Polecane posty

lipka    0

Witam.Chciałbym uszczelnić siłownik obrotowy w nujn 100 czy ktos moze to rozbierał lub posiada katalog do takiego sprzetu proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lipka    0

A mógłbyś mi go zeskanować ?lub zdjęcia porobić i mail'em przesłać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

nie wiem czy skaner ruszy, ale jak ruszy to zamieszczę link gdzie to umieściłem

a wymiary tych uszczelniaczy to jutro napiszę w tym temacie

Edytowano przez prometeusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadman    0

Uszczelnienie jest banalnie proste wystarczy odkręcić te dekle na końcach siłownika obrotu uważaj na olej i obrócić ramieniem do momentu aż siłownik z uszczelnieniami się pokaże z drugiej strony to samo, mam nadzieje że pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvelektronik    24

Witam Od jakiegoś czasu przeglądam forum ale teraz dopiero pisze. Niedawno tata zaczął remont ładowacza jak w temacie z tym że jest to model z kołami, ładowacz użytkowany w małym gospodarstwie 7h i pojawiło się kilka problemów,

-woda w zbiorniku

-pieniący się olej (będziemy wymieniać wkrótce)może to pomoże.

-słaby udźwig (uszczelniacze w siłownikach od podnoszenia wymienione)

teraz chciałem prosić o pomoc jeśli ktoś wie jak ma była oryginalna pompa w tym modelu(ładowacz kupiony z PGR-u)

parametry tej pompy

Może ktoś ma instrukcje do tego modelu.

Na co zwracać uwagę przy dalszym remoncie.

 

Z góry dziękuje za pomoc

 

Połączony

Edytowano przez Hvelektronik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    66

ja mam zalożona ta od cyklopa.... a olej sie pieni bo gdzies pcha powietzre albo wode w uklad.... ja wyrzucilem filtr ten przy zaworze bo to on wlasnie cos mi pieprzyl tylko terz musze czesto spuszcxac olej caly i go przelewac przez sitko aby pompy nie zajechac:0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oryginalnej pompy nie dostaniesz, była to najczęściej pompa wirnikowa 20 litrowa, najlepiej to załóż tą od cyklopa razem z przekładnią. Trochę danych znajdziesz w necie o tym ładowaczu.

Fota metryczki oryginalnej pompy

85257266842817902841.jpg

 

Co do udźwigu to sprawdź ciśnienie.

Sprawdź też działanie filtra szczelinowego w zbiorniku o ile jeszcze w nim jest.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvelektronik    24

Bardzo Dziękuje za porady i zdjęcie tabliczki pompy. Filtr zostanie sprawdzony, natomiast co do ciśnienia oleju to będzie problem muszę zakupić manometr no i jakoś go wpiąć. Jaka wartość ciśnienia w układzie jest prawidłowa? Na rozdzielaczach są dwie śrubki regulacyjne (wiem pewnie nie ruszać )ale do czego służą.

W tym momencie pompa jaka jest założona to PZ100T przez reduktor który zwiększa obroty cztery krotnie parametrów tej pompy nie mam. Jeśli pompa była by uszkodzona to mamy nową z starych zapasów ale to model PZ63t też brak paramentów zastanawiam się czy wazie czego ie podejdzie do tego ładowacza.

Znalazłem instrukcje obsługi po czesku do ładowacza nujn-100 ale tego zaczepianego na podnośnik jak coś to wrzucę na forum.

Edytowano przez Hvelektronik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Woda do oleju dostaje się jeżeli stoi na deszczu przez zębatkę obrotu w dół przez łożyska do zbiornika

3 lata temu kupowałem pompę do nujna produkcji Tuchola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mocowaną do oryginalnej przekładni? :blink:

Znalazłem też drugą pompę z tego ładowacza o identycznej budowie ale o innych parametrach. Obroty 2500, wydajność 60 litrów, metryczka słabo czytelna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Przekładnie mam zakładana na wałek podobnie jak u trola ale większa

A pompa to była huba ta ale nie jestem pewny

http://sklep.hylmet.....html?cPath=9_8

ale lepiej sprawdź wymiary

zdjęcia będa w galeri

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oryginał wygląda inaczej , wstawię fotę pompy od strony mocowania za jakiś czas, a ta Twoja na wygląd pasuje do przekładni współczesnych.

Tak czy inaczej oryginałów nie polecał bym, zębate są o niebo doskonalsze.

Zdjęcie oryginalnej :

05812325894255202998.jpg

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Wstawiłem zdjęcie takie jakie miałem

ja kupiłem z taka przekładnia ładowacz i nie wiem czy to jest oryginalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W zasadzie tylko @Hvelektronik chciał poznać oryginał, ale niestety ich żywotność była nikła, a katalogu nie mam by to jakoś udokumentować.

Komu dziś zależy na tym czy to oryginał czy jakaś adaptacja, maszyna ma pracować i tyle ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Hvelektronik ja mam założoną od cyklopa razem z przystawką napędowa i śmiga aż miło. :P Co burzącego oleju to rozbierz filtr olejowy w zbiorniku o ile jeszcze jest i wywal o 1/4 blaszek z tego filtra bo pompa nie może zaciągnąć oleju i mieszając olej w pompie z powietrzem i tak się dzieje ze olej się pieni no i wolno podnosi. :o Przerabiałem ten temat tak jak opisałem i śmiga aż miło. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wywalać blaszki z filtra?? To może od razu niech wywali cały filtr!

Mam oryginał nie kombinowany i olej hydrauliczny bez problemu przepływa przez niego zatem nie ma co z tym kombinować, a pienić się może choćby z racji pomieszanych olejów w zbiorniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafal4610
      Witam. W mojej pompie w opryskiwaczu kończą sie łożyska i uszczelniacze. Tak na szybko próbowałem odkręcic śruby i lipa. Pompa od nowości nie rozbierana (ponad 20 lat ) i śruby nie chcą drgnąc. Na dodatek są na śrubokręt co też utrudnia sprawe. Macie jakieś sposoby na rozbiórke takiej pompy?
    • Przez frytass
      Cześć! Kilka tygodni temu kupiliśmy Ursusa 914 z 1989 i teraz poprawiamy go trochę wizualnie i przy okazji wymieniamy to co zepsute do około. Do rzeczy... chcemy wymienić koło pasowe na wale z przodu silnika. Niestety po zapięciu biegu silnik dalej się obraca tak jakby sprzęgło nie trzymało w ogóle i nie mogę odkręcić śruby która trzyma koło. Przed rozkręceniem przodu ciągnik normalnie jeździł i nie wykazywał zużycia sprzęgła. Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z taką maszyną i nie mam pojęcia czy tak ma być czy sprzęgło jest do wymiany czy co? 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
    • Przez Maniek11001
      Witajcie koledzy .  Mam pytanie do posiadaczy Reni którzy robili juz remont silnika w swoim statku. Mianowicie chodzi mi o koszt naprawy silnika ( dolu) góra zrobiona na wiosnę. I czy u was też tak ciężko chodzi dźwignia od sprzegla? ( linka nowa ) czy da się to jakoś wyregulowac? 
      Renault caly mechaniczny, 
      Proszę i dziekuje za odp 
      Pozdrawiam 

    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj