Skocz do zawartości

Polecane posty

Gimo    0

Z tym złączem to normalka w każdym masseyu chyba przy moim 3085 wyskoczyło podczas wywracania i cała przyczepe zabrudził olejem i to na dodatek nową.I gdyby tylko nie te drobne usterki to super ciagniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

gimo ile ty masz w końcu ciągników??


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemek99    27

MF 6400 chodzi mi o silnik 145 km albo 155 jakie są ceny , jakie ma standardowe wyposażenie , czy są wytrzymałe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor846    0

ja posiadam mf6485 ma on 155 km a ja mam 250 ha i polcam serie 5400 bo 60 ci sie tam zanudzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    234

Tak dla sprostowanie 6485 ma 160 km . Nawiazujac do tematy posiadamy 2 ciagniki seri 6400 powiem krótko, jak na razie złego słowa nie mozna powiedzieć spisuja sie swietnie .

W razie pytań zapraszam na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    39

@igor846

Spojrzałeś na datę kiedy był ostatni post pisany? No właśnie, po co odgrzebywałeś ten temat?


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1523

panowie, odgrzeje kotleta, mialem nowy temat zakladac ale na razie sie powstrzymam, a mianowicie szukam opini o MF serii 64XX a dokladniej np. 6465, co to za maszynki ? jak z awaryjnocia ? spalaniem, uciagiem , szukam uzywki po 2004 roku, ciagnik ma byc glownym do orki, agregatu transportu z dwiema 8 ton przyczepami, do prasy i tura, polecacie ten model ? Czy moze szukac czegos innego w podobnej mocy ? Johna np. 6420 czy moze DF ? , fenda wyluczam z powodu ceny, choc john tez cenowo mnie przeraza troche. W cenie johna  z 2002 roku mozna znalesc MF z 2006, a 4 lata tez ciagnik nie stal.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karolas123
      Witam, panowie czy są jeszcze jakieś filtry na hydraulice mf 6255? Znalazłem 3 na zdjęciach, instrukcja pokazuje na obrazkach jeszcze jakiś filtr podobny do puszkowego ale sam wkład, u mnie go chyba nie ma, bo nie mogę znaleść.



    • Przez jk33
      Witam ,mam pytanie czy może mi ktoś kto ma katalog części do MF6245 podać numer katalogowy tej rurki widocznej na foto a dokładnie chodzi mi o samo kolanko. Jest to rurka łącząca filtr olejowy w plastikowej obudowie z chyba tym dużym białym metalowym nie przyglądałem się dokładnie ale raczej nie łączy się ona bezpośrednio z blokiem skrzyni. Pech chciał jak na 13tego przystało że zawadziłem o korzeń i się urwała, z góry dzięki.




    • Przez makel9
      Witam jak w temacie, z góry zaznaczam, że olej to agrifarm stou 10w30 fuscha.
      A więc tak, manetka rewersu  w pozycji neutralnej a ciągnik delikatnie ciągnie do przodu (na zimnym oleju, na ciepłym jest trochę lepiej)  że ciężko włącza się biegi a zwłaszcza 4.
      na początek kalibracjia i bez zmian następnie odłączone zostały rurki doprowadzające olej na kosz i też  bez zmian, potem został spuszczony olej zapalamy ciągnik i jest wszystko ok nie ciągnie biegi wchodzą idealnie , wlałem olej  ale zaślepiłem  przewód ssący od mikropompki tej z przodu i też jest git a wiec czy olej nie odpowiedni i skleja tarczki czy jest coś o czym nie wiem, czy one po prostu tak mają ??? dodam że obroty na wyjściu skrzyni hydraulicznej na luzie to ok 150 obrotów na zimnym olej na ciepłym ok 70 obrotów z zaślepiony przewodem ssącym 0
      pozdrawiam
       
    • Przez Peron
      Witam. 
      Jaką macie opinie o ciągnikach tej serii? Szukam ciągnika ciężkiego, do ciężkich narzędzi z tyłu, moc ok. 150 km jest dla mnie wystarczająca. Do tej pory z tymi maszynami pracował ciągnik o mocy ok. 130 km (6 cylindrów). Jeśli chodzi o moc, to sobie radził ok, ale jest niestety zbyt lekki, nawet dociążanie przodu niezbyt pomaga. Po prostu szkoda mi trochę katować ciągnika. 
       
      Czy ogólnie ciągniki serii 82xx to maszyny godne polecenia? Perkins daje radę? Po ilu motogodzinach sypie się skrzynia? To taka sama skrzynia, jak w 6180 6280? Bać się przebiegu rzędu 7-8 tys MTH?
       
    • Przez macko25
      ostatnio jak robiłem orki zimowe to podnośnik zaczął mi nie trzymać na jednym poziomie bez przerwy podnosił opuszczał i orka taka nierówna mi niewychodziła a diody na panelu bez przerwy mrugały czy ktoś miał taki problem
×