Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pavvelek

Zetor 10145 nie chodzi na jendym cylindrze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Pavvelek    1

Panowie mam taki problem, gdy odpalam zimny silnik odpala jakby na jednym tłoku jak już odpali na wolnych obrotach chodzi na 3 cylindrach(sprawdzałem odkręcając po kolei rurki wtryskowe) Jednak na wysokich obrotach chodzi na wszystkich cylindrach( sprawdzałem tak samo odkrecając rurki i była reakcja). Jak jest na niskich obrotach z komina idzie siwy dym jednak jak odkręce rurke od tego co nie chodzi dym praktycznie znika, i widać minimalnie taki czarny czyli taki jak chyba powinien być.I na tych niskich obrotach tak troche klapocze. dodam że zdejmowana była głowica, ustawiane zawory i robiona pompa. Więc jaka może byc tego przyczyna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wtryskiwacz leje to jedyna przyczyna innej nie morze być odkręć i daj żeby wymienili końcówkę,

najlepiej weź wszystkie 4 żeby sprawdzić czy dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavvelek    1

zacznę jednak chyba od ponownego ustawienia zaworów i sprawdzenia wtrysków gdyż to jest najprostsze i sam mogę zrobić. Jak nic nie pomoże to odwiozę pompę do gościa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pavvelek    1

Już po problemie. Trochę to dla mnie dziwne ustawiłem tylko jeszcze raz zawory, ale nie były one jakoś bardzo rozkalibrowane. Odpaliłem i ciągnik chodzi jak zegarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
    • Przez Atari
      Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
×