Kazik41

Fendt 308 turbomatik Problem z rewersem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kosti68    17

Jak trafnie napisal MIRRO, jesli pomiaru dokonano za pomoca zarowki, wtedy mozemy liczyc sie z uszkodzeniem wielu inych elektronicznych czesci w ciagniku. Najwazniejsza zasada przy pomiarach: używaj tylko i wyłącznie miernika elektronicznego...w zadnym wypadku żarówek lub innych "świecidełek". :)

Edytowano przez kosti68

Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kazik41    0

Nie Nie panowie pomiary były dokonywane miernikiem :)

Więc sami tej płytki nie zniszczyliśmy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

dalej jednak nie dopowieziales na pytanie, co znaczy "moim zdanie" i jesli mierzyliście to jakie wartosci zostaly odczytane? Niestety mam takie wrazenie, ze porwaliscie sie z "motyka na slonce". Aby dokonac wlasciwych pomiarow trzeba na poczatek wiedziec gdzie dokladnie znajduja sie dane podzespoly, i jakie wartosci powinny byc odczytane w danym miejscu.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6402

A tak wogóle te zniszcenia to Wasza robota czy tak już było. Sami pozbyliście się lakieru czy taka już była. Bo nawet gdyby podrutować kable zniszczenia powinny być mniejsze.Może faktycznie przydałoby się zdjąć osłony i sprawdzić wiązki i gniazda z tyłu kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kazik41    0

Dobra Panowie dosyć tego domyślania się

Może macie jakiś kontakt do jakiegoś mechanika który się na tym zna bo ten sobie nie radzi a nowej płytki mi szkoda...

Mieszkam w okolicach Łomży

Czekam na kontakt

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Po pierwsze potrzebujesz schematy instalacji, bo bez nich to nawet dobry mechanik ci nie pomoże.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałem odgrzać temat, ponieważ mam podobny problem z 312, nie jezdzi do tyłu i blokuje sprzegło, chciałem sie dowiedzieć jak zmienić to manualnie - kluczem, aby jeżdził tylko do tyłu - chodzi tylko o załadunek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6402

Pod nogami powinna być zaślepka w wykładzinie , a pod nią wystawać śruba . Zakladasz na nią klucz, najlepiej nasadkę i zmieniasz kierunek jazdy. Pamiętaj aby zmienić równiez kierunek jazdy na przełączniku przy kierownicy inaczej dalej będzie blokować sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Witam. również podłączę się pod temat. Otóż mam 312 Lsa i dzisiaj podczas pracy jak chciałem zmienić kierunek do tyłu, to sprzęgło zablokowało mi się na samym dole, i zaczęły migać obie strzałki w rytmie 5 szybkich mignięć, krótka przerwa, 6 mignięć, długa przerwa i od nowa. wyłączyłem silnik i stacyjkę, odczekałem chwilę włączyłem i już działało. Powtórzyło się to kilka razy w ciągu dnia. Dodam też, że czasami podczas jazdy do przodu zaczynała migać strzałka do tyłu. Jeżeli bez zatrzymywania się przełączałem przycisk do tyłu i od razu do przodu to wszystko wracało do normy, a jeżeli wcisnąłem sprzęgło to sytuacja z migającymi strzałkami się powtarzała. ktoś potrafi coś podpowiedzieć? A i przypomniało mi się jeszcze że raz się zdarzyło że strzałki migały w rytmie 2 i 1. prószę o pomoc.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fiat666    0

Witam. W jak sposób wymienić ten łącznik pompy (fendt farmer 310 rok 96) , za nic nie dam rady go wyciągnąć, proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaryjr2    0

ja od siebie dodam ze walczylem z rewersem i juz spiesze z mozliwoscia rozwiazania tematu

 

przekaznik 

 

od kierunkowskazow,  chyba on, nie jestem pewien, bo to troche temu bylo. Tata skarzyl sie ze nie ma kierunkow. Wyjalem przekaznik jeden i chyba obok profilaktycznie drugi. Poprawilem luty. Wszystko wrocilo do normy,  kierunki, przedni naped, rewers,  i cos tam jeszcze cos szwankowalo.

 

takze jesli nie nie bylo grzebane w skrzyni to zalecam zrobic przeglad elektroniki/ kurwejebana szmata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
    • Przez Piotrek5685477
      Witam, mam problem z hamulcami w Fendt 310 lsa. Otóż hamulec wpaduje jak gąbka i nie hamuje, ciągnik nie dawał wcześniejszych oznak, brak wycieków. Proszę o szybką pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj