Skocz do zawartości

Polecane posty

zetorek1607    1

@Ursusc385-przyznam ci trochę racji, ale praktyka to jedno, a teoria to drugie, jak nie będziesz wiedział nic o tym turze, to jak będziesz nim pracował??? sam przykład to udźwig, jak nie będziesz wiedział jaki tur ma udźwig to będziesz jeździł na wyczucie, czy podniesie czy nie, a jak co nieco już wiesz to jest łatwiej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CONDOR    9

Ta... bardzo inteligentne spostrzeżenia wnosisz. Co jest łatwiej? Jak znam udzwig tura to mam w oczach wage i wiem już na 100% czy podniesie czy nie? Do której ty klasy chodzisz? Umiesz już pierwiastki? Co Ci daje nabijanie postów? Czujesz się lepiej? Szkoda mi tego forum, kiedyś można było się dowiedzieć wiele dobrych rad, a teraz? Poziom rozomwy obniżył się z wiekiem danego unsera.

 

 

http://moto.allegro.pl/john-deere-975-i1418468842.html

 

Widział ktoś ten kombajn? Cena jest interesująca, niewiem czy warto jechać te 500 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

no co chyba jak znasz ile podniesie to nie będziesz próbował podnosić rzeczy która jest cięższa od udźwigu, a jak nie znasz to co, nie spróbujesz??? a jak zaczniesz próbować to możesz pompę rozwalić, a może i tura <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

@Ursusc385-przyznam ci trochę racji, ale praktyka to jedno, a teoria to drugie, jak nie będziesz wiedział nic o tym turze, to jak będziesz nim pracował??? sam przykład to udźwig, jak nie będziesz wiedział jaki tur ma udźwig to będziesz jeździł na wyczucie, czy podniesie czy nie, a jak co nieco już wiesz to jest łatwiej ;)

 

 

 

Ku*wa jakie Ty bzdury piszesz... jak nie znam tura to jezdze na wyczucie? :D a co moge wiedziec co nieco? Np. jade sobie traktorem wiem ze podnosi 2T i patrze lezy sobie płyta betonowa na moje oko wazy 3 tony a tak naprawde moze wazyc 2 i co teraz? Myslisz ze jak bedziesz miał duzo postow to bedziesz fajny?? weź lepiej odpisuj na to w czym jestes zorientowany na prawde a nie "Troche sie tym interesuje" Interesować jedno, dokładne info to drugie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CONDOR    9
a jak zaczniesz próbować to możesz pompę rozwalić, a może i tura <_<

 

:lol: :lol: :lol: tak, jeszcze ziemia się zapadnie i będzie koniec świata :lol: :lol: :lol:

Edytowano przez CONDOR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

Zetorek jak nie idzie czegos podnieśc np 3x balotów siankiszonki to proponuje właczyć jakis szybki bieg w traktorze i wtedy traktor zrobi fikołka :D i jak wstanie 3 baloty sa na turze i mozna jechac :D:D gorzej jak sie złozy kabina to nie mozna jechac :(:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    62

Musisz poczekać aż @zetorek1607 przyjdzie ;) . Na pewno się tym "trochę interesuje", to zaraz Ci coś mądrego o tym ciągniku napisze...

 

Tak na serio-na zdjęciach wszystko ładnie wygląda, w opisach każdy pisze 100% sprawny, a tak naprawdę przekonasz się dopiero jak obejrzysz ciągnik z bliska i nim pojeździsz.

 

Sam oglądałem kilka ciągników, przez telefon każdy mówił, że sprawny, wszystko działa itd, itp, a jak się zajechało to totalna porażka. Jeden tylko odpalił, a tak nic nie działało, wom się cały czas kręcił, nie szło go wyłączyć, jednym słowem śmiech na sali, a przez telefon "tak, wszystko działa" ;[ . Następny zaś po jeździe próbnej już nie odpalił i gościu zaczął go po placu drugim ciągnikiem ciągać-od razu podziękowaliśmy i pojechaliśmy ;) .

 

A co chcesz wiedzieć dokładnie o tym ciągniku?

 

Dosyć dobrze wyposażony, cena dość taka (chyba, że to netto ;) ), skrzynia biegów z 4 półbiegami bez sprzęgła, więc dla mnie najlepsza jaka może być w tych ciągnikach, na tych oponach też jeszcze coś pojeździsz. Z ceny jeszcze może coś "urwiesz", ale jak dobra maszyna to nie będzie chciał zejść ;) .

 

Z tego co widzę, to dosyć długo stoi na allegro, jak ja szukałem ciągnika to już go widziałem.

 

Był też taki sam model na allegro i właściciel chciał 47tys, no to dzwonimy i jak się okazało miał coś rozwalone w przednim napędzie, nie wiem co dokładnie, bo go nie byłem oglądać. Ostatecznie chciał 43tys.

 

http://otomoto.pl/ursus-4512-idealny-A33506.html

 

Atrakcyjna cena mi się wydaje, no i oczywiście-niby "Ciągnik w 100% sprawny" :D;) .

 

POZDRAWIAM

Edytowano przez MarcinPykuS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    805

http://allegro.pl/massey-ferguson-6170-1996-rok-i1418963189.html

 

 

No napiszecie mi coś o tym Ferdku?

Powiem ci tylko tyle że jak tam zajedziesz to może i kilka takich znajdziesz. Codziennie mijam ten ich plac. Mieszkają parę km od trasy i kpili plac przy "dwójce" i kupce przyjeżdżają. Ale jak to koledzy wyżej mówią, @zetorek więcej ci o nim powie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

jak 100% sprawny to nawet nawet,ale fartuchy to se mógł darować bo będą wiecznie podwinięte(coś chciał zrobić ale nie do końca mu się udało).@zetorkowi dajcie już spokój,bo znowu atmosfera zrobi się nieprzyjemna,może to hormony,temperament-nie wiem,lecz to się innym też udziela,a kto jest bez winy niech pierwszy żuci np. kowadłem(na nogę :blink: ).też nic tu nie wniosłem ,ale może zacznie tu być jak kiedyś i z przyjemnością będę tu zaglądał,już zaczynałem omijać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Zetorek, koledzy mają racje, nabijasz posty i nic nie wnosisz do tematu. Chyba każdy zna możliwosći swojego sprzetu i nie podsadzi sie c-360 pod palete cementu. Nie musisz tu nikogo uświadamiać. Bo ja znam udzwig swojego Tura a mimo to podnosiłem cięższe rzeczy. Głupie gadanie i tyle.

Edytowano przez zbigi123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    514

@Ursusc385 z turem pracowałem :P tych turów nie posiadam, co nie znaczy, ze nic o nich nie wiem, bo się trochę tym interesuję<_<

 

 

Ok panie znawco to zadam ci pytanie w sprawie tura 3b, a mianowicie jaki ma udźwig z łyżką i widłami przy położeniu dolnym (w sensie że opuszczony jakbyś nie wiedział) i przy ciśnieniu roboczym 16 Mpa ? :D

 

 

http://allegro.pl/farmtrac-675-dt-i1428575765.html :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    320

@Ursusc385-przyznam ci trochę racji, ale praktyka to jedno, a teoria to drugie, jak nie będziesz wiedział nic o tym turze, to jak będziesz nim pracował??? sam przykład to udźwig, jak nie będziesz wiedział jaki tur ma udźwig to będziesz jeździł na wyczucie, czy podniesie czy nie, a jak co nieco już wiesz to jest łatwiej ;)

 

 

Boże kochany - chyba jak kupuje tura do ciągnika to czyta opinie oraz dane techniczne w których zawsze jak wół stoi słowo " udźwig" :lol: Więc pewnie na 99% wie ile tur ma udźwigu.

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

nie każdy też czyta opinie, jak ktoś nie ma dostępu do informacji to pozostaje mu tylko dowiedzieć się opini od użytkowników, a jak znam z własnego doświadczenia każdy użytkownik mówi inaczej, jeden chwali, bo spełnia jego oczekiwania, a drugi gani, bo jest dla niego za mały i słaby <_<

http://allegro.pl/new-holland-t5050-ladowacz-i1426537104.html atrakcyjna cena mimo że netto, bo ciągnik prawie nieużywany i z turem :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    514

Prawie nieużywany - 2500 mth :lol:

ciekaw dlaczego sprzedaje tak młody ciągnik ? :blink: '

 

@zetorek nieodpowiedziałes na moje pytanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×