Voitek

czujnik paliwa zetor 10145

Polecane posty

Voitek    0

Witam,

 

zepsuł mi się czujnik paliwa w zetorku 10145. Był u mnie elektryk i wszystko z elektryką jest ok. Problem tkwi w czujniku. Nie wiem jak go zdemątować. Z góry dziękuje z pomoc.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

Musisz odkręcić maskę w go wykręcić z zbiornika

Maska jest przykręcona 6 śrubami a czujnik 6 albo 8 już nie pamiętam

potrzebny klucz 13 i 10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voitek    0

Po odkręceniu tych śrubek na czujniku ciągnąć go do góry? Bo śrubki odkręcone i ani drgnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

u mnie też ciężko wychodził.

Zdejmij korek z baku.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voitek    0

zdjąłem korek z baku. A czujnik nadal mocno siedzi. Ciągnąć czujnik do góry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

wyłazi naprawdę ciężko, ja go wyjąłem jak miałem zdjęty bak. Postaraj się kupić jakiś dobry czujnik z pływakiem który będzie szczelny.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voitek    0

Narazie nie będe kupować tego czujnika bo będziemy jeszcze ciągnik rozbierać, ponieważ ma jeszcze kilka usterek i kupimy wszystko razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voitek    0

Dziś byłem w sklepie i kupiłem nowy pływak. Ale jest mały problem. Nie powiem wam jaka cena takiego czegoś bo kupiłem części do zetora za ponad 2000 zł i policzone jest wszystko razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voitek    0

Dzisiaj widziałem przysłano mi fakture ze sklepu. Czujnik paliwa kosztuje 60 zł

Edytowano przez Voitek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj