Skocz do zawartości
r0lnik

John Deere 5090M czy New Holland T5050??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
r0lnik    0

Witam!

Chcę zakupić nowy ciągnik jednak mam dylemat między John deere 5090M a New Holland T5050.

Chciałbym usłyszeć o nich kilka słów od posiadaczy któregoś z tych modeli...

Jakieś porównanie. Chodzi mi o spalanie. Oba bedą pracować z turem. Który lepiej nadaje się do pracy w polu. Z którymi serwisami lepiej się współpracuje?

Proszę o obiektywne porównanie...

 

A może lepiej zainwestować trochę więcej gotówki w Massey'a Ferguson'a 5435, podobno jest lepszy jednak cena różni się znacząco od wyżej wymienionych...

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

A jak tak się spytam, jakie masz ceny na 5090M, T5050 i 5435 i z jakim wyposażeniem ;) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
r0lnik    0

A jak tak się spytam, jakie masz ceny na 5090M, T5050 i 5435 i z jakim wyposażeniem ;) ?

JD5090M 148.550zł + 26.500 tur

NH T5050 143,000 zł + tur ok 26.000zł

MF 5435 169,000 zł + tur

MF 5445 218,250 zł (razem z turem)

Wszystkie ceny w netto

Moc ciągników: JD 90KM NH 96KM MF 5435 92KM MF5445 95KM

Oczywiście napęd 4*4.

Skrzynia biegów: JD Power Reverser 16/16, NH zsynchronizowana 24/24 MF5435 Dyna4 16/16+hydr.przekł.nawrotna MF5445 (jak w MF5435)

Silnik: JD 4 cyl. z turbodoładowaniem NH MF-35Perkins 4 cyl poj4,4l, turbo intercooler, Tier3; MF-45 perkins 4 cyl 4,4l tier3 Common Rail 4 zaw. na cylinder

Tylny WOM: ten sam u wszystkich

JH ma najmniejszy udźwig. MH-35 5ton a NH i MF45 ok 6ton

plus ogrzxewanie i klima , instalacja pneumatyczna...

No i MF mają radio CD ;)

Dzięki za zainteresowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

casejx80    33

jest fielepodobnych tematów poszukajcie ,ale wracajac co bys wybrał mi wię wydaje ze NH TD lepiej wyglada z turem chodziciaz ponoc mówiał ze T te osie ma i sranie w banie ... nie wiem co bys sam wybrał i na co cie stac mo ile kosztuje to mozesz pisac ale ile jestes wstanie wydac no bo to 200 tys i czy warto dla mnie co bys wybrał t by ładnie ci chodził z tych firm takze sprawa podlega twojej decyzji :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
r0lnik    0

NH TD50xx odpadają...a o cenie pisałem że jeżeli naprawdę MF jest lepszy i wydajniejszy to zainwestuję..biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

W ładowaczu liczy się zwrotność, gdzie tutaj JD wygrywa bo posiada promień skrętu wg danych producenta 3,48m, NH 4,05m, MF 4,2m .

I plusem JD jak i MF będzie możliwość doposażenie w okno dachowe do ładowacza [NH z tego co wiem to nie ma takiej możliwości]

 

Tyle na temat mojej wiedzy, spalanie i użytkowanie to już zostawiam użytkownikom ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
r0lnik    0

Dzięki Kris..:D

ale ponoć w nowych modelach NH już pojawiło się okno w standardzie..:D

przynajmniej tak mówil sprzedawca....:)

Edytowano przez r0lnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapitan1    0

Bardzo drogo proponują ci NH mi za T5050 z klimą i na szerokich oponkach zaproponowali 131tyś netto do tego radio CD gratis :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowca94    168

Stoimy przed identycznym problemem z tym ze u mnie w grę wchodzi jeszcze NH t6010 bo to jest ta sama cena co tego mf 5445 ,ale wydaje mi się ze chyba najlepszy był by ten MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Ja stawiał bym na JD , ponieważ jest zwrotny i ma konstrukcje opartą na ramie ;)


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    33

Bardzo drogo proponują ci NH mi za T5050 z klimą i na szerokich oponkach zaproponowali 131tyś netto do tego radio CD gratis :rolleyes:

Ale chyba bez EHR albo coś kręcisz a klimę ma w standardzie

@razor275 seria M ma pół ramę i chińskie mosty :D

A MF jest za drogi według mnie, znajomy kupił 5455 ze względu na silnik "oszczędny" i trochę go załamało zużycie paliwa ile to nie wiem, twierdzi że tragedia a kierował się tym iż posiada 4514 i naprawdę bardzo mało pali


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jeżeli jesteś w stanie wydać więcej kasy to MF 5435 mimo że jest mniej "skrętny" to DYNA4 i pozostałe wyposażenie jakoś ci to wynagrodzi. Jeżeli jesteś bliżej MF-owi to mógłbyś się jeszcze zastanowić nad JD5R (wyposażeniowo i cenowo zbliżony do MF). Jeżeli chcesz wydać mniej kasy to polecałbym NH T5050 za skrzynią DC.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

teraz zasadnicze pytanie czy ten NH to jest następca TD?? jeśli tak to dla mnie odpada, JD 5080m my użytkujemy, ogólnie fajna maszyna, my zadowoleni jesteśmy. ale jeżeli masz więcej pieniędzy na ten cel to bierz MFa bez wahania lub pomyśl jeszcze nad jd 5r


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    33

teraz zasadnicze pytanie czy ten NH to jest następca TD?? jeśli tak to dla mnie odpada, JD 5080m my użytkujemy, ogólnie fajna maszyna, my zadowoleni jesteśmy. ale jeżeli masz więcej pieniędzy na ten cel to bierz MFa bez wahania lub pomyśl jeszcze nad jd 5r

NH T i TD to diametralna różnica, praktycznie tylko silnik jest podobny aczkolwiek rózni się o 2 km ,reszta to całkiem co innego, inne mosty,rozstaw kół,kabina ,maska,skrzynia,wyposażenie, zresztą postawić je koło siebie to są zupełnie inne ciągniki


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    175

mf 5445 ma fajną skrzynie ale ktoś już w jakimś temacie pisał że nieźle ciągnie z baku a jeszcze john 5r też ciekawa maszyna i cena podobna do mf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lawa3p    6

ta cena nh jest brutto czy z vatem bo też mam zamiar takiego kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Przecież brutto i z Vat to to samo


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lawa3p    6

sorry nie łapie się w tych cenach to chciałbym się dowiedzieć czy ta cena nh jest z vatem czy bez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
r0lnik    0

No napisałem przecież że wszystkie ceny w netto.biggrin.gif

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

ADRIANOS mam pytanie dlaczego td odpada? czym jest gorszy od 5080m co? bo mi sie wydaje ze niczym no może JD jest ładniejszy a tak to awaryjność na tym samym poziomie, podnosniki tak samo mocne,poziom chałasu taki sam ,masa taka sama tylko ze td dużo mniej spali i utrzymanie jest wiele tańsze i już nie wspomne o cenach cześci no i sama cena zakupu dużo niższa w TD więc chyba nie wypada tak pisać bo i jest wielu rolników zadowolonych z td i oby tak było za kilka lat z JD M.wracając do tematu zdecydowanie NH T5050 ale jesli miał by to być JD R wtedy wybrał bym R-ke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

słuchaj to moje subiektywne zdanie... nikt nie musi się z nim zgadzać, ale widziałem ten traktor nowy i teraz jak jest użytkowany. Wiesz lub nie ale do 5m bardzo dużo mu brakuje, myśle że pod każdym względem. a to że ludzi kupują no to normalne, nie wszystkich stać na maszyny z najwyższej półki, i takie traktory typu"kompakt" cieszą się ogromnym zainteresowaniem w polsce. a faktem jest że zarówno 5m jak i TD należą do segmentu traktorów skierowanych do mniej zamożnych rolników.


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frycek    0

Odpowiem za kolegę Adrianosa dlaczego TD odpada... Bo robią go turasy a JD Niemcy z podzespołów chińskich. Jeden i drugi ma coś ze wschodu jednak jakość 5M jest na wyższym poziomie niż TD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

frycek widze ze jesteś mało zorientowany gdzie produkowany jest td bo w całości składany jest we włoszech a czy 5m jest na wyzszym poziomie niż td to bym nie powiedział bo awaryjność też jest dość duża a moje zdanie jest takie ze td i 5m to ta sama liga tylko ze 5m ładniejszy ale td tańszy mniej spali i utrzymanie też sporo tańsze ale wiadomo ze lepiej powiedzieć komuś ze sie ma JD niż NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

A ja bym proponował jakiś wziąść za model bazowy np. JD 5090M z tym wyposarzeniem:Kabina - Standardowa

Przednia oś napędzana

tlne regulowane felgi 420/85R34

Ane ogumienie 420/85R34

Przednie regulowane felgi 340/85R24

Przednie ogumienie 340/85R24

Przekładnia Power Reverser 16/16, 40km/h

Tylny WOM, 2 prędkości ( 540/ 540E obr/min )

Dwa standardowe gniazda hydrauliki zewnętrznej serii 205

TUZ kategorii 2, haki

Łącznik górny z hakiem, kategoria 2

Stabilizatory cięgieł dolnych lewy i prawy zwykły

Klimatyzacja i ogrzewanie

Stała przednia szyba; prawe drzwi

Siedzisko operatora z mechanicznym tłumieniem drgań

Prawe i lewe standardowe lusterko zewnętrzn

Transport ciężarówką

Pompa ydrauliczna o wydajności 94l/mi

Tłumik w narożniku kabiny

Regulacje wieszaków tylnego TUZ

Podstawa obciążników 60 k

Przednie błotniki stałe

Katalog części zamiennych

Poszerzenie błotników

Oświetlenie robocze na dachu kabiny 2 przód i 2 tył

Światło ostrzegawcze (kogut

Uchwyt tablicy rejestracyjnej z oświetleniem

Światła odblaskowe tylni

Wycieraczka tylnej szyby

Gniazdo

Popielniczka

Instalacja pneumatyczna do hamulców przyczepy 2+

Zaczep transportowy, regulacja 10 pozycyjna

Zaczep rolniczy

 

Za 140tys netto do odbioru bez możliwości negocjacji w Chempest a kontra NH T5060 z firmy Osadkowski za 140tys netto z wyposarzeniem:

 

Firma Osadkowski S.A. oferuje Panu zakup:

1. Ciągnika Rolniczego New Holland T5060 w następującej specyfikacji:

-silnik 4 cyl.,poj. 4500 cm 3 106 KM

-skrzynia biegów Dual Comand Power Shuttle (24x24) 40 km/h

-przycisk sprzęgła w dźwigni zmiany biegów

-pojemność zbiornika paliwa 127l

-pompa hydrauliczna wyd.61l/min

-udźwig podnośnika 5.740kg

-kabina ogrzewana, klimatyzowana

-fotel amortyzowany pneumatycznie

-instalacja pneumatyczna 1 i 2 obwody

-ogumienie tył: 520/70R34, przód: 420/70R24

-EHR

-szyberdach szklany

 

Nie wiem co się tak pieracie przy tej ramie ja mam najlichszego z słabych MTZ 82 i przez 9 lat ładuje po 3,5t paszy każdego dnia na obory i musi ją w sezonie jeszcze w balotach zwieść jeszcze ful robót ziemnych ładowania nawozów itp jak to ładowacz i nie popękał to co mam się bać zakupu NH, DF, FENDT bo ramy nie mają litości, co do skrętu to nie wiadomo bo i JD robi różene zawyżenia np. w M jest pompa hydrauliki 74litry a w opcji 94 litry a w NH 61LITRÓW tylko że JD ma te 74litry na cały ciągnik czyli np. skręcając kierownicą szybko i podnosząc ładowacz jest mniej niż 50litrów do dyspozycji niekiedy dużo pisze a dużo mniej może taki ciągnik, a najbardziej to mnie wkurza to że przyjmuje się podzial na to kto gdzie i co produkuje np. Class ma silnik JD i perkinsa skrzynie ZF "DEUTZ" caly poskładany ale jest mega bo Niemiecki i CLASS a jak Renault to dziad, JD ok. bo w Niemczech składany z części produkowanych w Chinach przecierz gołym okiem widać że jest tam oszczędzane jak się da w R jes ośka Cararo w M jakaś Chińska i są najlepsze a jak podeszłem do R i miała o trzy cyfry mniejszy nr. na metce niż ta oś w moim Zetorze 11441 to mówią że moja się sypie i dziad a w JD to liga tylko ciekawe że te duże JD mają znaczek JD na osi i smarowniczki na krzyzakach czego nie ma ani w R ani w M, nawet opony są BKT co się dalo wybrali z tej M trzeba przyznać że wygląd ładny acha najlepiej chwalą na max w profi z topo agrar z lutego że mega ale patrząc na paliwo to mały włos a JD 5080M spalił by więcej niż dwie strony dalej opisywany DF M420 150KM, i najlepiej to nim nie gazować koło 1000-1200obr bo inaczej to cysterna za sobą tzeba mieć a nh T 5050 Napewno mniej paliwa spali w każdej pracy niż 5080m

Miłej lektory ale się wyżylem ogólnie w DF jest siła hih

Edytowano przez krzysiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrass
      Witam ma do wyboru dwa ciagniki , ciagnik bedzie pracowal przy turze w wekszosci czasu. Nh mam  okazje kupic za 185 netto a Jd za 220tys, warto doplacac 35 tys?
    • Przez Farmer4255
      Zamierzam niedługo kupić używany ciągnik. Troche czytałem na temat tych ciągników i rozmawiałem z właścicielami, ale chciałbym żebyście i wy mi doradzili. Jakie macie zdania na temat Case MX 120 czy Fendt Favorit 512 lub ich serii. 
    • Przez pawelkarczewski
      Witam Wszystkich, Chciałbym zaczerpnąć informacji na temat ciągników do 100KM, planuje zakup ciągnika lecz zupełnie nie wiem jaką markę wybrać w tym przedziale mocy, jedyne jaka marka mnie nie interesuje to Fendt I JD, reszta może być. I tak wstępnie myślę nad Steyr lub Valtra. Mogę liczyć na waszą pomoc i konkretne informacje poparte praktyką i doświadczeniem?
      Dodam tylko że cena to drugorzędna sprawa
    • Przez xdx
      co sadzicie o ciągniku solis 60 
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
×