Polecane posty

Artur7    0

Poszukuje przewodów - rurek powietrza i zbiornika na powietrze do instalacji pneumatycznej do D-47 orientuje sie gdzie to można zdobyć, w mojej okolicy w sprzedazy tego nie posiadaja Grene czy Agroma gdyż tym rzadko sie interesuje ktoś i wogole tego nie ma...

 

Jeżeli ktoś z użytkowników posiada jakieś schematy połączenia tego wszystkiego tak jak to oryginalnie "fabrycznie" powinno być prosiłbym o kontakt.. jakas ksiażka fabryczna od D-47 jej ksero czy coś ... Robie remont i chce by owa przyczepa przypomniała sobie swe poczatki hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zbiornik powietrza widzialem na allegro

przewody wystarcza zwykle, takie do 8 atm, bo chyba cisnienie nie jest wieksze (cos w stylu weza ogrodowego, tylko przezroczyste)

jesli nie znajdziesz zbiornika to moze zaloz 2 od 60tki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

zbiornik - obojętnie jaki. Chyba nawet od osiemdziesiątki podejdzie. Jeżeli przyczepa będzie chodzić w zestawie z inną a będzie tą pierwszą to pomyśl nad większym zbiornikiem.

Przewody? Daj na luz z metalowymi - my remontując D46 daliśmy gumowe i już z 6 lat minęło od remontu i wszystko jest OK.

Pozostałe elementy są w grene czy agromie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mark56    0

Podaję namiar na F-mę , skąd otrzymasz potrzebne części do przyczepy D-47 , dtr-kę , itp. :

 

CPH Marketing Części Zamiennych

Józef Długosz

38-540 ZAGÓRZ

ul. Bieszczadzka 5

tel/fax : 13 46-51-560

tel. kom. 604-436-833

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Ja gdzies miałem ksiażke z D47 ale niepamietam gdzie mam... i mi sie kserować niechce :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

wąz gumowy jest ok myslalem nad tym... ale odrzucilem narazie tę opcję, załozyłem temat bo poszukuje włąsnie typowych rurek do tej przyczepy i zbiornika, oczywiscie podpowiedzi biore pod uwage jezlei takich rurek nie znajde to bede kombinował od hydrauliki czy cos w tym stylu.. nad tym wiekszym zbiornikiem tez pomyśle bo tu jest racja i na korzyśc przy jedobwodowej instalacji wiecej powietzra :)

 

moze jestem troche wybredny ale robię ja na tip top... zeby była ksieżniczka szos hehe

Edytowano przez Artur7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Te które zaproponowałem, to profesjonalne przewody do pneumatyki, nie potrzeba żadnych opasek zaciskających, są elastyczne, estetyczne, lekkie, dość odporne na przecieranie i ładnie się układają. Niemal wszystkie nowe układy pneumatyki w ciężarówkach są na tego typu przewodach. Standardowym i wystarczającym przekrojem takiego przewodu będzie 12mm średnicy. Na szrocie ciężarówek można z powodzeniem znaleźć ładne zbiorniki 40l lub połączyć 2 szt. 20l. Tak bez schematu, to potrzebny będzie zawór hamowania przyczepy i regulacji siły hamowania(taki z dźwignią) dodatkowo można założyć przekaźnikowy przy osi.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

ma ktoś w orygialnym stanie zachowana przyczepe D 47 ? bo szukałem na zdjeciach wszedzie po co jest taki kawałek rury i płaskownik pionowo ustawiony z dwoma otworami od strony pzredniej od zaczepu do ramy wózka gdzie jest obrotnica do czego to jest, takie cos posiadam i nie wiem czy tam przychodza jakies weże czy cos??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

przez ta rurke w naszej przechodzil kabel od instalacxji, ale raczej nie do tego sluzy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

wkleiłbym zdjecie jako załcznik zeby bardziej sprecyzowac o co mi chodzi ale nie moge wpasc na to... kiedys tak zrobiłem i mi sie udało hehe

 

9930acb505aa0874m.jpg

Edytowano przez Artur7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

temat mało popularny to i mało odwiedzajacych ... a posiadaczy takiej przyczeoy jest duzo i napewno ktoś zna odpowiedż na moje pytanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Te które zaproponowałem, to profesjonalne przewody do pneumatyki, nie potrzeba żadnych opasek zaciskających, są elastyczne, estetyczne, lekkie, dość odporne na przecieranie i ładnie się układają.

...

Jakie ciśnienie wytrzymują?

Po założeniu układają się w spiralkę jak w TIRach?

 

Pytam bo myślę założyć je do tej przyczepki którą właśnie remontuję.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Tekalan wytrzyma przynajmniej 20bar i jest to bardzo dobre rozwiązanie w tym przypadku zamiast rurek.

Dziś już nikt nie robi pneumatyki z rurek tylko właśnie z telalanu.Tylko nie wszędzie można go zastoswać.

Pod obrotnicą,do siłowników i do szybkozłącza musisz zastosować wąż gumowy,oryginalnie był stosowany TAKI .

Co do schematu to poproś kogoś kto ma oryginalną instalację żeby zrobił zdjęcie,instalacja jest bardzo prosta.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

wie ktoś do czego ten uchwyt i ta rurka przy przyczepe?? na zdjeciu wyżej???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Tekalan wytrzyma przynajmniej 20bar i jest to bardzo dobre rozwiązanie w tym przypadku zamiast rurek.

Dziś już nikt nie robi pneumatyki z rurek tylko właśnie z telalanu.Tylko nie wszędzie można go zastoswać.

Pod obrotnicą,do siłowników i do szybkozłącza musisz zastosować wąż gumowy ...

no mnie interesuje od złącza ciągnika do zaworu w przyczepie a dalej zwykłym czarnym wężem od pneumatyki (zbiornik, siłowniki, zawór).

 

@artur7 - zrób lepsze zdjęcie to bam niewiele widzę.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Orientuje sie ktos jakiej długosci jest ta spiralka podana w linku wyzej ?


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Takie spirale do przyczep wogóle się nie nadawają,

plączą się i szybciej można zagiąć między dyszlem a kołem niż waż który podałem w linku.

Są dwa rodzaje tych spiral,POLIURETANOWA droższa która się nie łamie i POLIAMIDOWA tańsza która jak się raz złamie to można ją wyrzucić.

Standardowa długość to 3m po rozciągnięciu,ale są też różne długości.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Dobrze umieścisz, to nie przyciśniesz. Miałem taką w zbierającej i ciężarowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

zdjęcie mojej przyczepy w celu poszukiwania odpowiedzi na moje pytanie....

11c44243fc5a796em.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
oj dobrze że podałeś link bo o czymś innym pomyślałem ;)

nadaje się to do przyczepy rolniczej?

 

Takie spirale do przyczep wogóle się nie nadawają,

plączą się i szybciej można zagiąć między dyszlem a kołem niż waż który podałem w linku.

Są dwa rodzaje tych spiral,POLIURETANOWA droższa która się nie łamie i POLIAMIDOWA tańsza która jak się raz złamie to można ją wyrzucić.

Standardowa długość to 3m po rozciągnięciu,ale są też różne długości.

No 3 metry mi akurat styknie a nawet za dużo - idzie samemu zarobić końcówki?

 

 

zdjęcie mojej przyczepy w celu poszukiwania odpowiedzi na moje pytanie....

11c44243fc5a796em.jpg

za cholerę nie wiem co to jest a kilkukrotnie ciągałem w trakcie żniw stryjka D47 które były tak jak fabryka jest stworzyła. Nie pamiętam żeby coś takiego miały. Może mnie pamięć zawodzi.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tam nic nie trzeba zarabiać. Jeżeli nie pasuje gwint z którejś strony, to dobierz nowy króciec lub redukcję. Złącza hamulcowe występują w dwóch średnicach gwintów - czytaj

http://allegro.pl/zlacze-pneumatyczne-twarde-lub-miekkie-m16-m22-i1417849711.html

Ta z linku ma jakby tą mniejszą średnicę.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj