Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotrrek    0

czy w c 360 są świece to nagrzania ciągnika przed odpaleniem ?

jak miałem c 360 3p to były a w tym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kukuszenko    1

W C-330 są,ale w "Sześćdziesiątce" z tego co wiem nie ma świec żarowych.

Edytowano przez Kukuszenko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrrek    0

acha dzięki

 

a znanie jakieś metody żeby w sporym mrozie 60 - tka dobrze odpalała ? poza ciepłą wodą bo to sam wiem

kiedyś do mojego 3p podczas odpalania zapalałem gazetę i przystawiłem do rury od chłodnicy , ale z tym skończyłem bo troche to było ryzykowne ;/

Edytowano przez Piotrrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Jak masz wszystko sprawne, dobre akumulatory i wlejesz gorącą wode to nie ma opcji żeby nie zapaliła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie nie ma świec żarowych. Ale ja mam założone:D:D chyba z jakiegoś samochodu. Nie były podłączone bo miałem padnietą instalację. Teraz robię remont i naprawie je :D. Dodatkowo mam grzałkę oleju w misce olejowej.(Gdy bardzo duże mrozy można użyć tego). I myśle ze jak by mieć rozrusznik planetarny to tez by łatwiej zapalał, tylko cena(530zł) :/ Pozdro :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

ja w swojej 60 tce chce dać robić świece żarowe , koleś muwił że w korektorze chce przewiercić dziury , przyspawać nakrętki i wkręcić 4 świece żarowe od c 330 , i chce to tego jakoś podłączyć jeszcze jeden elektromagnes , nie zabardzo rozumiem o co mu chodzi , może wy rozumiecie co on hcce zrobić z tym elektormagnesem ?>


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

Ja tej zimy zrezygnowalem z samostartu na rzecz opalarki elektrycznej (moze byc tez suszarka do wlosow), sciagam wąż ze sprezarki i dmucham gorace powietrze w trakcie rozruchu. W ten sposob na mrozie przewaznie za drugim razem juz zapala.

 

Kiedys wlewalo sie gorącą wode ale teraz mamy zalana płynem i ten spsob odpada

 

Swoja drogą ciekawe jest to ze c-330 ma swiece ma jakis tam odpreznik a 60-tka pomimo ze ma wiecej cylindow zostala bez niczego co pomogloby w rozruchu.... i zdana jest na w pelni sprawne akumulatory, rozrusznik no i silnik.

Edytowano przez mlody28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

wlasnie dlatego ,ze 4 cyl t obrak

lepiej(lzej) odpalic silnik, ktory ma wiecej cylindrow


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Cztery świece żarowe z 30-ki to poroniony pomysł. Duży pobór prądu, długo by to pewno nie ujechało. Lepiej płomieniówke założyć. Prosty montaż, mały pobór prądu, skuteczne i szybkie w działaniu. Na necie można kupić zestaw do montażu w 60-ce kosztuje niecałą stówę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Świeca płomieniowa to mądry pomysł tylko że tego typu świece się szybko przepalają. Ja w c-360 nie mam żadnych świec i w mrozy leje letnią wode i gada.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bo ta świeca nie jest pierwszych lotów. Ale jak zainwestujesz w porządną to będzie długo służyła.

 

http://allegro.pl/listing.php/search?string=%C5%9Bwieca+p%C5%82omieniowa&category=0&buy=0&distance=1&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&postcode_enabled=0&state=0&order=t&price_from=&price_to=2000&view=gtext

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Seweryn w sprawie świec ma racje lepiej założyć markową od jakiegoś busika diselka, choć ja na waszym miejscu wolałbym przywrócić w miare normalny stopień sprężania czyli remoncik, wtedy niestraszne mrozy i traktor ma więcej mocy


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

lepiej(lzej) odpalic silnik, ktory ma wiecej cylindrow

 

Nie wiedzialem, nie jestem za bardzo obeznany w tych sprawach.

 

A z czego to wynika ze wiecej cylindrow lepiej sie odpala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

pewien nie jestem ale jak ma więcej cylindrów to jest większe sprężanie


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

zaluzmy ze mamy silnik 6 cylindrowy

jesli na 4 cylindry dostanie paliwo to pewnie odpali

no a w silniku 2 cyl moze byc problem jesli na oba na raz nie dostanie paliwa

 

lepiej(lzej) odpalic silnik, ktory ma wiecej cylindrow

byc moze sie myle


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

na jakiej zasadzie działają świece płomienne ?


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jest mały żarnik który rozgrzewasz tak jak świece żarową. W momencie kręcenia rozrusznikiem na rozgrzany żarnik podawana jest ropa które się zapala rozgrzewając powietrze w kolektorze. Ciepłe powietrze zassane do cylindra po sprężeniu uzyskuje wyższą temperaturę niż zimne i poprawia zapłon paliwa wtryśniętego przez wtryskiwacz. Rozgrzanie powietrza zasysanego przez silnik w duże mrozy jest najszybszym, najprostszym, pochłaniającym najmniej energii i najbardziej efektywnym sposobem ułatwienia startu silnika. Tyle że nie każdy to wie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

a jaka świeca pobera najmniej prądu ?


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lacznik78    0

Te od fergusona co w sklepie są po 30-50 zł się przepalają, a załóż taką od JD co wygląda identycznie ale kosztuje 150 zł i się nie przepali po miesiącu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj