mar

John Deere 6120

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mar    0

Witam, przymierzam się do zakupu ciągnika o mocy ok 80 KM głównie do opryskiwacza, co polecacie czy JD 6100, 6120 czy może innych marek np fergusona ? Rok ok. 1998-2003 ? Jak się sprawdzają JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Ja bym Ci kolego JD odradzał to prawda że są komfortowe i rzadko się psują ale jednocześnie są dość paliwożerne a każda naprawę musi robić serwis przy drogich częściach to każda usterka drogo wychodzi... Tak więc na dłuższą metę te ciągniki są drogie w eksploatacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

To co byś polecił ?-niepaliwożernego i serwisoniewymagającego ?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

No właśnie w tym problem...

Większość marek obecnie już wymaga serwisu a więc trzeba się zorientować gdzie on jest najtańszy i oczywiście też który jest najszybszy czy do którego będzie najbliżej bo to ważne

 

Co do oszczędności to Perkinsy w moim mniemaniu są bardzo oszczędne więc może coś z tą jednostką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dayba    0

Posiadam JD 6120 85 km 2003 Rok 4000 mtg z ładowaczem . Jak na tą moc ogromne spalanie części kosztują troszkę więcej niż do innych Ciągników . Serwis za godzinę pracy bierze 105 zł + dojazd .

I z chęcią mogę Ci go sprzedać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

szybka reakcja dayba :) to ile spala taki ciągnik w jakiej robocie ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHT5040    0

az nie che mi sie sie wierzyc ze moze az tak duzo palic moze ktos podac przelicznik ile litrow na godzine moze spalic.Sasiad ma od nowosci takiego john deera ma teraz 8500 tys mtg i od nowosci byla tylko pompka paliwowa zmieniana i bardzo poleca ten ciagnik i wlasnie zasntanawiam sie nad kupnem takiego jaska.

Edytowano przez NHT5040

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    17

Ciągniki serii xx20 to bardzo idiotoodporne jednostki. Filtry, oleje zmienisz sam wg wskazań godzin pracy. Jeśli coś wyskoczy w trakcie eksploatacji wyświetli kod i po tym dochodzić. Silnik taki jak w moim 57, moc porównywalna do polskiej czwórki, spalanie w przeliczeniu na jednostkę powierzchni 1/3 mniejsze(przynajmniej u mnie). Maszyny pozostały te same. Co do filtrów do przykładowo oleju silnikowego 40 zł, oleju hydraulicznego(taki sam jak do NH TSA) 160 zł, paliwa 70zł, powietrza bezpiecznik + główny 200zł. Jeśli będziesz jechał oglądać, wejdź na konedate i zobacz jakie powinien miec wyposażenie i wedle tego targuj cenę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj