Zaloguj się, aby obserwować  
massey3085

siłownik wspomagania kierownicy

Polecane posty

massey3085    0

rozebrałem siłownik i nie mogę go złożyć nie wiem jak ścisnąć te pierscienie na tłoczysku i wciśnac wszystko spowrotem czy ktoś potrafi mi pomóc z góry dzięki napewno jest na to sposób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Ustaw prawidłowo pierścienie myślę że wiesz o co mi chodzi tzn żeby nie przepuszczały swoimi przecięciami trudno mi to wytłumaczyć.Bo np najczęściej są zamki na tłoku tak aby pierścienie nie były tak samo ustawione swoimi wcięciami. Ale tam takich nie ma. Może być tak że trochę za mało siły używasz do włożenia tego w środek tam są oringi to wszystko dość ciasno musi wejść bo przecież musi być szczelne. Wykręć na wszelki wypadek tę końcówkę co przykręcasz wąż od hydrauliki na cylindrze może że to już zrobiłeś (dla pewności).Może coś tobie pomogłem. Ps uważał przy skręcaniu wszystkiego i uruchamianiu silnika bo może ci ręce pourywać tzn trzeba tłok ustawić chyba wiesz o czym mówię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

też miałem na początku mały problem z zalozeniem, ale dałem rade powoli wiec i ty tez sie pogłowisz i dasz rade :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

to czemu sie nie pochwalisz jak to zrobiles,

w nowym typie silownika to trzeba miec 2 lewe rece zeby nie wlozyc-sciskasz reka i wchodza albo tempym srubokretem-zeby nie porysowac,

w starym typie trzeba poszukac plastikowej lub metalowej tulejki na odpowiedni rozmiar i nia przedluzyc cylinder -ja mam ucieta plastikowa miarke od jakiegos oprysku[musialbym zobaczyc od jakiego]-moze byc tez jakas mala butelka tak zeby pierscienie ciasno weszly dostawiasz do cylindra mocno popychasz i gotowe.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3085    0

udało się wszystko złożyć do stanu przed rozebraniem i nawet działa wykorzystałem opakowanie po dezodorancie i wsunąłem to tłoczysko miałem jeszcze trochę zabawy żeby nie ściągało kierownicy ani w lewo prawo i wszystko działa jak należy dzięki za podpowiedzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasiorek    0

udało się wszystko złożyć do stanu przed rozebraniem i nawet działa wykorzystałem opakowanie po dezodorancie i wsunąłem to tłoczysko miałem jeszcze trochę zabawy żeby nie ściągało kierownicy ani w lewo prawo i wszystko działa jak należy dzięki za podpowiedzi :P

 

czy ktos moze mi pomoc jak pokombinowac aby przy wspomaganiu nie sciagalo kierownicy w prawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3085    0

na końcu tłoczyska jest ścisk trzeba go poluzować i następnie obracasz tłoczysko w lewo badz w prawo aż nie bedzie ci ściągało kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj