RafalClaastim

New Holland Auto Command czy Power Command?

Polecane posty

bratgarka    2

a zapomniałem o tym pokrętle hehe :). Ale powiem wam tak do transportu ac-pc nie widzę różnicy. Obie skrzynie wysokozaawansowane i za***iste. Na pc już nakręcone2 2700 mth i żadnych problemów. Na drugim PC 22 mth i żadnych problmów na ac 200 mth i tylko ras myślał że jest kombajnem case rotorowym :) ( okazało się że komputer w CNH capital jest jeden do wszystkiego i coś mu się popieprzyło ale było wesoło ( wpuść chłopa od wideł do ac to ci ciągnik na kombajn przerobi )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

CVX ma dwa obiegi oleju a AC ma jeden -zasadnicza róznica.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

z tą "sprawnością" to nic innego jak chwyt marketingowy CNH na który się nabieramy... sami dilerzy w to nie wierzą a jak myślisz, że fendt łapie sprawność przy 40km/h to jesteś w dużym błędzie

Edytowano przez Ginterpol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

przekładnie które wymieniłeś mają automatyczną skrzynię biegów, różniącą się ilością przełożeń którą napędza silnik przez wariator- układ planetarny w którym hydraulika spełnia rolę wariatora znanego z bizona. tak jak by do bizona założyć automatyczną skrzynię biegów i mamy brykę z bezstopniowym napędem haha..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

TTV w Deutzu(to może średni przykład bo to s-matic ZF w dalszym ciągu, nie wiem tylko czy dalej bez możliwości zmiany zakresów w czasie jazdy, co kiedyś ją odróżniało na minus od starego cvx, czy to juz dołożyli).

TTV to Eccom ZFa nie Smatic i zdaje sie ze caly czas nie przelacza zakresow podczas jazdy, czyli kupa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    17

Witam.

Wtrącę wam się do rozmowy i cieszę się że dają nam klientom wybór jaką skrzynię chcemy kupić. Ale Dealer powinien powiedzieć klientowi że słuchaj bezstopniowa skrzynia jest bardziej komfortowa ale też ma większe straty mocy na sile uciągu i tu trzeba wybrać do czego będzie ten ciągnik służył czy tylko do transportu czy do orki a może do jednego i drugiego.

Jeszcze niedawno najmocniejsze modele John Deera można było kupić tylko ze skrzynia Full Powerschift teraz mają do wyboru bezstopniową skrzynię. Tak samo Jest w CNH Na targach w 2011roku w Hanowerze Case pokazało flagowy model Magnum ze skrzynią CVX i chcą wypuścić te ciągniki z tą skrzynią.

Dla wszystkich co tak chwalą te skrzynie zadaje tylko jedno pytanie dlaczego jeśli są tak dobre nie montują ich do największych Case STX 600 I New Holland T9000 odpowiedź jest prosta bo w tych maszynach liczy się tylko i wyłącznie jak największa siła uciągu, a nie komfort przełączania biegów.

Zresztą gdy skrzynia Full Powerschift jest dobrze skalibrowana to te szarpnięcia są nawet miłe w odczuciu bo są dość miękkie i płynne. Ale jak ktoś nie dba o olej, filtry i kalibracje to później piszą i mówią, że tym się nie da jeździć bo szarpie.

Ja mam dwa ciągniki ze skrzyniami Full Powerschift i jestem z tych skrzyń zadowolony pierwsza ma już 6000MTG i jest nadal jak nowa zero raptownego szarpania druga ma 1500 MTG i też jest ok. Ale przynajmniej raz lub dwa razy w miesiącu robię kalibracje zajmuje to ze 2-4 minut i po sprawie.

 

Na koniec dodam że mam kolegę który kupił nowego John Deera 7920 ze skrzynią bezstopniową nawaliła mu dwa lata od kupna oddał ją do serwisu w Jelonku k.Poznania i zapłacił około 65 tyć zł następnie minęło 1,5 roku i znów mu nawaliła. Nie wiem ile musiał zapłacić za drugim razem ale też nie mało i pierwsze co zrobił po naprawie to sprzedał ten ciągnik.

Pozdrawiam

Edytowano przez lukasko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobys    30

Też zamierzam kupić new holland myśle nad tymi dwoma skrzyniami i myśle że postawie na pc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusss
      Holland t7.210 190km 2013r czy pociągnie bezorkowca 3m na trochę górek,gliny piachu?
    • Przez Jakubhhhh
      Witam co może oznaczać błąd 12801 New holland t7 165s 2020r.?
    • Przez iwarucia
      Co oznaczają te błędy , i czy może ktoś ma jakiś schemat ?



    • Przez karol6530
      czy ktos z was usuwał dpf i 
      adblu czy jest różnica w mocy czy jest roznica w mocy czy nic sie nie dzieje z elektronika nie wyskakuja jakies błedy
    • Przez ZetorPower
      Witam mam pytanie do uzytkowników skrzyni power command. Mam ciagnik nowy 25godzin dopiero opisze wczorajszy przypadek, podczas transportu dojeżdzałem do skrzyżowania powoli zmniejszajac biegi az do 12, zeby sie zatrzymac wcisnąłem sprzęgło rewersu nie brałem na luz, odpuszczajac sprzęgło ruszyłem chciałem zmienic bieg na 13  to nie wszedł klikałem dalej tylko ten kwadracik na wyświetlaczu przeskakiwał aż do 16 a biegu nie przełaczał i wyswietlał 12, wruciłem jeszcze raz do12 kwadracikiem i jeszcze raz do góry i już biegi wchodziły normalnie. Ktoś wie o co może chodzić ? Potem juz bylo normalnie nie wiem czy dzwonic po serwis
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj