Zaloguj się, aby obserwować  
Pavvelek

Zetor 10145 Słabe ciśnienie po remoncie

Polecane posty

Pavvelek    1

Witam. Panowie w moim zetorze po kapitalce mam słabe ciśnienie na zimnym ok 1.5 atm.zegar jest sprawny na rozgrzanym do zera spada. Dodam że pompa jest nowa i sprawdzona, zawór otwiera sie przy 5atm, nie gubi ćisnienia na pompie wtryskowej ani turbinie, również nie jest przyczyną tzw bąk gdyż przekładałem od sąsiada który miał sprawnego. Na wale wszystkie korki są . Dodatkowo chyba z tego powodu zawieszał mi się zawór gdyż na klawiaturze nie dochodzi olej, przynajmniej po kilku minutowej pracy silnika w ogóle tam nie dotarł. Tak więc moje pytanie do was co może być przyczyną i w jaki sposób sprawdzić na czym gubi to ciśnienie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przyczyn morze być wiele to zależy czy był szlifowany wał i panewki były wymieniane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavvelek    1

Tak wał był w nim szlifowany czyli panewki też były nowe. Dzisiaj go odpaliłem pokazywał 1.5 atm pochodzil z 10 minut wzrosło do 1.8. I ciekawi mnie bardzo dlaczego miedzy małymi obrotami a duzymi różnica w ciśnieniu jest nieznacząca bo może 0.1-0.2 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z takim przypadkiem się jeszcze nie spotkałem skoro wał był szlifowany a ciśnienia nie ma

a przed szlifowaniem wału jakie ciśnienie było?? trudny przypadek morze niedokręcona

rurka od pompy, a kto robił kapitalkę morze panewki źle dobrane sprawdzałeś luz na wale jak założyliście panewki. Jak robiłem kapitalke zetora 8011 to dałem wał do szlifu koleś na wale zrobił jedną kreskę i dał mi powiedział ze to pierwszy szlif kupuje panewki i zakładam a tam luz większy niż przedtem jak potem mierzyłem to stara panewka była większa od nowej co się potem okazało kolesiowi mazak przestał pisać i nie dał rady zrobić a ktoś inny mi wał wydawał. A do tematu robię kapitalkę

c330 silnik ma 10000 motogodzin zawożę wał do szlifu a koleś mi mówi co ja chce szlifować przecież to nominał a silnik z 1970 roku i nic nie robione przy nim tuleje nawet nie dało się ruszyć wszystkie szlifierką trzeba było rozcinać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    1

ja miałem podobnie a przyczyną był wyrobiony na ośce filtr oleju ten co się tam kręci i tam uciekało ciśnienie

kupiłem nowy z kopułką taki że dwa wymienne i pomogło jak było cośnienie 1-2 teraz 4-6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

umnie w 12145 na ciepłym łapie ledwie 1 atm. i sie nieprzejmuje tym, somsiad ma 1012 i też ma takie małe ciśnienie robi nim już kilka lat po remoncie i nic sie niedzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj