Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
cipekfan69    0

Witam jakie są różnice pomiędzy podstawowymi wersjami seri m i r również cenowe będę wdzięczny za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
popo73    78

seria R silnik common rail i dluzsza rama a seria M silnik pwer tech i krotsza rama,i roznia sie tez biegami.ja od grudnia mam 5080M i jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

W skrócie to różnią się prawie WSZYSTKIM :D -poszukaj na forum,sporo już tego było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W skrócie to różnią się prawie WSZYSTKIM :D -poszukaj na forum,sporo już tego było.

A z wyglądu niby takie same.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cipekfan69    0

dzięki!! no faktycznie sporo tych róznic w R jest tempomat, przełaczanie biegów bez użycia sprzęgła, dopasowanie zakresu biegów względem obrotów( przydatne w orce), pneumatyczne siedzisko deluxe, układ sterowania na uwrocinach, tylko co to jest ten przycisk wysprzęglania no i ciekawe o ile droższy standard od seri M i ile tego jest w standardzie a ile dodatkowe opcje kosztują heh jeszcze raz dzięki za info!

Edytowano przez cipekfan69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

Przycisk wysprzęglania rozłącza sprzęgło

możesz normalnie nogą sprzęgło rozłączyć albo tym przyciskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cipekfan69    0

reasumując przy dobrze wyposażonej M-ce wcale tak dużo różnic nie ma do tego jeśli nie jest gorzej z awaryjnością niż w R-ce to git a szczerze patrząc taki pomocniczy ciągnik rozsiewa nawóz, pryska, transport i do tego nie jest szczególnie tempomat, przełaczanie biegów bez użycia sprzęgła, dopasowanie zakresu biegów względem obrotów ba nawet nie trzeba ehr i rewersu jeśli nie robi w turze z kolei CR ponoć wiecej pali niż zwykły wtrysk mechaniczny więc warto może się nad nim zastanowić tylko nie wiadomo jak z awaryjnością tak jak na początku wspomniałem takie jest moje zdanie na pierwszy rzut oka. Co sądzicie o tym?

Edytowano przez cipekfan69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem, ale przełączanie biegów bez użycia sprzęgła i dopasowanie zakresu biegów względem obrotów nie występuje w 5M.

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cipekfan69    0

nie wytępuje w 5M jedynie w 5R ale różnica w cenie z 30tys. wiec według mnie jeśli by pracował w uprawie, pługu po prostu jako gł. ciągnik to warto a jeśli pomocniczy to warto się zastanowić czy potrzebne są nam te opcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielFarmer    1379

ja 5080m compact biore jako pomocniczego do tura...wiem wiem do tura lepsza r-ka bo ma rame pełną ale chciałem ciagnik tani,w pełni mechaniczny bo codziennie bedzie zadawał pasze wiec zima stal w oborze a wiadomo jaki klimat w oborze...elektronice mówię więc zdecydowane NIE :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1

Między M i R jest techniczna przepaść. Seria M jest gorsza niż 5X20 basic bo tam przynajmniej ciagnik był mechanicznie taki jak najlepsza wersja. Seria M to już niestety zupełnie inne rozwiazania niż R. Praktycznie żadnych wspólnych elementów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Z wyglądu takie same, a w "środku" całkiem inne. Seria 5M miała być tania, lecz jeżeli chce się dobrać kilka dodatków to cena bardzo szybko rośnie i zbliża się do ceny 5R.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Ja wiem jaka jest różnica a taka że 5M to chińczyk a 5R to niemiec a dlaczego? Mechanik mi powiedział od Gravitu że ciągle jeździ do seri 5M i najczęściej chodzi o pompe wtryskową:unsure:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Napewno cena silnik skrzynia i R jest na pełnej ramie a M na pół ramie R ma common rail a M zwykło pompę obydwa modele są bardzo dobre szkoda że niema nowego jd z silnikiem od M a skrzynią od R te stare modele 5020 były podobne ale jak masz brać i masz mięcej kasy to bierz R jak będzie przysłaby to dopinasz speeda i zwiększasz moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maseey    79

Czym te ciągniki się od siebie różnią ? wyposażeniem czy całością ciągnika ? Cena różnicy to około 30 tysięcy wiec coś innego muszą mięć . Zastanawiam się nad kupnem jednego z nich wybrał bym 5100M ponieważ różnica ceny jest . Proszę o udzielenie odpowiedzi przez użytkowników tych modeli :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

poza kolorem i znaczkiem to różnią sie chyba wszystkim, inne silniki, skrzynie biegów, mosty, rama,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SebsoN    23

5100M tu masz wszystko o nim http://www.deere.pl/wps/dcom/pl_PL/products/equipment/tractors/5m_series/5m_series.page?

5100R tu masz wszystko http://www.deere.pl/wps/dcom/pl_PL/products/equipment/tractors/5r_series/5r_series.page?

Ja bym brał R lepsze wyposażenie przekładnia i do tura nie ma lepszego ciągnika ;)


"I will never put my name on a product that does not have in it the best that is in me." JOHN DEERE .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez tomiis
      witam mam takie pytanie jak wymienic  krzyzak który laczy skrzynie z silnikiem bo mam tam duzy luz dodam ze ten luz jest z dwoch stron od strony silnika i od strony skrzyni czy trzeba obalac kabine ciagnik to john deere 6400 .nie widac srub od strony tlumnika drgan skretnych
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj