Skocz do zawartości
RycerzNocy

Gdzie nie kupować belarusa

Polecane posty

RycerzNocy    0

nie polecam kupowania belarusów z Kobylnicy za mtz 952.3 euro2 chcą 110tyś :blink:

 

może jeszcze gdzieś są tacy gdzie chcą nie wiadomo ile za belarusa nowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Ta cena nawet na 1025.3 za wysoka. Może podali ci cenę katalogową. Ja jak pytałem się o Belarusy to mi mówili cenę katalogową, ale później od razu mówił że cena sprzedaży jest o jakieś 10 tys niższa i tak za 820 na krzyżaku chcieli 74tys. też za dużo, ale to tak przy okazji pytałem jak chciałem od nich ofertę do mgr (Agrohandel w Woźniakowie). Wiem, że jak bym miał kupować to by jeszcze zjechali. Może u ciebie też tak było. Trzeba podejść rozmownie do sprawy :)

 

Mogłeś np. pokazać im ceny na allegro, bo przecież nikt tam ci nie karze kupować na siłę.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris82    4

specjalnie dają takie ceny żeby potem stwierdzić "i tak dużo panu zeszliśmy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    7

Prawda @kris82. Potem klient cieszy się "ile to wytargował", "jak to tanio kupił". Ale poza ceną dilerzy potrafią "ogołocić" ciągnik z zaczepów, obciążników, itp.- także można i "standardu" nie dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Belarusy przyjeżdżają z minska zatankowane a jeden rolnik od którego ciągnik kupowałem to opowiadał że jak jeździł tam Belarusem po placu to mu zgasł bo paliwa zabrakło. Nie wiem czy to składnica czy gdzieś po drodze ale ostatnio był Zetor który tylko zjechał z lawety i zgasł a w zbiorniku dno widać. Czyzby komuś z kalisza się przydało troche ropy?

Edytowano przez UrsusCzesio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1475

A właśnie ? Jak to jest z zaczepami w nowych belarusach ? Bo są oferty sprzedaży z górnym dolnym , z belka , a są też takie tylko z zaczepem na belkę - czy to oszustwo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian1025    55

jak masz monoblok to masz zaczep górny transportowy i dolny rolniczy a jak ten słabszy podnosnik na jeden tłok to są inne gięgła dolne i do nich przyczepiany jest zaczep na belce....chociaż zdarzają sie i wersje mieszane..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

dobrze mówisz i dodatkowo do tego słabszego podnośnika jest zaczep Hitch, taki haczyk mały :lol: do jednoosiowych.

 

Ale w jednej firmie widziałem przy jedno tłokowym podnośniku bez tego przy belce tylko zwykły dolny zaczep + automat górny.

Edytowano przez Junkers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    7

U mnie były zaczepy: dwa dolne ( na "bolec", i ten "hakowy"), i zaczep na belce wpinanej w ramiona TUZ. Górny, ten nad WOMem, dokupiony oddzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

Teraz ze wszystkim trzeba uważać bo potrafią tak wydymać że nie będziesz o tym wiedział i jeszcze będziesz się cieszył ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    2

u nas mówił,że jak na krzyżaku to szerokie gumy i komplet zaczepów

a jak stożek to nie ma zaczepów,i wąskie gumy bez możliwości zmiany na szesze i jakby jakoś sie dało gumy zmienic i zaczepy dokupić to wyjdzie tyle samo co krzyzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    7

Jakiś czas temu dzwoniłem do dilera, i tak Belarus820:

 

- bez kabiny na stożku, wąskie ogumienie- ok. 50tys.

- z kabiną, na stożku, wąskie ogumienie- ok. 60tys.

- z kabiną, na stożku, szerokie ogumienie- ok. 70tys.

- kabina i krzyżak- 70tys. z hakiem

 

Obecnie krzyżak dużo droższy od stożkowego na szerokich gumach nie powinien być.

Edytowano przez Indiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian1025    55

a za 1025.2(z wypozażeniem prawie wszystko co możliwe na masce metalowej) chcieli 88 tyś. brutto.

Chyba dobra cena? co nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Jakiś czas temu dzwoniłem do dilera, i tak Belarus820:

 

- bez kabiny na stożku, wąskie ogumienie- ok. 50tys.

- z kabiną, na stożku, wąskie ogumienie- ok. 60tys.

- z kabiną, na stożku, szerokie ogumienie- ok. 70tys.

- kabina i krzyżak- 70tys. z hakiem

 

Obecnie krzyżak dużo droższy od stożkowego na szerokich gumach nie powinien być.

 

 

 

10Tys za szersze gumy?!!! - chyba ich poj***o :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    16

To nie tylko opony, bo zaraz większe obciążniki, schodki z prawej strony, zabudowa maski itp.

Edytowano przez ROLNIK7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Mimo wszystko to za wiele jak na Belarusa

 

A te schody to chyba sami w PL odkręcają żeby móc jeszcze więcej zedrzec z naiwnego klijęta ;[

 

Osłony? a ile one mogą byc warte po 100zł/szt :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RycerzNocy    0

Powiedzcie co powinien mieć kompletny belarus mtz 952.3 euro II i ile powinien kosztować bez gwarancji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    7

@MgrLukash tam jest "około 70" ;) nie pamiętam ile dokładnie, wiem że poza szerszym ogumieniem mają obciążniki 450kg, a tamte chyba 200kg, i osłony na boki silnika. Przypuszczam, ze tam różnica kliku tysięcy jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

Może :P

Ale ja tak patrzę po allegro to cos te bliskowschodnie ciągniki podrożały :o

 

A niektóre oferty wręcz powalają ceną:

http://otomoto.pl/belarus-mtz-920-3-3-A2451.html

http://otomoto.pl/belarus-mtz-952-3-2-A2454.html

za tą cene co chcą można mieć http://allegro.pl/belarus-mtz-1025-3-1025-105km-najlepsza-cena-i1453980403.html tego mtz oni chyba chcą zarobić na rolniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    7

Firma Grand ma przystepne ceny tak na "oko". Nie reklamuje, pisze co widze po allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Ale u nich też poszły do góry o kilka tys <_<

 

@tomach001 niewiele dokładając można już miec zachodni ciągnik :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×