Zaloguj się, aby obserwować  
dzarjan8111

Usczelniacze na zaworach 385

Polecane posty

dzarjan8111    271

czy w c 385 na zaworach tulejkach zaworów ssacych powinny znajdowac sie uszczelniacze?? oddałem głowice do regeneracji i po złozeniu silnika i uruchomieniu rozwaliło wszystkie uszczelniacze , powodem było chyba to ze w c385 są inne talerzyki (całosciowe) niz np w 912( składane) i te sa krótsze a tamte dobijaja do uszczelniaczy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

Jeżeli źle mówię to mnie poprawcie ale chyba były dwa rodzaje głowic z uszczelniaczami i bez.

Edytowano przez misio2614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

W oryginale 385 nie miała uszczelniaczy. Być może jest tak jak piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Załozyłem je drugi raz tym razem z nowymi talerzykami i obsadkami zatrzasków , odpaliłem i ......... uszczelniacze znów sie posypały :/ i nie wiem juz co teraz, czy założyc bez nich ? dodam ze zawory i prowadnice sa nowego typu od turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

koledzy mam taki problem z ursusem C-385 mianowicie beże troche oleju , i czasem jak pochodzi na wolnych obrotach to po przygazowaniu strasznie zakopci, głowica była robiona już kilka lat temu ,a tłoki i tuleje w tamtym roku i ich po wymianie było tak samo jak przed czyli czasami lubi sobie trochu zakopcić, czy to może być wina głowicy?? olej może dostawać sie przez zawory do komory spalania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artichoke    0

Teoretycznie jest taka możliwość dotania sie oleju do komory spalania wlaśnie przez zawór ssący. tylko ze to musiały by być bardzo wyrobione prowadnice zaworów. efekt moze zwiekszac zapchany filtr powietrza. wówczas robi sie duze podcisnienie w kolektorze ssącym i może zasysać odrobine oleju z klawiatury. proponowałbym sprawdzić filtr powietrza a nastepnie szukac przyczyny w głowicy bądź w pierścieniach. jesli sie myle niech ktos mnie poprawi. pozdrawiam

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj