Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dzarjan8111

Usczelniacze na zaworach 385

Polecane posty

dzarjan8111    5

czy w c 385 na zaworach tulejkach zaworów ssacych powinny znajdowac sie uszczelniacze?? oddałem głowice do regeneracji i po złozeniu silnika i uruchomieniu rozwaliło wszystkie uszczelniacze , powodem było chyba to ze w c385 są inne talerzyki (całosciowe) niz np w 912( składane) i te sa krótsze a tamte dobijaja do uszczelniaczy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    1

Jeżeli źle mówię to mnie poprawcie ale chyba były dwa rodzaje głowic z uszczelniaczami i bez.

Edytowano przez misio2614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

W oryginale 385 nie miała uszczelniaczy. Być może jest tak jak piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzarjan8111    5

Załozyłem je drugi raz tym razem z nowymi talerzykami i obsadkami zatrzasków , odpaliłem i ......... uszczelniacze znów sie posypały :/ i nie wiem juz co teraz, czy założyc bez nich ? dodam ze zawory i prowadnice sa nowego typu od turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

koledzy mam taki problem z ursusem C-385 mianowicie beże troche oleju , i czasem jak pochodzi na wolnych obrotach to po przygazowaniu strasznie zakopci, głowica była robiona już kilka lat temu ,a tłoki i tuleje w tamtym roku i ich po wymianie było tak samo jak przed czyli czasami lubi sobie trochu zakopcić, czy to może być wina głowicy?? olej może dostawać sie przez zawory do komory spalania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artichoke    0

Teoretycznie jest taka możliwość dotania sie oleju do komory spalania wlaśnie przez zawór ssący. tylko ze to musiały by być bardzo wyrobione prowadnice zaworów. efekt moze zwiekszac zapchany filtr powietrza. wówczas robi sie duze podcisnienie w kolektorze ssącym i może zasysać odrobine oleju z klawiatury. proponowałbym sprawdzić filtr powietrza a nastepnie szukac przyczyny w głowicy bądź w pierścieniach. jesli sie myle niech ktos mnie poprawi. pozdrawiam

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×