RycerzNocy

Gdzie nie kupować belarusa

Polecane posty

RycerzNocy    0

nie polecam kupowania belarusów z Kobylnicy za mtz 952.3 euro2 chcą 110tyś :blink:

 

może jeszcze gdzieś są tacy gdzie chcą nie wiadomo ile za belarusa nowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ta cena nawet na 1025.3 za wysoka. Może podali ci cenę katalogową. Ja jak pytałem się o Belarusy to mi mówili cenę katalogową, ale później od razu mówił że cena sprzedaży jest o jakieś 10 tys niższa i tak za 820 na krzyżaku chcieli 74tys. też za dużo, ale to tak przy okazji pytałem jak chciałem od nich ofertę do mgr (Agrohandel w Woźniakowie). Wiem, że jak bym miał kupować to by jeszcze zjechali. Może u ciebie też tak było. Trzeba podejść rozmownie do sprawy :)

 

Mogłeś np. pokazać im ceny na allegro, bo przecież nikt tam ci nie karze kupować na siłę.

 

 


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    74

specjalnie dają takie ceny żeby potem stwierdzić "i tak dużo panu zeszliśmy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

Prawda @kris82. Potem klient cieszy się "ile to wytargował", "jak to tanio kupił". Ale poza ceną dilerzy potrafią "ogołocić" ciągnik z zaczepów, obciążników, itp.- także można i "standardu" nie dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Belarusy przyjeżdżają z minska zatankowane a jeden rolnik od którego ciągnik kupowałem to opowiadał że jak jeździł tam Belarusem po placu to mu zgasł bo paliwa zabrakło. Nie wiem czy to składnica czy gdzieś po drodze ale ostatnio był Zetor który tylko zjechał z lawety i zgasł a w zbiorniku dno widać. Czyzby komuś z kalisza się przydało troche ropy?

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

A właśnie ? Jak to jest z zaczepami w nowych belarusach ? Bo są oferty sprzedaży z górnym dolnym , z belka , a są też takie tylko z zaczepem na belkę - czy to oszustwo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian1025    56

jak masz monoblok to masz zaczep górny transportowy i dolny rolniczy a jak ten słabszy podnosnik na jeden tłok to są inne gięgła dolne i do nich przyczepiany jest zaczep na belce....chociaż zdarzają sie i wersje mieszane..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

dobrze mówisz i dodatkowo do tego słabszego podnośnika jest zaczep Hitch, taki haczyk mały :lol: do jednoosiowych.

 

Ale w jednej firmie widziałem przy jedno tłokowym podnośniku bez tego przy belce tylko zwykły dolny zaczep + automat górny.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

U mnie były zaczepy: dwa dolne ( na "bolec", i ten "hakowy"), i zaczep na belce wpinanej w ramiona TUZ. Górny, ten nad WOMem, dokupiony oddzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

Teraz ze wszystkim trzeba uważać bo potrafią tak wydymać że nie będziesz o tym wiedział i jeszcze będziesz się cieszył ;[


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    30

u nas mówił,że jak na krzyżaku to szerokie gumy i komplet zaczepów

a jak stożek to nie ma zaczepów,i wąskie gumy bez możliwości zmiany na szesze i jakby jakoś sie dało gumy zmienic i zaczepy dokupić to wyjdzie tyle samo co krzyzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

Jakiś czas temu dzwoniłem do dilera, i tak Belarus820:

 

- bez kabiny na stożku, wąskie ogumienie- ok. 50tys.

- z kabiną, na stożku, wąskie ogumienie- ok. 60tys.

- z kabiną, na stożku, szerokie ogumienie- ok. 70tys.

- kabina i krzyżak- 70tys. z hakiem

 

Obecnie krzyżak dużo droższy od stożkowego na szerokich gumach nie powinien być.

Edytowano przez Indiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian1025    56

a za 1025.2(z wypozażeniem prawie wszystko co możliwe na masce metalowej) chcieli 88 tyś. brutto.

Chyba dobra cena? co nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomal17    0

Indiana do którego dilera dzwoniles bo też rozglądam się za tym modelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Jakiś czas temu dzwoniłem do dilera, i tak Belarus820:

 

- bez kabiny na stożku, wąskie ogumienie- ok. 50tys.

- z kabiną, na stożku, wąskie ogumienie- ok. 60tys.

- z kabiną, na stożku, szerokie ogumienie- ok. 70tys.

- kabina i krzyżak- 70tys. z hakiem

 

Obecnie krzyżak dużo droższy od stożkowego na szerokich gumach nie powinien być.

 

 

 

10Tys za szersze gumy?!!! - chyba ich poj***o :blink:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Mimo wszystko to za wiele jak na Belarusa

 

A te schody to chyba sami w PL odkręcają żeby móc jeszcze więcej zedrzec z naiwnego klijęta ;[

 

Osłony? a ile one mogą byc warte po 100zł/szt :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RycerzNocy    0

Powiedzcie co powinien mieć kompletny belarus mtz 952.3 euro II i ile powinien kosztować bez gwarancji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

@MgrLukash tam jest "około 70" ;) nie pamiętam ile dokładnie, wiem że poza szerszym ogumieniem mają obciążniki 450kg, a tamte chyba 200kg, i osłony na boki silnika. Przypuszczam, ze tam różnica kliku tysięcy jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

Może :P

Ale ja tak patrzę po allegro to cos te bliskowschodnie ciągniki podrożały :o

 

A niektóre oferty wręcz powalają ceną:

http://otomoto.pl/belarus-mtz-920-3-3-A2451.html

http://otomoto.pl/belarus-mtz-952-3-2-A2454.html

za tą cene co chcą można mieć http://allegro.pl/belarus-mtz-1025-3-1025-105km-najlepsza-cena-i1453980403.html tego mtz oni chyba chcą zarobić na rolniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

Firma Grand ma przystepne ceny tak na "oko". Nie reklamuje, pisze co widze po allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Ale u nich też poszły do góry o kilka tys <_<

 

@tomach001 niewiele dokładając można już miec zachodni ciągnik :lol:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj