje wahacza, jesli tak to jak do niej się dostać bo ja jakoś nie mam pomysłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Jak już to zwrotnicy. :) Wyjmujesz zwrotnicę i próbujesz wybić tuleje,a jak nie to wyciskaj prasą.

 

Wie ktoś ile waży przednia belka bez zwrotnic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    1

No dobra, a jak ma bardzo duży luz na wahaczu, to co mam wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
argoz    0

Musisz wymienic oś i sworzeń. Kolega chciał założyc tulejki ale tokarnia nie bierze ruskiej stali przetopionej z czołgów. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    1

A nie wystarczy sama wymiana tuleji w wahaczu bo dziś byłem w sklepie i w takowe tylko miedziane się zaopatrzyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj