Polecane posty

andrzej207    0

na rynku jest teraz więcej podróbek niż orginałów ale nieraz i podróba trafi się dobrej "jakości"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

No ja wkreciłem srube zeby tak była tymczasowo. Ale pochodze po sklepach motoryzacyjnych , po składnicach po agromach i moze uda mi sie dopasowac kranik na taki gwint. Najlepiej taki motylkowy. W 3512 mam od nowosci (15lat) i trzyma. Nawet kropla nie ucieknie


Wiesz co sie liczy?????
Szacunek ludzi kierownicy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szudy    0

Ja polecam taki patent,swego czasu mialem go w c-330,sruba ampólowa,i do niej uszczelka z papieru uszczelkowego,lub klingeritu,u mnie to dzialalo przez 3 lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

mój sprawdzony sposób na cieknace kraniki odkrecic kranik rozebrac go zdjac ta zawleczke podkladke i sprezynke nastepnie pasta do docierania zaworów lub do polerowania auta taka scierna zaraz po malowaniu sie ja stosuje na zapylenia i docierac kranik do skutku z 5 min ruszania w lewo i prawo kranik dotarty i nie ma prawa ciec


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil040193    31

Ja mam oryginalną chłodnice przy czym kranik też i w życiu nie widziałem żeby mi z tam tąd woda kapała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obszarnik    3

Wiosną w tym roku wymieniałem kranik paliwa bo się rozszczelnił, przy okazji oczywiście wymieniłem uszczelki i przewód do pompki. Niestety te podkładki uszczelniające coś marnie się zachowują i paliwo przeciska się przez nie. Macie jakieś patenty na zrobienie z tym porządku? Czy można to złożyć na silikonie wysokotemperaturowym?

Edytowano przez Obszarnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodek    0

Przeszlifuj oczka od przewodow na papierze najpierw np 300 potem 800 polozonym na szybie.

jak zauważyłem miedziane podkladki sa zle wykonane przez chonczykow - wyboczone i czasami tez trzeba je tak wyrownać ,a 2 sa za twarde i nie nie odkształcają.

Dawniej byly inne podkładki - z stopem aluminium i te były bardziej miekkie.

Mozna takowe kupic ale sa drogie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Cześć. Orientuje się ktoś jaki jest gwint w tych kranikach? Bo mam w skopany gwint w bloku i muszę go poprawić albo przegwintować na większy rozmiar. Podobno w MF3 są kraniki o większej średnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

10x1 bodajrze


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolniks    0

Witam,

 

Potrzebuję pomocy z kranikiem/zaślepką spustu wody do bloku oraz chłodnicy.

 

W ostatnim miesiącu testowałem dwa kraniki, bo podobno do bloku i chłodnicy są różne, ale jeden i drugi miał za dużą średnicę gwintów.

Śrub żeby to zaślepić też mi nie dopasowali, bo nie mam oryg.

 

Proszę o pomoc jakiej długości/średnicy/gwintu mają być kraniki lub śruby.

 

Chodzi o Ursusa MF 255.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    37

Kupiłem już 6 nowych kraników od spustu płynu z bloku i chłodnicy i każdy cieknie, rozbierałem je próbowałem docierać pastą 0 ale to nic nie dało, tak samo jak złożenie na smarze i założenie więcej podkładek aby sprężyna mocniej docisła ten stożek ale nic to nie pomaga w dodatku to nie tylko cieknie z otworu tylko też spodem ze stożka, macie jeszcze jakieś sposoby

Edytowano przez kapec22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Zakręć na pakuły.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zaklej poksyliną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    82

W c-330 w bloku i chłodnicy jest tak sam gwint z tym że jest to gwint stożkowy M10x1 tak samo na kraniku. Trudno znaleźć taki gwintownik i narzynke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Nie ma co szybka podpowiedź blisko 2 lata.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Czy można wymienić w kraniku tylko sam drążek z tym stożkiem i sprężynką?Bo mi przecieka, a nie mogę całego wymienić bo zetlał gwint, próbowałem kluczem i młotkiem postukać ale nie ma szans.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Jak nie potrzebujesz często wody spuszczać to po prostu lekko puknij mu młotkiem od góry w ten drążek i przestanie ciec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

wyjmujesz zawleczkę i wymieniasz, ja mam złożone na kleju do gwintu i nie cieknie a jak bym spuszczał płyn to się wykręca cały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

to kupię nowy kranik zdejmę zawleczke i wyłożę ten drążek i przełożę do starego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9

Witam.

Czy są produkowane jakies kraniki ktore nie wymagaja zadnych ingerencji przed montazem?

Zalozylem nowy z zenox'a i puszcza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Smarowniczki.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qkohe155    5

Siema, zaczął mi ciec kranik w Zetorze 7211 a po doświadczeniu z C-355 i Bizona wiem że odkręcanie na siłę potrafi wyrywać tulejkę z chłodnicy(tam wkleiłem na dwuskładnik i trzyma), ale czy macie jakiś sposób żeby wykręcić bezproblemowo? Podgrzać go palnikiem jak śruby czy coś?

A co do samych kraników to ja wodę mam aby w Bizonie i tam po wyrwaniu mam wklejony od MF i jest święty spokój. W ciągnikach wolę nie ruszać ich puki nie muszę, bo dzisiaj robią takie dziadostwo, że chyba lepiej śrubę wkręcić bo do wymiany płynu i tak zdejmuje przewód gumowy przy chłodnicy i przy okazji płuczę układ. Aby jestem ciekawy że zwykłe krany do wody w sieci umieją zrobić porządne bo by ludziom w domach ciekło.
A co sądzicie o kranikach z firmy Morga: https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/ursus-c-330/uklad-chlodzenia-c-330/kranik-spustowy-wody-morga-80002901-950118.html , bo te do paliwa mają bardzo dobre opinie a z innymi jest taki cyrk jak przy tych od wody?

Edytowano przez qkohe155
literówka i poprawa składni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez flywin
      Witam w tamtym roku w Marcu robiłem Kapitalny Remont Silnik w MF235 mianowicie zaczyna mi ciec paliwo z 1 wtrysku od paliwa.
      mianowicie na takiej dużej Nakrętce bodajże na Klucz 30 i także cieknie z króćca plastikowego przewodu do pompki ręcznej, chodź jak i na wtryskach nowe podkładki miedziane , jak i na pompce są nowy uszczelniacz gumowy
       
      czemu to przecieka?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj