Polecane posty

kris14    267

Dlaczego?

 

Zetor robił ciągniki dla JD jak byś nie wiedział :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Kolo ma renault w barwach JD :) i też nie pierwsza taka renia jaką spotkałem


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

starczyć starczy ale efekt marny. Ja na t25 2 puszki zużyłem i stwierdziłem że jeszcze 2 by się przydały bo kabina bardzo oszukana :(


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

W malowaniu ważny jest zapas powietrza o stałym ciśnieniu, 50 L to malutko, nic nie popsiukasz. Ciągle byś musiał czekać zamin znowu nabije, a malując na mniejszym ciśnieniu farba gorzej się rozprowadza i trzyma. Takie moje zdanie. Ostatnio kupiłem TAKIE COŚ za 400 zeta, po naprawie o ile będzie wymagana to i tak lepsze mi sie wydaje niż jakieś banieczki 50L.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam kompresor jednotłokowy 50l i przy ciągłym malowaniu ciśnienie utrzymywane na poziomie 6atm, jak dla mnie wystarczające do malowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Przy kompresorze jest regulacja ciśnienia, 8 barów do malowania to moim zdanie za dużo, więc skręcasz na zaworze i zawsze jakiś zapas masz.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

rok jest dobry podany tyle że nie jest to żaden ursus 4514 tylko stary odszykowany ferguson lub landini.

Edytowano przez Avendrion
cytowanie poprzedniego posta

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Przy kompresorze jest regulacja ciśnienia, 8 barów do malowania to moim zdanie za dużo, więc skręcasz na zaworze i zawsze jakiś zapas masz.

 

Ja nie napisałem że maluje na 8 bar tylko podałem przykład.Ja przy kompresorze mam regulacje i przy pistolecie też posiadam.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Chodziło mi o to że jak na zaworze ustawisz 4 bary a w zbiorniku jest 8 to jest jeszcze jakiś zapas. Przy takim pistolecie http://allegro.pl/aurita-pistolet-do-malowania-i-tynkow-i1669835546.html mój 24 litrowy kompresor potrafi dobić do 8 i się wyłączyć. Maluję przeważnie przy ciśnieniu 4 bary.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj