Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Autosan

Artur7    0

Poszukuje przewodów - rurek powietrza i zbiornika na powietrze do instalacji pneumatycznej do D-47 orientuje sie gdzie to można zdobyć, w mojej okolicy w sprzedazy tego nie posiadaja Grene czy Agroma gdyż tym rzadko sie interesuje ktoś i wogole tego nie ma...

 

Jeżeli ktoś z użytkowników posiada jakieś schematy połączenia tego wszystkiego tak jak to oryginalnie "fabrycznie" powinno być prosiłbym o kontakt.. jakas ksiażka fabryczna od D-47 jej ksero czy coś ... Robie remont i chce by owa przyczepa przypomniała sobie swe poczatki hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izydor6280    483

zbiornik powietrza widzialem na allegro

przewody wystarcza zwykle, takie do 8 atm, bo chyba cisnienie nie jest wieksze (cos w stylu weza ogrodowego, tylko przezroczyste)

jesli nie znajdziesz zbiornika to moze zaloz 2 od 60tki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikita_Bennet    100

zbiornik - obojętnie jaki. Chyba nawet od osiemdziesiątki podejdzie. Jeżeli przyczepa będzie chodzić w zestawie z inną a będzie tą pierwszą to pomyśl nad większym zbiornikiem.

Przewody? Daj na luz z metalowymi - my remontując D46 daliśmy gumowe i już z 6 lat minęło od remontu i wszystko jest OK.

Pozostałe elementy są w grene czy agromie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


mark56    0

Podaję namiar na F-mę , skąd otrzymasz potrzebne części do przyczepy D-47 , dtr-kę , itp. :

 

CPH Marketing Części Zamiennych

Józef Długosz

38-540 ZAGÓRZ

ul. Bieszczadzka 5

tel/fax : 13 46-51-560

tel. kom. 604-436-833

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

edpawel    0

Ja gdzies miałem ksiażke z D47 ale niepamietam gdzie mam... i mi sie kserować niechce :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Artur7    0

wąz gumowy jest ok myslalem nad tym... ale odrzucilem narazie tę opcję, załozyłem temat bo poszukuje włąsnie typowych rurek do tej przyczepy i zbiornika, oczywiscie podpowiedzi biore pod uwage jezlei takich rurek nie znajde to bede kombinował od hydrauliki czy cos w tym stylu.. nad tym wiekszym zbiornikiem tez pomyśle bo tu jest racja i na korzyśc przy jedobwodowej instalacji wiecej powietzra :)

 

moze jestem troche wybredny ale robię ja na tip top... zeby była ksieżniczka szos hehe

Edytowano przez Artur7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

Te które zaproponowałem, to profesjonalne przewody do pneumatyki, nie potrzeba żadnych opasek zaciskających, są elastyczne, estetyczne, lekkie, dość odporne na przecieranie i ładnie się układają. Niemal wszystkie nowe układy pneumatyki w ciężarówkach są na tego typu przewodach. Standardowym i wystarczającym przekrojem takiego przewodu będzie 12mm średnicy. Na szrocie ciężarówek można z powodzeniem znaleźć ładne zbiorniki 40l lub połączyć 2 szt. 20l. Tak bez schematu, to potrzebny będzie zawór hamowania przyczepy i regulacji siły hamowania(taki z dźwignią) dodatkowo można założyć przekaźnikowy przy osi.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Artur7    0

ma ktoś w orygialnym stanie zachowana przyczepe D 47 ? bo szukałem na zdjeciach wszedzie po co jest taki kawałek rury i płaskownik pionowo ustawiony z dwoma otworami od strony pzredniej od zaczepu do ramy wózka gdzie jest obrotnica do czego to jest, takie cos posiadam i nie wiem czy tam przychodza jakies weże czy cos??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Artur7    0

wkleiłbym zdjecie jako załcznik zeby bardziej sprecyzowac o co mi chodzi ale nie moge wpasc na to... kiedys tak zrobiłem i mi sie udało hehe

 

9930acb505aa0874m.jpg

Edytowano przez Artur7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artur7    0

temat mało popularny to i mało odwiedzajacych ... a posiadaczy takiej przyczeoy jest duzo i napewno ktoś zna odpowiedż na moje pytanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikita_Bennet    100
Te które zaproponowałem, to profesjonalne przewody do pneumatyki, nie potrzeba żadnych opasek zaciskających, są elastyczne, estetyczne, lekkie, dość odporne na przecieranie i ładnie się układają.

...

Jakie ciśnienie wytrzymują?

Po założeniu układają się w spiralkę jak w TIRach?

 

Pytam bo myślę założyć je do tej przyczepki którą właśnie remontuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

asharot    176

Tekalan wytrzyma przynajmniej 20bar i jest to bardzo dobre rozwiązanie w tym przypadku zamiast rurek.

Dziś już nikt nie robi pneumatyki z rurek tylko właśnie z telalanu.Tylko nie wszędzie można go zastoswać.

Pod obrotnicą,do siłowników i do szybkozłącza musisz zastosować wąż gumowy,oryginalnie był stosowany TAKI .

Co do schematu to poproś kogoś kto ma oryginalną instalację żeby zrobił zdjęcie,instalacja jest bardzo prosta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artur7    0

wie ktoś do czego ten uchwyt i ta rurka przy przyczepe?? na zdjeciu wyżej???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikita_Bennet    100

Tekalan wytrzyma przynajmniej 20bar i jest to bardzo dobre rozwiązanie w tym przypadku zamiast rurek.

Dziś już nikt nie robi pneumatyki z rurek tylko właśnie z telalanu.Tylko nie wszędzie można go zastoswać.

Pod obrotnicą,do siłowników i do szybkozłącza musisz zastosować wąż gumowy ...

no mnie interesuje od złącza ciągnika do zaworu w przyczepie a dalej zwykłym czarnym wężem od pneumatyki (zbiornik, siłowniki, zawór).

 

@artur7 - zrób lepsze zdjęcie to bam niewiele widzę.

Edytowano przez Nikita_Bennet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wacek21    35

Orientuje sie ktos jakiej długosci jest ta spiralka podana w linku wyzej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

asharot    176

Takie spirale do przyczep wogóle się nie nadawają,

plączą się i szybciej można zagiąć między dyszlem a kołem niż waż który podałem w linku.

Są dwa rodzaje tych spiral,POLIURETANOWA droższa która się nie łamie i POLIAMIDOWA tańsza która jak się raz złamie to można ją wyrzucić.

Standardowa długość to 3m po rozciągnięciu,ale są też różne długości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

Dobrze umieścisz, to nie przyciśniesz. Miałem taką w zbierającej i ciężarowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artur7    0

zdjęcie mojej przyczepy w celu poszukiwania odpowiedzi na moje pytanie....

11c44243fc5a796em.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikita_Bennet    100
oj dobrze że podałeś link bo o czymś innym pomyślałem ;)

nadaje się to do przyczepy rolniczej?

 

Takie spirale do przyczep wogóle się nie nadawają,

plączą się i szybciej można zagiąć między dyszlem a kołem niż waż który podałem w linku.

Są dwa rodzaje tych spiral,POLIURETANOWA droższa która się nie łamie i POLIAMIDOWA tańsza która jak się raz złamie to można ją wyrzucić.

Standardowa długość to 3m po rozciągnięciu,ale są też różne długości.

No 3 metry mi akurat styknie a nawet za dużo - idzie samemu zarobić końcówki?

 

 

zdjęcie mojej przyczepy w celu poszukiwania odpowiedzi na moje pytanie....

11c44243fc5a796em.jpg

za cholerę nie wiem co to jest a kilkukrotnie ciągałem w trakcie żniw stryjka D47 które były tak jak fabryka jest stworzyła. Nie pamiętam żeby coś takiego miały. Może mnie pamięć zawodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

asharot    176

Końcówki są z gwintem M22 będą pasować do szybkozłącza i zaworu bez przerabiania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

Tam nic nie trzeba zarabiać. Jeżeli nie pasuje gwint z którejś strony, to dobierz nowy króciec lub redukcję. Złącza hamulcowe występują w dwóch średnicach gwintów - czytaj

http://allegro.pl/zlacze-pneumatyczne-twarde-lub-miekkie-m16-m22-i1417849711.html

Ta z linku ma jakby tą mniejszą średnicę.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez zetor7745
      Co sadzicie o przyczepach Pronar. Interesuje mnie kupno 2 sztuk 10t i wybor padl na pronar dobra cena co wy na to?
    • Przez johny09
      Witam.
      Jestem zainteresowany kupnem przyczepy koleby zremb w8, czy ktoś może się orientuje kto może chce sprzedać?
       poniżej przykładowe zdjęcie

×