Skocz do zawartości

Polecane posty

wiesmag    52

była taka opcja że cena minimalna nie musiała się wyświetlać-kiedyś-teraz nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Ale jak Ktoś zlicytuje to pokaże się komunikat z allegro że Cena minimalna nie została osiągnięta lub Twoja kwota jest w danym momencie najwyższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

wydaje mi się że prawnie jakby nie było tego ciągnika u nich na placu to można do sądu iść, wiec taka bajka żeby dać im kase a oni go przywiozą mało kto kupi a w gruncie rzeczy nikt nie powinien wchodzić w taki układ.

Aukcja jest jakimś tam zobowiązaniem, znajomy wystawił części na sprzedaż i pomylił się o jedno zero i musiał tak sprzedać bo inaczej do sądu. A ciekawi mnie na czym polega pic takich aukcji:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaczmarek    265

Zgodnie z prawem zakup na allegro jest umową kupna-sprzedaży.

na aukcji nie ma ceny minimalnej jeśli takowa by była pod ceną pisało by "cena minimalna"

Czytałem o wielu sprawach sądowych gdzie kupujący wygrał aukcje samochodu, lub innych drogich rzeczy za bardzo małe pieniądze i sprzedający musiał sprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

to też -jeżeli chcemy sprzedać nie róbmy licytacji-tylko "kup teraz"(chyba że damy cenę minimalną-jeśli nie osiągnie tej ceny aukcja się unieważni)-normalny człowiek bez obejrzenia nie kupi przecież

zresztą bez odpowiedniej ilości gwiazdek,wartościowej rzeczy i tak nie można licytować.

w sądzie gościu wygrał unieważnienie aukcji-bo przedstawił że była to pomyłka(coś w opisie jeszcze miał)-sąd się przychylił.

wniosek-nie mylmy się i nie dajmy okazji cwaniaczką żerującym na takich pomyłkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Napisałem do gościa maila bo juz mnie podk... i mi odpisał: "Ciągnik jest w doskonałym stanie technicznym. Jestem sprzedawcą z Hiszpanii i sprzedaję ciągniki w całej Europie. Ciągnik znajduje się w Hiszpanii. Nie znam języka polskiego"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

to teraz jakbym wygrał aukcje mam jechać do Hiszpanii? w aukcji jest nazwa miejscowości w polsce czyli prawnie powinienem jechać po sprzęt do tej miejscowości tak mi się wydaje, też napisałem meila do gościa kiedy i gdzie mogę pzyjechać obejrzeć sprzęt, jeszcze nie odpisał.

 

napisał dokładnie to samo co koledze wyżej

Edytowano przez fordtw15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marrus    0

A nie słyszeliście o przypadkach jak facet sprzedał zdjęcie swojej Noki N8 za kilka stów . Gość to zgłosił do sądu bo chciał kupić komórkę nie zdjęcie ale sąd powiedział że nie ma racji bo w opisie było drobniutkim druczkiem sprzedam zdjęcie komórki Nokia N8 . A poniżej komórka w stanie idealnym , prawie nowa itd . To może funkcjonować na tej zasadzie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

http://moto.allegro....php?uid=5930787

 

że takim idiotom chce się wystawiać te chore aukcje.;[naciągacze jak nic.

 

 

Koledzy powiem wam jedno dyskusja w stylu czy jak zalicytuje to wygram sprawe w sadzie jest calkowicie bezpodstawna a dlaczego ? A dla tego ze 70 % tych zdjec widzialem juz przynajmniej z 20 razy w roznych zagranicznych serwisach ogloszeniowych z bardzo atrakcyjnymi cenami a bardzo czesto na prywatnych stronach oczywiscie zagranicznych i myk jest jeden stale te same zdjecia tylko sprzedajacy sie zmieniaja cena atrakcyjna ale co z tego jak sprzetu nie ma tylko jest fotka i juz dwa lata albo i wiecej sprzedaja naiwniakom ten sam sprzet takich ogloszen jest masa co prawda na allegro do tej pory byly to sporadyczne przypadki ale teraz to coraz czesciej sie trafia wiec nie ma sie co podniecac tylko sprawdzac sprawdzac i jeszcze raz....

wystarczy im wplacoc zaliczke a napewno ktos bedzie plakal krokodylimi lzami a napewno nie jeden juz chcial to zrobic a gadka o tym ze ciagnik znajduje sie tu i tu i jestem sprzedawca z burkina faso a sprzet nie wuiadomo z kad i gdzie to w d..ę moga sobie schowac Już raz dawalem link do ogloszenia z allegro nawet dzwonilem do goscia i zareczal mi ze ciagnik sprowadzi i bedzie pieknie i wspaniale a jak poszukalem w necie to u niego jd 6220 kosztowal 50 tysi czy jakos tak a za granica ten sam ciagnik te same foty ten sam opis itp kosztowal juz 120 tysi i tez na allegro typ sie oglaszal

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    122

@timasz chodzi Ci może o tego co niby ze Szwecji miał ściągac?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

W tym przypadku byl to kolo ktory twierdzil iz ciagnik sprowadzi chyba z francji oszust ze ho ho

W necie spotykalem sie z przeroznymi formami wyludzenia kasy od latwowiernych osob chcacych zakupic tanio maszyny np wielu naciagaczy tworzylo strony www ktore po kilku miesiacach znikaly lub podszywalo si pod faktycznie istniejace firmy transportowe ktore to jakoby mialy dodatkowo sprzedawac maszyny itp wszystko pic na wode i oszustwo Jest tego naprawde masa w sieci wiec zawsze sprawdzam kilka razy czy oferta jest wiarygodna bo w cuda nie wierze i sprzety wystawiane za 1/3 wartosci zawsze powinny budzic podejrzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

http://www.machineryzone.in/used/farm-tractor/1609921/john-deere-6330-premium.html

 

zaskakująco podobna sceneria i ciagnik tyle ze ten nie ma obciaznika na przedzie radze zwrocic uwage na brame wjazdowa oraz na obore z tylu to to samo miejsce lecz ciagnik fotografowany z innej strony ocZywiscie celowo aby ukryc tozsamosc miejsca ciekawe czy po kontakcie z firma ktora rezyduje w tym miejscu powiedzieliby ze sprzedaja takiego lub tez mieli i sprzedali komus kto prubuje go dalej zbyc za o wiele mniejsza kase? wydaje mi sie ze podobienstwo miejsca i wystawuionegotowaru sa znamienne i moga swiadczyc tylko i jednym .......(komus sie raczej nie poszczesci chyba ze ten kto wylicytowal ten sprzet wplaci kase a nic nie dostanie to poszczesci sie temu cwaniakowi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    4

Heh i w dodatku firma sprzedawała go z Polski. Ja myślę ,że ktoś go oglądał, udawał ,że kupuje i zrobił zdjęcia ,żeby nabić kogoś w butelkę. Spotykałem się już z tym tylko ,że zdjęcia były kopiowane z zagranicznych stron a tu widać ,że ktoś poprostu zrobił nowe zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Dokladnie kolego ale jak juz wspominalem to 70 procent tych ciagnikow ktore ten kolo oferuje widzialem juz w wielu zagranicznych serwisach na swiecie szuka naiwnych cymbałow którzy mu kase w zebach przyniosa oto kolejny przyklad oferty tego smierdzacego oszusta i alternatywnej identycznej oferty spostrzegawczy zauważa ze tylko cena sie nie zgadza

 

http://moto.allegro.pl/2003-case-ih-cvx-130-i1556438724.html

 

a tu identyczna oferta z zaggranicznego serwisu ciagnik znajd sie w Oslo

 

http://www.traktorpool.pl/details/ciągniki/Case-IH-CVX-130/1427048

drugie zdjecie jest identyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    324

A zobaczcie na dole ile ludzi zalicytowało. A w ogłoszeniu nawet nr tel nie jest podany.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Aj tam nr tel. to detal calkowicie nie istotny dla tych ktorzy wierza we wszystko ludzie maja to do siebie ze za wszelka cene chca wierzyc obojetnie w co a najszybciej uwierza ze poszczesci im sie bardziej niz komus innemu hehe innymi słowami glupich nie brakuje a dla takich nie ma absolutnie zadnego znaczenia czy wystapienie danej sytuacji jest realne czy tez nie po prostu niektórzy maja whiskas zamiast mozgu i ja takich nie zaluje niech ich oszukuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

może oni te zdjęcia licytują :lol: jak poproszą to im jeszcze ramkę ozdobną na zdjęcie załatwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur4    0

A co sądzicie o tej Vatrze T130 - http://allegro.pl/valtra-new-holland-massey-ferguson-john-deere-fahr-i1559331769.html

 

Facet mówi, że ciągnik mechanicznie jest ok. właściwie można w pole jechać. Cena około 80 - 82 tys. zł. netto i jest to mniej więcej połowa tego ile trzeba zapłacić za podobną nieuszkodzoną (ok. 160 000 + VAT) i ponad 3 razy taniej niż za nową.

 

130 koni, 6 cylindrów, skrzynia 36 biegów, 50 km na godzinę (dobra do transportu) elektrohydrauliczny rewers, amortyzowana przednia oś + amortyzowana kabina no i zaledwie 3170 motogodzin. Po oponach widać, że ciągnik nie mógł dostać w tyłek, są jak nowe. Maska moim zdaniem do naprawienia, te srebrne siatki też się jakoś powinno poukładać. Zresztą potrzebuję traktora do roboty a nie żeby mi błyszczał. Z czasem pewnie go naprawię... a jeśli mi się znudzi to go sprzedam za takie pieniądze na pniu, a i pewnie z 10 tysi. jeszcze dałoby się zarobić.

 

Mój sąsiad ma Valtrę, chyba 95 koni. Zrobił nią 5800 mtg na 124 ha, korzysta z niej ile fabryka dała. Jedyne co przy niej robił to wymiana filtrów, zalanie oleju i paliwa. Nie było najmniejszych kłopotów. Chwali też za niskie zużycie paliwa. Silniki SISU Diesel ponoć są jednymi z najlepszych.

 

Aaa... i ja nie jestem vatowcem. Vatu (20% - bo f-ra będzie angielska) od 80 tys. będzie 16, a od 160 tys. 32 tys. Mnie się wydaje, że warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    48

Wszystko ładnie i pięknie , a Kolega widział ten traktor naocznie ? Bo opis tej aukcji przypomina zachwalanie towaru przez tv mango czy jakoś tam . Kolega kupuje od Anglika ? Życzę powodzenia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Aj tam nr tel. to detal calkowicie nie istotny dla tych ktorzy wierza we wszystko ludzie maja to do siebie ze za wszelka cene chca wierzyc obojetnie w co a najszybciej uwierza ze poszczesci im sie bardziej niz komus innemu hehe innymi słowami glupich nie brakuje a dla takich nie ma absolutnie zadnego znaczenia czy wystapienie danej sytuacji jest realne czy tez nie po prostu niektórzy maja whiskas zamiast mozgu i ja takich nie zaluje niech ich oszukuja

Nie wiemy jaką korespondencje między sobą wymienili, czy oglądali tą maszynę. Możemy spekulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Wez mnie nie rozsmieszaj juz dalem link do tego samego ogloszenia co kolo mial w aukcji na alegro i co? oszust patentowany

Jak juz pisalem cymbałow nie brakuje niech wierza i palcza jak wplaca mu kase bo na 100% tych ciagnikow nie ma i nie bedzie wszystkie te fotki byly skopiowane z neta z prawdziwych aukcji tylko ze w tamtych aukcjach cena byla wyższa o to o wiele wyzsza

I nie ma tu nic do spekulowania to po prostu zwykle oszustwo

 

http://moto.allegro....1556438724.html

 

a tu identyczna oferta z zaggranicznego serwisu ciagnik znajd sie w Oslo

 

http://www.traktorpo...CVX-130/1427048

drugie zdjecie jest identyczne

 

I powiedz mi jaka korespondencje bys z takim typem wymieniał? pewnie kase bys mu przesłał?

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez c330ursus
      Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )
       
      Ja zaczne:
       
      Radio
      Kontrolka hamulca
      tapicerka na syficie
       
      Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)
      http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html
       
      przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_<
    • Przez c330ursus
      Zamierzam kupić glebogryzarkę do mojego Ursusa C-330 tylko nie wiem ile metrów może być żeby C-330 ją pociągną i jakie zapotrzebowanie mocy na ile metrów glebogryzarki?
       
      Takie mam na oku Która waszym zdaniem będzie najlepsza i którą uciągnie Ursus C-330
       
      http://www.allegro.pl/item346301100_glebog...anio_slask.html
       
      http://www.allegro.pl/item338616663_glebog...sus_zetor_.html
       
      http://www.allegro.pl/item345489219_glebog..._90mokazja.html
       
      I jeszcze będę potrzebował wałek przekaźnika, ponieważ jest to moja pierwsza maszyna na wałek Coś takiego będzie pasować?
       
      http://www.allegro.pl/item344553143_walek_przekaznika.html
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
×